Ο Τζέισον Μπορν, ο πιο αντισυμβατικός ήρωας ταινιών δράσης που έβγαλε ποτέ το Χόλυγουντ, επιστρέφει εννιά χρόνια μετά και δυσαρεστεί πολλούς από τους Έλληνες φαν του. Ο Ματ Ντέιμον έχει πια γκριζάρει και ωριμάσει, ο Πολ Γκρίνγκρας με την κουνημένη του κάμερα αποτυπώνει σκηνές που ανεβάζουν την αδρεναλίνη, όμως το σενάριο μπάζει νερά αυτή τη φορά.
Εντάξει, ο Μπορν πάντα μας γοητεύει, γιατί και αντισυστημικός είναι και έχει περάσει τα πάνδεινα, καθότι τον πότιζαν ναρκωτικά για να εξυπηρετεί τα συμφέροντά τους, αλλά εκείνος το κατάλαβε. Kαι άρχισε να δρα μόνος του. Και ανακαλύπτει πολλά. Τι ανακαλύπτει; Μάλλον το αυτονόητο, ότι δηλαδή κάτι σάπιο υπάρχει στο « βασίλειο της Δανιμαρκίας».
Ο Ματ Ντέιμον , που ανήκει στη παρέα του Τζορτζ Κλούνεϊ, δεν φοβάται «να την πει» στο αμερικανικό σύστημα , αλλά και η ίδια η ταινία ασκεί κριτική και μάλιστα άγρια στα όσα διαδραματίζονται πίσω από την κουρτίνα.
Μέχρι εδώ όλα καλά, αλλά να που η τελευταία ταινία λαμβάνει χώρα στην Αθήνα. Όχι, όμως στην Αθήνα που δείχνουν οι τουριστικές κάρτες, με τα ηλιοβασιλέματα, την Ακρόπολη και τους χαμογελαστούς εστιάτορες. Στην άλλη Αθήνα, σε αυτή που έχουμε ζήσει όλοι. Aλλά όχι ακριβώς όπως την παρουσιάζει ο Μπορν. Κι εδώ αρχίζουν τα προβλήματα.