Είναι η έκθεση για την οποία μιλά όλη η Αθήνα. Μέσα από 300 αρχαιότητες, την πλειοψηφία των οποίων εκτίθεται για πρώτη φορά στο κοινό, το σημαίνον ευθυγραμμίζεται με το σημαινόμενο σε έναν συνδυασμό μέγιστης οπτικής αλλά και διανοητικής απόλαυσης.
Η έκθεση που επιμελήθηκαν ο πρώην Διευθυντής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, Γενικός Διευθυντής του Μουσείου της Ακρόπολης Καθηγητής Νικόλαος Χρ. Σταμπολίδης και ο Επιμελητής Αρχαιοτήτων του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, Δρ Ιωάννης Δ. Φάππας, υμνεί την έννοια του κάλλους με μια βαθιά επιστημονική προσέγγιση που εμβαθύνει και παρουσιάζει όλες τις πτυχές του και μια πληθωρική συλλογή από έργα τέχνης που χρονολογούνται κυρίως από τον 7ο έως και τον 1ο αι. π.Χ.
Μέσα από 10 διαφορετικές ενότητες, το ιδεώδες της «υπέρτατης ομορφιάς» λάμπει μέσα από ποιητικές αναφορές και επιγραφές, μέσα από την αρμονία των αγαλμάτων αλλά και τα αντικείμενα που χρησιμοποιούνταν για να ενισχύσουν, να τονίσουν το κάλλος, στη διαδικασία του καλλωπισμού.
Ο συνεπιμελητής της έκθεσης, Επιμελητής Αρχαιοτήτων Δρ. Ιωάννης Φάππας, μας μίλησε για τη διαδικασία σύνθεσης της έκθεσης, την αποκωδικοποίηση της έννοιας του κάλλους, αλλά και τη διαδικασία του καλλωπισμού στην Αρχαία Ελλάδα, που παρουσιάζει εκπληκτικές ομοιότητες με το σήμερα.
Στις πρώτες σελίδες του πλούσιου οδηγού της έκθεσης, βρίσκεται ένας χάρτης της Ελλάδας και της Ιταλίας, διάσπαρτος από μικρές κουκκίδες. Οι δύο επιμελητές γύρισαν (κυριολεκτικά) την Ελλάδα με ένα αυτοκίνητο, σε ένα ταξίδι που έμοιαζε μάλλον με επικίνδυνη αποστολή, τους πρώτους μήνες της πανδημίας.