Αυτή την εβδομάδα, η Έμα Τόμσον σε έναν ανατρεπτικό ρόλο υποστηρίζει το δικαίωμα των γυναικών στην ερωτική επιθυμία, ο Χαβιέ Μπαρδέμ υποδύεται ένα «Τέλειο αφεντικό», ενώ η Ναταλί Μπάιγ μυεί την Λίνα Κούντρι στον κόσμο της «Υψηλής Ραπτικής» και του Dior.
Καλή Τύχη, Λίο Γκράντε (Good Luck to You Leo Grande)
Σκηνοθεσία: Σόφι Χάιντ
Παίζουν: Έμα Τόμσον, Ντάριλ ΜακΚόρμακ
Περίληψη: Η Νάνσι Στόουκς είναι μία συνταξιούχος εκπαιδευτικός, που λαχταρά λίγη δράση και σεξ. Παρόλο που ο σύζυγός της, ο Ρόμπερτ, ήταν ένας καλός σύντροφος, δεν ήταν ποτέ ένας καλός εραστής. Ο ίδιος πλέον δεν βρίσκεται στη ζωή και η Νάνσι αναζητά την περιπέτεια με τον Λίο Γκράντε, έναν σεξεργάτη.
Η Έμα Τόμσον στον πιο τολμηρό ρόλο της καριέρας της γράφει τη δική της σελίδα στην ιστορία της γυναικείας χειραφέτησης.
Η κυρία Ρόμπινσον, μια συνταξιούχος δασκάλα, μετά από τον θάνατο του άνδρα της, με τον οποίο ποτέ δεν απόλαυσε το σεξ, αισθάνεται πως η ζωή έχει περάσει κι εκείνη έχει χάσει την ευκαιρία να γνωρίσει την απόλαυση της επιθυμίας. Αν και συντηρητική, αποφασίζει να προσλάβει τον Λίο Γκράντε, έναν μυώδη σεξεργάτη για να τη μυήσει στον έρωτα. Του συστήνεται ως Νανσί Στόουκς και ξεκινάει μαζί του «συνεδρίες». Οι ερωτικές συνερεύσεις τους συνοδεύονται από εκ βαθέων εξομολογήσεις και συγκρούσεις, που δημιουργούν μια ιδιαίτερη σχέση και θα οδηγήσουν την κυρία Ρόμπινσον στην απελευθέρωσή της.
Η κομεντί της Αυστραλής Σόφι Χάιντ σε σενάριο της Κέιτι Μπραντ (του τηλεοπτικού «Katy Brand's big ass show») δομικά δενεπιφυλάσσει εκπλήξεις, αντίθεταακολουθεί μια θεατρική λογική πράξεων και κλειστών χώρων. Στην ουσία όμως κάνει μια μικρή επανάσταση, μιας και φέρνει στο προσκήνιο ένα θέμα ταμπού της σύγχρονης κοινωνίας, που αν και παλεύει για την αποδοχή του διαφορετικού και τη συμπεριληπτικότητα,ακόμα θεωρεί πως οι γυναίκες από μια ηλικία και μετά χάνουν –ουσιαστικά οφείλουν να χάσουν- την ερωτική τους ταυτότητα. Η Χάιντ λοιπόν έχει για κεντρική ηρωίδα μια γυναίκα που αν και θεωρούσε κάποτε σωστό να επιπλήττει τα κορίτσια για τις κοντές τους φούστες, βρίσκεται ξαφνικά παροπλισμένη και αναγνωρίζει πως ο συντηρητισμός μιας ολόκληρης ζωής της έχει στερήσει την ίδια τη ζωή.