Κατρίν Ντένεβ και Ζιλιέτ Μπινός στην «Αλήθεια»
Οι νέες αφίξεις στις κινηματογραφικές αίθουσες/ Φωτογραφία: IMDb
16|01|2020 15:10
SHARE
ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ

«Η αλήθεια»: Ο Ίθαν Χοκ συναντά τη Ζιλιέτ Μπινός και την Κατρίν Ντενέβ στη Γαλλία


Αυτή την εβδομάδα, ο Κλιντ Ίστγουντ αποκαλύπτει για ακόμα μια φορά τους μηχανισμούς του αμερικάνικου συστήματος, ενώ, δυο κορυφαίες Γαλλίδες σταρ, η Κατρίν Ντενέβ και η Ζυλιέτ Μπινός, συναντούν τον Ιάπωνα Κορεέντα Χιροκάζου («Κλέφτες Καταστημάτων») σε ένα αποκαλυπτικό οικογενειακό δράμα.

Η Μπαλάντα του Ρίτσαρντ Τζούελ (Richard Jewell)

Σκηνοθεσία: Κλιντ Ιστγουντ

Παίζουν: Πολ Γουόλτερ Χάουζερ, Κάθι Μπέιτς, Σαμ Ρόκγουελ, Ολίβια Γουάιλντ


Περίληψη: Ο κόσμος γνώρισε τον Ρίτσαρντ Τζούελ ως τον φύλακα που ανακάλυψε έναν βομβιστικό μηχανισμό και ενημέρωσε άμεσα τις αρχές κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων της Ατλάντα το 1996. Χάρη στην ακαριαία αντίδρασή του, μετατράπηκε σε ήρωα και έσωσε πολλές ζωές. Μέσα σε λίγες μέρες, όμως, έγινε ο υπ’ αριθμόν 1 ύποπτος του FBI και κατηγορήθηκε από τον Τύπο και το κοινό, χωρίς βάσιμες αποδείξεις. Από τότε η ζωή του άλλαξε δραματικά και αμετάκλητα.

Η αληθινή ιστορία του Ρίτσαρντ Τζούελ, ενός απλού ανθρώπου που από ήρωας εν μια νυχτί έγινε βομβιστής και τρομοκράτης, μέσα από τη ματιά του πάντα αεικίνητου Κλιντ Ίστγουντ.

Στους ολυμπιακούς αγώνες της Ατλάντα το 1996, ο Ρίτσαρντ Τζούελ, ένας τυπικός εκπρόσωπος της «λευκής» τάξης, που αγαπούσε την πατρίδα του, πίστευε στο «God Bless America» και σεβόταν την αστυνομία, έσωσε από βέβαιο θάνατο χιλιάδες ανθρώπους, όταν ανακάλυψε έναν βομβιστικό μηχανισμό. Τα ΜΜΕ τον ηρωοποίησαν και η χώρα έπεσε στα πόδια του, όμως, μέσα σε λίγες μέρες θεωρήθηκε ο βασικός ύποπτος της επίθεσης. Το FBI υποστήριξε ότι ο Tζούελ έβαλε τη βόμβα και την απενεργοποίησε με απώτερο στόχο τη διασημότητα και μέσα από αυτό τον αβάσιμο ισχυρισμό μετέτρεψε τη ζωή του, αλλά και τη ζωή της μητέρας του, σε κόλαση. Ακόμα κι όταν τελικά ο Τζούελ αθωώθηκε, η φήμη του «βομβιστή» συνέχισε να τον ακολουθεί, μέχρι που τελικά πέθανε σε νεαρή ηλικία από καρδιά. Κάποιοι τότε μίλησαν για ένα σιωπηλό θύμα ενός αδηφάγου συστήματος.

