Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στη PVH Corp. [NYSE: PVH], ανακοινώνει την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια TOMMY JEANS για την άνοιξη του 2019, που περιλαμβάνει μία ομάδα από πρωτοεμφανιζόμενους δημιουργούς, όπως η τραγουδίστρια-στιχουργός Lolo Zouaï, η τραγουδίστρια-στιχουργός και καλλιτέχνης Kilo Kish, ο rapper Saba, και τα μοντέλα Sofia Mechetner και Hunter Chung.
Η συλλογή αγκαλιάζει τη μουσική κληρονομιά του brand, και γιορτάζει το πάθος και τη δυναμικότητα της επόμενης γενιάς αναδυόμενων μουσικών ταλέντων και θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως τον Φεβρουάριο του 2019.
Η καμπάνια γυρίστηκε από την Clara Balzary στους δρόμους της Νέας Υόρκης, και πηγαίνει την παγκόσμια ψηφιακή Tommy jeans κοινότητα, ένα περιπετειώδες ταξίδι, για να γιορτάσει τη μουσική και το στυλ με ένα αδιάκριτο πνεύμα. Η διάθεση είναι μοντέρνα και φρέσκια, με την εκλεκτή ομάδα των 5 να φορούν street-inspired looks στην πόλη όπου γεννήθηκε το brand TOMMY HILFIGER και όπου οι μουσικοί χτίζουν το μέλλον τους. Η mobile- first καμπάνια περιλαμβάνει αποκλειστικές συνεντεύξεις με την κοινότητα των ambassadors, που δείχνει ο καθένας πως χάραξαν το δικό τους μονοπάτι μέσα στη μουσική βιομηχανία, οδηγημένοι από μια αδιάκοπη επιθυμία να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα.