Φοράμε και φέτος το ροζ βραχιόλι της Estee Lauder
Μια Εκστρατεία που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1992 από την Evelyn Lauder με σκοπό να δημιουργήσει έναν κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού μέσω της ενημέρωσης και της ιατρικής έρευνας, με το ροζ κορδελάκι να γίνεται παγκόσμιο σύμβολο για την υγεία του στήθους.
Η Estee Lauder Companies πιστή στον αγώνα της ενημέρωσης, της έγκαιρης διάγνωσης, της πρόληψης και της ευαισθητοποίησης όλων των γυναικών και με δραστηριοποίηση σε περισσότερες από εβδομήντα χώρες, υποδέχεται και φέτος τον Οκτώβριο - μήνα αφιερωμένο στην ενημέρωση γύρω από τον καρκίνο του μαστού – με το Pink Ribbon Bracelet 2016, σχεδιαστής του οποίου είναι για άλλη μια φορά ο Δούκας Χατζηδούκας.
'' Το ροζ βραχιόλι είναι ένα σύμβολο. Είναι ένα αντικείμενο που μπορεί να κινητοποιήσει την μνήμη αλλά και να συνεισφέρει οικονομικά σε οργανισμούς που στόχο έχουν την ενημέρωση του κοινού. Γιατί η ενημέρωση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο ”.
Δούκας Χατζηδούκας
Το Pink Ribbon Bracelet γίνεται για άλλη μια χρονιά το αγαπημένο αξεσουάρ κάθε γυναίκας. Φέτος, αποτελείται από φυσικό δέρμα οικολογικής κατεργασίας με διακοσμητικό γαζί πυρογραφίας και φέρει μεταλλικό κούμπωμα light-gold φινιρίσματος που απεικονίζει τρισδιάστατο ‘βουλοκέρι’ με ανάγλυφο το μήνυμα της εκστρατείας και το pink ribbon .

“Το μήνυμα της φετινής εκστρατείας ‘ΤΟGETHER WE ARE STRONGER’ αποτελεί πηγή έμπνευσης για το φετινό βραχιόλι-βουλοκέρι, ”επισφραγίζοντας” για 12η συνεχή χρονιά την σπουδαιότητα της ενημέρωσης και της ευαισθητοποίησης της εκστρατείας”.
Δούκας Χατζηδούκας
Πρωταγωνίστρια στην καμπάνια της Estee Lauder Companies γίνεται για τέταρτη χρονιά η Ελένη Μενεγάκη, που συμμετέχει ενεργά και προτρέπει όλες τις φίλες να καθιερώσουν την ετήσια μαστογραφία ως δώρο στον εαυτό τους. Όπως ακριβώς κάνει και η ίδια!

''Όλα αυτά τα χρόνια –όπως μας ενημερώνει και το Άλμα Ζωής- η καμπάνια έχει καταφέρει να ευαισθητοποιήσει έναν μεγάλο αριθμό γυναικών να ασχοληθούν με την υγεία τους και να ενημερωθούν για το τι πρέπει να κάνουν για να προστατεύσουν τον οργανισμό τους. Σε μια χώρα σαν την Ελλάδα όπου τα ποσοστά της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού είναι πολύ χαμηλά σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, η εκστρατεία της Estee Lauder Companies αποτελεί μια σταθερή καμπάνια ενημέρωσης του κοινού ότι η «έγκαιρη διάγνωση σώζει ζωές» και αποτελεί έναν επιβεβαιωμένο τρόπο προστασίας από την ασθένεια. Γι αυτό μέσα από την εκστρατεία του ροζ βραχιολιού προσπαθούμε μαζί με το Άλμα Ζωής και την Estee Lauder να υπενθυμίζουμε στις γυναίκες 3 απλές συμβουλές που όταν τηρούνται σώζουν ζωές:μαστογραφία, κλινική εξέταση από ειδικό γιατρό και αυτοεξέταση.''
“ Ο Σύλλογος Άλμα Ζωής είναι μη κερδοσκοπικός και αποτελείται από εθελόντριες γυναίκες που όλες έχουν βιώσει ή βιώνουν τον Καρκίνο του μαστού. Είναι απίστευτα αισιόδοξες, είναι νικήτριες της ζωής. Στόχος τους είναι , να στηρίζουν τις γυναίκες με εμπειρία καρκίνου μαστού, ενώ συγχρόνως εκπαιδεύουν τον κόσμο για τη σημασία της πρόληψης. Στην περίπτωση του καρκίνου του μαστού, πρόληψη είναι η έγκαιρη διάγνωση. Γι΄ αυτό, δραστηριοποιούνται απευθυνόμενες σε γυναίκες ηλικίας από 20 χρονών και όλα τα προγράμματα που υλοποιούν αφορούν τόσο στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για τις μεθόδους πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης, όσο και στην παροχή φροντίδας στις γυναίκες που τώρα περνούν την εμπειρία της ασθένειας. Η γραμμή ψυχολογικής στήριξης του συλλόγου είναι 210 8 253 253. Οι γυναίκες που έχουν νοσήσει ή νοσούν έχουν την επιλογή να μην είναι μόνες του”.
“ Στόχος της καμπάνιας είναι να ενημερωθούν οι γυναίκες για την σημαντικότητα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Θα ήθελα κάθε γυναίκα να κάνει κάθε χρόνο την ενδεδειγμένη προληπτική εξέταση μαστών με βάση την ηλικία της και να μην το αμελεί. Οι ρυθμοί της εποχής μας είναι τόσο έντονοι, που πολλές φορές ‘’ξεχνιόμαστε’’ ή το παραμελούμε. Γι’ αυτό αν κάθε χρόνο η ημέρα των γενεθλίων μας γίνει η ημέρα που είτε κάνουμε τον προληπτικό μας έλεγχο είτε κλείνουμε το ραντεβού μας με το γιατρό μας, μπορούμε να το πετύχουμε. Κάτι πολύ σημαντικό που μας ενημερώνει το Άλμα Ζωής είναι: Η ειδικότητα του γιατρού που έχει την κατάλληλη εκπαίδευση για να κάνουμε κλινική εξέταση στον μαστό μας είναι ο χειρουργός μαστού . Αφού κάνουμε τη μαστογραφία, πρέπει να του την πάμε για έλεγχο”.
Ελένη Μενεγάκη
Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της Estee Lauder Companies υποστηρίζει το Breast Cancer Research Foundation (BCRF) που είναι αφοσιωμένο στην ανάπτυξη της πιο ελπιδοφόρας έρευνας για την εξάλειψη του καρκίνου του μαστού, στον κόσμο.
Το BCRF Ιδρύθηκε από την Evelyn H. Lauder το 1993, και χρηματοδοτεί ερευνητές που εμπλέκονται εις βάθος σε κάθε σημαντική εξέλιξη που αφορά στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού, τη διάγνωση, τη θεραπεία και την επιβίωση.
Φέτος, οι επιχορηγήσεις του BCRF υποστηρίζουν περισσότερους από 240 επιστήμονες, καθιστώντας το BCRF ως το σημαντικότερο ιδιωτικό χρηματοδότη έρευνας του καρκίνου του μαστού σε όλον τον κόσμο.
Το μοναδικό Pink Ribbon Bracelet κυκλοφορεί ήδη στην αγορά, σε όλα τα σημεία πώλησης Estee Lauder και από τα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin. Η τιμή του είναι 10,50 ευρώ και τα έσοδα από τις πωλήσεις του διατίθενται στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού Άλμα Ζωής στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα.
