Τον τελευταίο καιρό είναι κοινό μυστικό πως το Χόλιγουντ έχει στερέψει από ιδέες και χρήματα.
Ένας Μποντ και ένα Dune δεν φέρνουν την άνοιξη, οπότε η άλλοτε ισχυρή κινηματογραφική βιομηχανία του πλανήτη αναζητάει πηγές και σενάρια από άλλες χώρες. Έτσι, ολοένα και περισσότερο αυξάνονται τα αγγλόφωνα remakes παραγωγών, που έρχονται είτε από την Ευρώπη είτε από την Ασία, κι έκαναν εντυπωσιακή πορεία τόσο στα φεστιβάλ όσο και στα ταμεία.
Ο σκανδιναβικός κινηματογράφος με την παράδοσή του στα αστυνομικά και στα νουάρ αποτελεί μια δεξαμενή για το Χόλιγουντ, που δεν αφήνει επιτυχία να πάει ανεκμετάλλευτη. Μια από αυτές είναι και το αριστουργηματικό σκηνοθετικό ντεμπούτο του Γκούσταβ Μέλερ από το 2018, με τίτλο «Ο ένοχος», μια καθαρόαιμη ταινία δωματίου, που είχε τότε συναρπάσει με τον τρόπο που ο Δανός δημιουργός έχτιζε λεπτό προς το λεπτό το σασπένς, αλλά και με την ερμηνεία του Γιάκομπ Σέντεργκρεν.
Αυτήν τη φορά για λογαριασμό του Netflix, ο Αντουάν Φουκουά ανέλαβε το αμερικανικό remake, επιστρατεύοντας τον Τζέικ Τζίλενχαλ για τον πρωταγωνιστικό ρόλο- άλλωστε οι δυο τους έχουν ξανασυνεργαστεί στον «Αριστερόχειρα» το 2015. Η ιστορία είναι απλή: ένας αστυνομικός, εξαιτίας ενός παραπτώματος, έχει περιοριστεί στο τηλεφωνικό κέντρο που δέχεται επείγουσες κλήσεις ανάγκης. Χωρίς να αποσαφηνίζεται αν είναι ένοχος -η δίκη του είναι την επόμενη μέρα- έχει ήδη τιμωρηθεί, αφού δεν του επιτρέπεται να βγει στους δρόμους, την ώρα που η χώρα καίγεται από καταστροφικές πυρκαγιές. Αντ’ αυτού, ακούει μεθυσμένους, υπερβολικούς, εμμονικούς πολίτες και πλήττει. Πλήττει αφόρητα μέχρι που η ρουτίνα του αναστατώνεται από μια απελπισμένη γυναικεία φωνή. Αυτή η γυναίκα, ονόματι Έμιλι, ισχυρίζεται ότι έχει απαχθεί από τον σύζυγό της, που μόλις έχει αποφυλακιστεί, και κατά τα λεγόμενά της βρίσκεται σε ένα λευκό βαν με άγνωστη κατεύθυνση. Εκείνος τότε ξεκινάει έναν «αγώνα δρόμου» μέσα από το γραφείο του, για να σώσει μια ζωή, που θεωρεί πως κινδυνεύει.