fbpx (No) more drama -Marc Jacobs και Charlotte Rampling απογειώνουν την νέα ασπρόμαυρη καμπάνια του Givenchy | BOVARY
SHARE
Η ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΟΥ COOL

(No) more drama -Marc Jacobs και Charlotte Rampling απογειώνουν την νέα ασπρόμαυρη καμπάνια του Givenchy


Πολλές φορές, αρκεί να επιστρατεύεις κάποια εμβληματική προσωπικότητα για μία καμπάνια (οποιουδήποτε είδους) και να μην προσπαθήσεις ιδιαίτερα για το υπόλοιπο -η παρουσία του προσώπου αρκεί για να το απογειώσει.

Όταν όμως καλείς τον Marc Jacobs και την Charlotte Rampling να συνυπάρξουν σε ένα ήδη έξυπνο, καλοδουλεμένο και υψηλής αισθητικής concept τότε θέτεις υποψηφιότητα για την πιο iconic καμπάνια της χρονιάς -και της ιστορίας της μόδας γενικότερα.

Μπορεί ο οίκος Givenchy να μην κάνει φέτος το buzz του Bottega Veneta, αλλά έχει αποδείξει ότι παραμένει cool, φέρνοντας την τεράστια ιστορική κληρονομιά του στη σύγχρονη, επίκαιρη, ινσταγκραμική μόδα.

Αποδεικνύοντας πόσο ακομπλεξάριστη είναι, η διευθύντρια του Givenchy Clare Waight Keller, (η πρώτη γυναίκα διευθύντρια που ανέλαβε τον οίκο μετά από 6 επιτυχημένα χρόνια στην Chloe) κάλεσε τον Marc Jacobs, σχεδιαστή και εκπρόσωπο του δικού του ομώνυμου οίκου να πρωταγωνιστήσει στο βίντεο της καμπάνιας.

Στο ατμοσφαιρικό φιλμάκι των 2 λεπτών, η Charlotte Rampling «προβάρει» συναισθήματα ακολουθώντας τις οδηγίες ενός αόρατου σκηνοθέτη σε ένα ασπρόμαυρο screen test που παραπέμπει στα actor's studio της Νέας Υόρκης.

Ο Marc Jacobs καταφθάνει αργοπορημένος ως μαθητευόμενος και εισπράττει την αυστηρότητα της δασκάλας του, προσφέροντας το απαραίτητο δράμα αλλά και χιούμορ επί της οθόνης.

Μάλιστα, σε ένα από τα συμπληρωματικά video που αναρτήθηκαν στο Instagram του οίκου, η Rampling χαστουκίζει τον Jacobs, ο οποίος εκφράζοντας off the record την εκτίμησή του για την ηθοποιό δήλωσε ότι «θα την άφηνε να τον χαστουκίσει οποιαδήποτε στιγμή».

Η επιτομή του cool!





SHARE