Ο Ίστγουντ, που ακόμα και στα ενενήντα παραμένει κοινωνικά και καλλιτεχνικά ενεργός και αφουγκράζεται την εποχή, βασισμένος σε ένα άρθρο του «Vanity Fair», αυτό ακριβώς το σύστημα προσπαθεί να αποκαλύψει πίσω από την ιστορία του συμπαθούς Ρίτσαρντ. Από τη μία το κράτος, από την άλλη τα ΜΜΕ είναι στην ουσία οι διοργανωτές μιας στημένης παρτίδας, όπου κανένας, όσο αθώος κι αν είναι, δεν μπορεί τελικά να ξεφύγει. Έτσι ο Ίστγουντ υφαίνει έναν απειλητικό ιστό γύρω από τον Τζούελ, και ενορχηστρώνει με μαεστρία κάθε πλάνο του, δημιουργώντας μια αίσθηση εγκλωβισμού μέσα σε ένα διεφθαρμένο σύστημα.

Εμπιστεύεται δε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον εξαιρετικό Πολ Γουόλτερ Χάουζερ, που μαζί με την σπουδαία Κάθι Μπέιτς, που ερμηνεύει τη μητέρα του, (υποψήφια για Όσκαρ Β Γυναικείου Ρόλου) και τον Σαμ Ρόκγουελ, που υποδύεται τον δικηγόρο του Τζούελ, έναν παθιασμένο αγωνιστή με χιούμορ που ξέρει καλά πώς λειτουργούν τα πράγματα, συνιστούν μια εξαιρετική τριπλέτα που ακροβατεί με επιδεξιότητα ανάμεσα στο χιούμορ και την συντριβή.

Η Αλήθεια (La Vérité / Truth)

Σκηνοθεσία: Κορεέντα Χιροκάζου

Παίζουν: Κατρίν Ντενέβ, Ζιλιέτ Μπινός, Ίθαν Χοκ

Περίληψη: Η Φαμπιάν είναι μια σταρ. Περιβάλλεται από ανθρώπους που την αγαπούν και την θαυμάζουν. Όταν εκδίδει τα απομνημονεύματά της, η κόρη της έρχεται στο Παρίσι από τη Νέα Υόρκη με τον άντρα της και το παιδί τους. Η επανένωσή τους θα φέρει στο φως αλήθειες, θα τις αναγκάσει να κλείσουν παλιούς λογαριασμούς και να εκδηλώσουν τα συναισθήματα που τις κατακλύζουν.

Ο βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα για τους «Κλέφτες καταστημάτων» , Κορεέντα Χιροκάζου, φέρνει τον Ίθαν Χοκ στη Γαλλία για να συναντήσει τη Ζιλιέτ Μπινός και την Κατρίν Ντενέβ.

Μια μεγάλη σταρ του σινεμά, η Φαμπιάν, που ζει μόνο για τη δουλειά της και τον εαυτό της, γράφει την αυτοβιογραφία της. Όμως σημαντικοί άνθρωποι στη ζωή της απουσιάζουν από τις αφηγήσεις της, όπως ο επί χρόνια βοηθός της, ενώ προκειμένου να διατηρείται αλώβητο το τέλειο προσωπείο, ή ακόμα επειδή δεν μπορεί να αναγνωρίσει τα λάθη της, διαστρεβλώνει την πραγματικότητα. Αυτό το γεγονός θα φέρει πίσω στο Παρίσι την κόρη της, που εργάζεται ως σεναριογράφος, τον αλκοολικό και αποτυχημένο ηθοποιό γαμπρό της και την μικρή της εγγονή. Παράλληλα, η Φαμπιάν γυρίζει μια περίεργη ταινία επιστημονικής φαντασίας, με βασικό θέμα το πέρασμα του χρόνου, μαζί με μια νεαρή ηθοποιό, που της θυμίζει ένα πρόσωπο που κάποτε αγαπούσε αλλά και αδίκησε πολύ.

