Ο Ράιαν Μέρφι επιστρέφει στο αγαπημένο του θέμα, δηλαδή στο παρασκήνιο της showbiz, με αφορμή τη βιογραφία του κορυφαίου Αμερικανού σχεδιαστή Ηalston. Μόνο που, για ακόμα μια φορά, η χρυσόσκονη και η λάμψη του glitter υπερτερούν της πραγματικότητας, όπως συμβαίνει και στο «Hollywood».
Ο Halston ήταν μια ιδιαίτερη περίπτωση στον κόσμο της μόδας: μια ιδιοφυΐα με εκλεπτυσμένο γούστο, που έκανε την επανάσταση στην υψηλή ραπτική, εισάγοντας αέρινες δημιουργίες που απελευθέρωσαν το γυναικείο σώμα, αλλά δυστυχώς έκανε το μοιραίο λάθος να πουλήσει το όνομά του στη μαζική αλυσίδα ρουχισμού JC Penney. Ο Τύπος τον κατακρεούργησε για την απόφαση αυτή και από τότε άρχισε η παρακμή του βασιλιά της πασαρέλας. Η τελευταία του αναλαμπή, κατά τον Μέρφι, ήταν τα κοστούμια που σχεδίασε για την παράσταση της Μάρθα Γκράχαμ.
Από την άλλη, ενώ το κυρίαρχο στοιχείο των ρούχων του ήταν ο μινιμαλισμός-«I have a theory – less becomes more», συνήθιζε να λέει- στην προσωπική του ζωή έχανε συχνά το μέτρο. Ναρκωτικά, ξέφρενες νύχτες στο περιβόητο Studio 54 και μια καταστροφική σχέση με τον Λατίνο Victor Hugo, μεταξύ πολλών ακόμα εραστών, κλόνισαν σοβαρά την υγεία του, μέχρι που τελικά διαγνώστηκε με AIDS, από το οποίο και πέθανε το 1990, απομονωμένος στην προστατευτική αγκαλιά της οικογένειάς του.
Στα πέντε επεισόδια των σαράντα λεπτών, ο πολυτάραχος βίος του Ηalston -που με έναν τρόπο είναι συνυφασμένος τόσο με τη δεκαετία του '80 όσο και το περιβόητο «αμερικάνικο όνειρο»- αντιμετωπίζεται επιφανειακά. Αφήνοντας κατά μέρος τα πρώτα του βήματα, τότε που ως πιλοποιός ξεκινούσε την καριέρα του (για να κερδίσει τη φήμη του χάρη στην Tζάκι Κένεντι που φόρεσε ένα από τα καπέλα του), ο Μέρφι επιλέγει να εστιάσει στην περίοδο της ανόδου: τότε δηλαδή που συνεργαζόμενος με τον David Mahoney κατάφερε να βάλει την αμερικανική μόδα στον παγκόσμιο χάρτη. Βασικά, όμως, καταγράφει με όρους χολιγουντιανού υπερθεάματος τα πάρτι, την εκκεντρικότητα και τις πολυτέλειες που αγαπούσε -και φυσικά τη σχέση του με τη σταρ Λάιζα Μινέλι.