Με το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου γεμάτο σύμφωνα με τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα, ξεκίνησε το ταξίδι της, την περασμένη Παρασκευή, η «Λυσιστράτη του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου.
Παίρνοντας την σκυτάλη από τους «Πέρσες», η δεύτερη παραγωγή του Εθνικού Θεάτρου –και μία από τις τρεις που συμμετέχουν στα Επιδαύρια της εποχής του κορωνοϊού μαζί με το ΚΘΒΕ, έδωσε θέση στην κωμωδία.
Κωμωδία; Κι όμως. Αυτή η «Λυσιστράτη» έχει χιούμορ, έχει γέλιο αλλά δεν έχει «πλάκα» και –ευτυχώς, δεν έχει ούτε βεβιασμένες βωμολοχίες ούτε, βέβαια, σεξουαλικά υπονοούμενα εκτός Αριστοφάνη ούτε και αναφορές στην πολιτική επικαιρότητα.
Ωστόσο η τρέχουσα επικαιρότητα, η καθημερινότητα των τελευταίων μηνών ήταν εκεί, παρούσα, καθαρή: Η τήρηση των αποστάσεων, που καθορίζει το ίδιο αριστοφανικό έργο με την αποχή από την σεξουαλική πράξη ως μέσο για την επίτευξη της πολυπόθητης ειρήνης, ταυτίστηκε με τις αποστάσεις λόγω Κορωνοϊού.