Μετά από πρόσκληση της Ζιλιέτ Μπινός, ο Κορεέντα Χιροκάζου μεταγράφει ένα δικό του θεατρικό έργο που είχε ως κεντρική ιστορία τη ζωή μιας ηθοποιού που βλέπει την καριέρα της να τελειώνει, βασίζεται στις αφηγήσεις της Ντενέβ- μια ηθοποιό άρρηκτα συνδεδεμένη με τον κινηματογράφο-, και υπογράφει ένα στιβαρό οικογενειακό δράμα, δυτικού στυλ, αλλά με προεκτάσεις και αναφορές στην ανατολίτικη κουλτούρα σε σχέση με τον θάνατο και τη μνήμη.

Εξαιρετικός αναλυτής των ανθρωπίνων σχέσεων, ο Ιάπωνας δημιουργός οδηγεί σε ρωγμές και άριστα δομημένες συγκρούσεις τους ήρωές του, αποκαλύπτει τις σκοτεινές πλευρές τους, διεισδύει βαθιά στο τι σημαίνει να είσαι καλλιτέχνης, και χωρίς να αποποιείται τη δική του ταυτότητα βρίσκει έναν κοινό κώδικα με τους ηθοποιούς του.

Συχνά καλοί σκηνοθέτες που καλούνται να δράσουν εκτός του δικού τους πλαισίου μπερδεύονται, όμως, ο Χιροκάζου καταφέρνει να βρει μια παγκόσμια γλώσσα για να μιλήσει στους συνεργάτες και στους θεατές του, αποδεικνύοντας τη δυναμική της τέχνης, αλλά και της ίδιας της ζωής.

Εξαιρετικός στυλίστας της εικόνας, ενδοσκοπικός αναλυτής της ανθρώπινης συμπεριφοράς και αναπάντεχα συγκινητικός, ακολουθεί δυο σπουδαίες ηθοποιούς που είχαν καιρό να πάρουν στα χέρια τους δυνατούς ρόλους σε μια υποκριτική αναμέτρηση, που συνδυάζει τη γαλλική κομψότητα, και την ανατολική σοφία.

Η αλήθεια είναι το ζητούμενο για τους ήρωες του Κορεέντα και αυτή η αναζήτηση μοιάζει όχι μόνο βασανιστική και δύσκολη, όπως θα περίμενε κανείς, αλλά πολύ αστεία, και απροσδόκητα λυτρωτική, αφήνοντας τελικά σε εμάς το δικαίωμα να βρούμε τις δικές μας απαντήσεις.

Μια λευκή, λευκή μέρα

Μια Λευκή, Λευκή Μέρα(Hvítur, Hvítur Dagur / A White, White Day)

Σενάριο-σκηνοθεσία: Χλίνουρ Πάλμασον

Παίζουν: Ίνγκβαρ Σίγκουρντσον, Ίντα ΜέκινΧλινσντότιρ, Χίλμιρ ΣνερΓκούντνασον

Περίληψη: Σε μια απομονωμένη πόλη της Ισλανδίας, ένας εν αποστρατεία αστυνομικός πενθεί για την απώλεια της γυναίκας του, την οποία είχε χάσει λίγο καιρό πριν σε ένα τραγικό δυστύχημα. Όταν υποψιάζεται πως ένας άντρας διατηρούσε ερωτική σχέση μαζί της, αποφασίζει να μάθει την αλήθεια με κάθε κόστος. Οι υποψίες του, όμως, εξελίσσονται σε ψύχωση, θέτοντας σε κίνδυνο τόσο τον ίδιο, όσο και τους αγαπημένους του.

Ο Ισλανδός εικαστικός, σεναριογράφος και σκηνοθέτης Χλίνουρ Πάλμασον («Winter Brothers»), επιστρέφει με μια ιστορία απώλειας, εκδίκησης κι αγάπης, με τον Ίνγκβαρ Σίγκουρντσον να αποσπά το Βραβείο Ερμηνείας στην Εβδομάδα Κριτικής του 72ου Φεστιβάλ των Καννών.

