Το θέατρο άντεξε: Όχι μόνον επανήλθε, παρά τις δυσκολίες, τα προβλήματα και τα μέτρα κατά της πανδημίας, αλλά κατάφερε να σταθεί στα πόδια του και να προσπαθήσει να ξαναβρεί τη ρουτίνα του. Μετά από μια δύσκολη διετία μπήκε με φόρα και δύναμη, επιδιώκοντας να ξανακερδίσει τον χαμένο χρόνο. Και τα κατάφερε…. Η θεατρική παραγωγή της σεζόν 2021-2022 αποδείχθηκε πλούσια και έκρυβε εκπλήξεις, κυρίως σε νέα ή λιγότερο νέα πρόσωπα που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους στο σανίδι.
Ο Γιάννης Νιάρρος στους «Παίχτες» του Γκόγκολ θα μπορούσε να κερδίσει τον τίτλο με την ερμηνεία της χρονιάς: Έτσι κι αλλιώς η παράσταση με την υπογραφή του Γιώργου Κουτλή στο θέατρο Κιβωτος αποτέλεσε από την αρχή το καλλιτεχνικό γεγονός της σεζόν. Μια φρέσκια δουλειά, γεμάτη ενέργεια, που συγχρόνως πατούσε γερά στα θεμέλια της ρωσικής δραματουργίας. Ο Νιάρρος, επικεφαλής μιας νεανικής ομάδας, επιβεβαίωσε όχι μόνο το βραβείο Χορν που έχει κερδίσει αλλά και το μέλλον που διαγράφεται μπροστά του.
Ο Βασίλης Μαγουλιώτης, μαζί του στους «Παίκτες», συνέχισε, μετά την παράσταση στο Κιβωτός, στο θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας, με το «Ταξίδι μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα» του Ευγένιου ΌΝιλ, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Πλάι στην Μπέττυ Αρβανίτη και τον Αλέξανδρο Μυλωνά, υποδύθηκε τον μικρό γιο της οικογένειας Τάιρον, τον Εντμοντ, με μια εσωτερική ευαισθησία μαζί με μια καθαρότητα.