Εδώ και περισσότερο από μία δεκαετία, η Kiehl’s συμβάλλει στην υποστήριξη της καλλιτεχνικής κοινότητας με ετήσιες χριστουγεννιάτικες καμπάνιες που δημιουργούνται σε συνεργασία με καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο.
Για να συνεχίσει αυτή την καθιερωμένη παράδοση, η Kiehl’s γιορτάζει τα 170α της Χριστούγεννα με μια διευρυμένη συλλογή των πιο αγαπημένων προϊόντων περιποίησης της μάρκας, τα οποία περιέχονται μέσα στις μαγευτικές συσκευασίες limited edition που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την ζωγράφο Marylou Faure.
Στις φετινές εικαστικές δημιουργίες, η Faure αποτυπώνει την ασυναγώνιστη ενέργεια της Νέας Υόρκης και μετατρέπει την εμβληματική περιοχή του East Village σε έναν μαγικό κόσμο γεμάτο ποικιλόμορφους και ξεχωριστούς χαρακτήρες που γιορτάζουν τα Χριστούγεννα.
Η Επικεφαλής Δημιουργικού της Kiehl’s παγκοσμίως, Maria Gustafson, εξηγεί: «Για να αποτυπώσουμε τη γοητεία του Μαγικού Κόσμου της Kiehl’s, θέλαμε έναν καλλιτέχνη που να μπορεί να εκφράσει το χαρούμενο πνεύμα των Χριστουγέννων με έναν ευφάνταστο και δημιουργικό τρόπο.
Τα έντονα χρώματα και οι ποικιλόμορφοι χαρακτήρες της Marylou Faure έδωσαν ζωή στον κόσμο της Kiehl’s με ξεχωριστή και παιχνιδιάρικη διάθεση.» Σε ένα πραγματικό υπαίθριο πάρτι μόδας, μπορείτε να δείτε φίλους, πελάτες ή ακόμα και τον Mr. Bones να απολαμβάνουν νεοϋορκέζικες street-food λιχουδιές, να διακοσμούν τις βιτρίνες και να χορεύουν υπό τους ήχους μιας μπάντας.
Φέτος τα Χριστούγεννα, η Kiehl’s παραμένει πιστή στη δέσμευσή της για την πρωτοβουλία Future Made Better, εστιάζοντας στη δημιουργία πιο βιώσιμων συσκευασιών. Για πρώτη φορά η αγαπημένη μας Crème de Corps θα διατεθεί σε καινούργια ανακυκλωμένη συσκευασία κατασκευασμένη από χαρτόνι πιστοποιημένο από το FSC, ώστε να μειώνεται σημαντικά η απαιτούμενη ποσότητα πλαστικού.
Η Συλλογή Kiehl’s x Marylou Faure
Η Kiehl’s συνεργάζεται εδώ και χρόνια με ορισμένους από τους πιο καταξιωμένους και διάσημους καλλιτέχνες παγκοσμίως, όπως οι Jeff Koons, Mickey, KAWS, Kenny Scharf, Peter Max, Jeremyville, Kate Moross και Janine Rewell. Το 2021, η παράδοση συνεχίζεται με τη Γαλλίδα εικονογράφο Marylou Faure στο πελατολόγιο της οποίας περιλαμβάνονται εταιρείες όπως η Nike, η Apple και η Google. Η δέσμευση της Marylou σε κοινωνικά και ηθικά ζητήματα την καθιστά ιδανική για να συνεργαστεί με την Kiehl’s στη συλλογή της για τα Χριστούγεννα του 2021.