Κάπου στην παγωμένη Ισλανδία, ένας απόστρατος αστυνομικός, ο Ινγκίμουντουρ, προσπαθεί να ξεπεράσει την απώλεια της γυναίκας του, που έχασε τη ζωή της σε ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα. Ψάχνοντας, όμως, στα πράγματα της νεκρής, ανακαλύπτει κάποια στοιχεία που τον κάνουν να υποψιάζεται ότι δεν του ήταν πιστή. Παραδομένος στην οργή και στον θυμό, ο άλλοτε φιλήσυχος Ινγκίμουντουρ φτάνει στην εμμονή και προβαίνει σε ακρότητες, αναζητώντας τη δική του κάθαρση.

Ο Πάλμασον υπογράφει ένα ανθρωποκεντρικό δράμα με στιλιστικές αναφορές στο σκανδιναβικό σινεμά, εξισορροπώντας την ψυχρότητα του τοπίου με τη συναισθηματική φλόγα του πρωταγωνιστή του, ακολουθώντας τελικά όλα τα στάδια του πένθους, προκειμένου να φτάσει σε ένα απίστευτα λυτρωτικό φινάλε, που αποθεώνει την αγάπη.

Το λουλούδι της Ευτυχίας

Το Λουλούδι της Ευτυχίας (Little Joe)

Σκηνοθεσία: Τζέσικα Χάουσνερ

Παίζουν: Εμιλι Μπίτσαμ, Μπεν Γουίσον, Κέρι Φοξ

Περίληψη: Η Άλις, μια χωρισμένη μητέρα, είναι μια αφοσιωμένη επιστήμονας που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη νέων ειδών φυτών για λογαριασμό μιας εταιρείας. Έχει σχεδιάσει ένα ειδικό είδος βαθυκόκκινου λουλουδιού, ξεχωριστό όχι μόνο για την ομορφιά του, αλλά και για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Αν διατηρηθεί σε ιδανική θερμοκρασία, του δίνονται ως τροφή τα κατάλληλα συστατικά και οι άνθρωποι του μιλούν συχνά, το φυτό θα κάνει τον ιδιοκτήτη του ευτυχισμένο. Σε αντίθεση με την πολιτική της εταιρείας, η Άλις παίρνει ένα λουλούδι στο σπίτι της και το κάνει δώρο στον έφηβο γιο της Τζο. Οι δυο τους βαφτίζουν το λουλούδι «Μικρός Τζο», αλλά όσο μεγαλώνει, τόσο αυξάνεται η υποψία της Άλις ότι η δημιουργία της δεν είναι τόσο αθώα όσο νόμιζε.

Η αυστριακή Τζέσικα Χάουσνερ, υπογράφει ένα αγγλόφωνο scifi με την Έμιλι Μπίτσαμ (Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας στο Φεστιβάλ Καννών).

Μια αφοσιωμένη επιστήμονας και διαζευγμένη μητέρα, η Άλις, παλεύει να τα βγάλει πέρα με την ανατροφή του γιου της, ενώ παράλληλα καλλιεργεί για χάρη της εταιρείας όπου εργάζεται ένα περίεργο φυτό. Παρακούοντας όμως τους κανονισμούς , παίρνει ένα λουλούδι στο σπίτι και το χαρίζει στον γιο της, τον Τζο, ο οποίος το ονομάζει «Μικρό Τζο». Σύντομα όμως μια συνάδελφός της αρχίζει να εκδηλώνει μια παράλογη συμπεριφορά, προειδοποιώντας την ότι για όλα φταίει το νέο της δημιούργημα. Η Άλις αρνείται να το δεχτεί, όμως σύντομα θα ανακαλύψει πως και ο γιος της αρχίζει να φέρεται περίεργα.

Η Τζέσικα Χάουσνερ («Προσκύνημα στη Λούρδη», «Τρελή Αγάπη») εξερευνά τα είδη της επιστημονικής φαντασίας και του ψυχολογικού θρίλερ, μπολιάζοντάς τα με μια αίσθηση παραμυθιού, που προκύπτει κυρίως από τη χρωματική παλέτα των σκηνικών και των κοστουμιών, ανιχνεύοντας τα όρια της επιστήμης, που από τη μία προχωράει και από την άλλη μπορεί να αποβεί καταστροφική. Ταυτόχρονα, όμως, ο «Μικρός Τζο» λειτουργεί και συμβολικά, αφού εξαιτίας του η Άλις διχάζεται ανάμεσα στην καριέρα και στην οικογένεια. Κι ενώ συνήθως η μητρότητα επικρατεί, εδώ η Χάουσνερ οδηγεί την ηρωίδα της σε μια πράξη απελευθέρωσης και χειραφέτησης, που φέρνει μέσα από συγκρούσεις την πολυπόθητη αρμονία.

Αυτοί όμως οι παράλληλοι συμβολισμοί που επιδιώκει η σκηνοθέτις δεν μπορούν να λειτουργήσουν, και μάλιστα μέσα από ένα σενάριο που θα αρκούσε για ένα επεισόδιο τηλεοπτικής σειράς, όχι όμως για μια μεγάλου μήκους ταινία. Έτσι παλεύει ανάμεσα σε πολλά μέτωπα, χωρίς ποτέ να καταφέρνει, παρά τα φορμαλιστικά κάδρα της και την ατμόσφαιρα που δημιουργεί, να εμβαθύνει σε κανένα από αυτά, δημιουργώντας αμηχανία στον θεατή. Παράλληλα, η κακή χρήση της υποβλητικής μουσικής του Ιάπωνα Τέιτζι Ίτο, που έχει γράψει μουσική για τις ταινίες της Μάγια Ντέρεν, είναι εκτός κλίματος και συχνά καταντάει σχεδόν γραφική.

Aga

Σκηνοθεσία: Μίλκο Λαζάροφ

Παίζουν: Μικαίλ Απροσίμοφ, Φεοντόσια Ιβάνοβα

Περίληψη: Ο Νανούκ και η Σέντνα ζουν σε μια σκηνή στις χιονισμένες εκτάσεις του Βορρά, ακολουθώντας τις παραδόσεις των προγόνων τους. Μόνοι μέσα στην ερημιά, μοιάζουν να είναι οι τελευταίοι εναπομείναντες στον πλανήτη. Ο παραδοσιακός τρόπος ζωής τους όμως αρχίζει ν’ αλλάζει αργά, αλλά αναπότρεπτα. Όταν η υγεία της Σέντνα επιδεινώνεται, ο Νανούκ αποφασίζει να εκπληρώσει τη μόνη της επιθυμία. Ετσι, αναχωρεί για ένα μεγάλο ταξίδι, για να βρει την Άγα, τη μοναχοκόρη τους, που έφυγε από την τούνδρα πριν από πολλά χρόνια.

H υποψηφιότητα της Βουλγαρίας για Όσκαρ Καλύτερης Διεθνούς Ταινίας 2020, είναι ένας φόρος τιμής στον «Νανούκ του Βορρά» του Ρόμπερτ Φλάερτι.

Γυρισμένη εξ ολοκλήρου στη Γιακούτια, μια μικρή πόλη της Σιβηρίας, η ταινία περιγράφει τη ζωή ενός ηλικιωμένου ζευγαριού Εσκιμώων, που ζει σύμφωνα με τις παραδόσεις σε έναν κόσμο που διαρκώς αλλάζει. Τα αεροπλάνα πετούν συνεχώς πάνω από το ιγκλού τους, το κυνήγι γίνεται ολοένα πιο δύσκολο, τα ζώα γύρω τους πεθαίνουν ανεξήγητα, ενώ οι πάγοι λιώνουν κάθε χρονιά πιο νωρίς. Όμως ο Νανούκ κι η Σέντνα συνεχίζουν να κάνουν τις καθημερινές τους εργασίες και αντέχουν την απομόνωσή τους, άλλοτε με μια γλυκόπικρη μελαγχολία κι άλλοτε με ένα φωτεινό χαμόγελος. Το αγκάθι της ζωής τους όμως είναι η κόρη τους, η Άγα, που έφυγε από κοντά τους και έκτοτε έχουν διακόψει κάθε σχέση μαζί της.

Κινούμενος ανάμεσα στη μυθοπλασία και στο ντοκιμαντέρ, ο Λαζάροφ παρακολουθεί με ανθρωπολογικό ενδιαφέρον την εξολόθρευση ενός πολιτισμού, παρακολουθώντας άλλοτε από μακριά και άλλοτε με κοντινές λήψεις τους δυο κεντρικούς του ήρωες στην καθημερινότητά τους, αποτυπώνοντας ένα τρόπο ζωής που πλέον τείνει να εκλείψει. Ταυτόχρονα μέσα από μια προσωπική ιστορία, προσπαθεί να βρει μια γέφυρα σύνδεσης ανάμεσα σε δύο διαφορετικούς κόσμους, που στην ουσία ο ένας γέννησε τον άλλον.

Κινηματογραφώντας την παγωμένη τούνδρα και αφήνοντας τους δύο ηθοποιούς του να αυτοσχεδιάσουν σε ένα μεγάλο μέρος της ταινίας, ο Βούλγαρος δημιουργός πετυχαίνει μια ενδιαφέρουσα ισορροπία ανάμεσα στην πραγματικότητα και την μυθοπλασία, που αν και σε σημεία παρουσιάζει περισσότερο εικαστικό και επιστημονικό ενδιαφέρον, δεν στερείται εν τούτοις ανθρωπιάς.

Bad boys

Bad Boys For Life

Σκηνοθεσία: Αντίλ Ελ Αρμπί, Μπιλάλ Φαλάχ

Παίζουν: Γουίλ Σμιθ, Μάρτιν Λόρενς, Βανέσα Χάτζεν


Περίληψη: Πάνω που ο ντετέκτιβ Mάρκους αρχίζει να αποσύρεται από την ενεργό δράση και να αφιερώνει περισσότερο χρόνο στην οικογένειά του, εμφανίζεται μία θανάσιμη απειλή στη ζωή του συναδέλφου του Mάικ. Ο Mάρκους πρέπει να τον βοηθήσει, καθώς αυτή η άκρως επικίνδυνη καινούργια αποστολή είναι υπόθεση και των δύο.

Εικοσιπέντε χρόνια μετά από την πρώτη ταινία και δεκαεφτά χρόνια μετά από τη δεύτερη, ο Μάρκους και ο Μάικ επιστρέφουν δριμύτεροι. Ο ένας θέλει να συνταξιοδοτηθεί, ο δεύτερος παραμένει παθιασμένος με τις καταδιώξεις. Και οι δυο γίνονται μέλη της νεοσύστατης ομάδας της Αστυνομίας του Μαϊάμι, προκειμένου να εξοντώσουν τον αρχιμαφιόζο των ναρκωτικών Αρμάντο Άρμας, γεγονός που θα τους φέρει μπροστά σε μια νέα περιπέτεια.

Καταιγιστικές σκηνές δράσης, χιουμοριστικές ατάκες και ένα πρωταγωνιστικό δίδυμο με καλή χημεία που έχει βρει τον κώδικά του μέσα από «τόσες αποστολές» αποτελούν τη συνταγή για μια εύκολη αλλά διασκεδαστική περιπέτεια, γεμάτη καταδιώξεις σε δρόμους και φυσικά άφθονο πιστολίδι.

Oι νέοι Βέλγοι σκηνοθέτες Αντίλ Ελ Αρμπί και Μπιλάλ Φαλάχ ακoλουθούν πιστά τον δρόμο που χαράξε ο Μάικλ Μπέι στην πρώτη ταινία- που εδώ κάνει απλώς ένα cameo-και τα «Κακά παιδιά», που πλέον έχουν περάσει στη μέση ηλικία, διατηρούν ακόμα τη ζωντάνια τους, θυμίζοντας τις παλιές ένδοξες μέρες τους.

Ντουλίτλ (Dolittle)

Σκηνοθεσία Στίβεν Γκέιγκαν

Παίζουν: Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ, Αντόνιο Μπαντέρας, Μάικλ Σιν, Τζιμ Μπρόουντμπεντ, Μαριόν Κοτιγιάρ, Φράνσις ντε λα Τουρ, Κάρμεν Ετζόγκο, Ρέιφ Φάινς, Σελίνα Γκόμεζ, Τομ Χόλαντ, Ράμι Μάλεκ, Κουμάιλ Ναντζιάνι, Οκτάβια Σπένσερ και η Έμα Τόμσον.


Περίληψη: Οι Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ και Τομ Χόλαντ επανενώνονται για τη μοντέρνα κινηματογραφική μεταφορά ενός διάσημου παιδικού μυθιστορήματος του Χιου Λόφτινγκ.

Ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ δίνει φρέσκια πνοή σε έναν από τους πιο διαχρονικούς ήρωες της λογοτεχνίας, σε αυτή τη μοντέρνα αναβίωση της κλασικής ιστορίας του ανθρώπου που μπορούσε να επικοινωνεί με τα ζώα. Επτά χρόνια μετά το χαμό της συζύγου του, ο εκκεντρικός Δόκτωρ Ντούλιτλ, ξακουστός γιατρός και κτηνίατρος της Βασίλισσας Βικτώρια, έχει απομονωθεί στην κατοικία του, με μοναδική συντροφιά τα εξωτικά του ζώα. Όταν, όμως, η νεαρή βασίλισσα, αρρωσταίνει σοβαρά, ο αυτοεξόριστος Ντούλιτλ αναγκάζεται να αναχωρήσει για μια επικών διαστάσεων περιπέτεια, ώστε να αναζητήσει το αντίδοτο σε ένα μυθικό νησί. Θα πρέπει να επανακτήσει λοιπόν τις ικανότητες και το κουράγιο του, καθώς θα αναζητήσει παλιούς αντιπάλους του και θα ανακαλύψει θαυμαστά πλάσματα

Την αναζήτηση του Ντούλιτλ συνοδεύει ένας νεαρός, αυτόκλητος μαθητευόμενος και μια τρελή κομπανία ζώων, η οποία περιλαμβάνει έναν ανήσυχο γορίλα, μια ενθουσιώδη αλλά ανόητη πάπια, μια κυνική στρουθοκάμηλο, μια αισιόδοξη πολική αρκούδα και έναν ισχυρογνώμονα παπαγάλο, που εκτελεί και χρέη εμπιστευτικού συμβούλου.

Για περισσότερα από εκατό χρόνια, οι ιστορίες του Ντούλιτλ έχουν κερδίσει τη φαντασία εκατομμυρίων θεατών, μέσα από το θέατρο, την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Ο σκηνοθέτης Στίβεν Γκέιγκαν προσπαθούσε για χρόνια να μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τις περιπέτειές του, έχοντας σαν σημείο αναφοράς την κλασική ταινία του 1967 με τον Ρεξ Χάρισον.

Η ιστορία, λοιπόν, εξελίσσεται μέσα από τα μάτια ενός μικρού αγοριού, που ζει μέσα σε μια οικογένεια κυνηγών. Όμως εκείνο δεν αντέχει να κυνηγάει, αντιθέτως, θέλει να σώζει τα ζώα. Η συνάντησή του με τον Ντούλιτλ θα είναι καθοριστική, καθώς μαζί θα μπουν σε μια περιπέτεια διάσωσης και λύτρωσης, όπως μόνο η παιδική φαντασία μπορεί να δημιουργήσει.





SHARE