Το νέο εμβληματικό άρωμα Obsessed του Calvin Klein | 0 bovary.gr
Το νέο εμβληματικό άρωμα Obsessed του Calvin Klein | 0 bovary.gr
02|11|2017 15:51
SHARE
CALVIN KLEIN

Το νέο εμβληματικό άρωμα Obsessed του Calvin Klein


Ως η αναδημιουργία ενός εμβληματικού αρώματος, το OBSESSED παίζει με την πρόκληση της ανάμνησης μέσα από το άρωμα.

Αναμειγνύοντας την ανάμνηση με την επιθυμία, το αρσενικό με το θηλυκό, το παρελθόν με το παρόν, αυτά τα συγκλονιστικά αρώματα αντηχούν το αρχικό OBSESSION, ενώ θολώνουν και ανασυνθέτουν αρώματα τόσο για τους σύγχρονους άνδρες όσο και για τις γυναίκες.

Στην καρδιά του OBSESSED βρίσκεται η ανάμνηση μια παλιάς αγάπης, που πυροδοτείται από το άρωμα κάποιου άλλου στην επιδερμίδα. Εδώ, τα φύλα ανατρέπονται και αναδιπλώνονται, με το παραδοσιακό άρωμα του αρρενωπού Fougère – κυρίως της λευκής λεβάντας – που χρησιμοποιείται για το γυναικείο άρωμα, ενώ το ανδρικό άρωμα βυθίζεται μέσα σε μια σκούρα βανίλια.

Αυτά τα στοιχεία συνδυάζονται με υλικά που συνήθως συνδέονται με κάθε φύλο ξεχωριστά. Τα musk προσδίδουν μία αισθησιακή θερμότητα στο γυναικείο άρωμα ενώ το κεχριμπάρι και τα ξύλα ενισχύουν την αίσθηση αρρενωπότητας στο ανδρικό. Αυτή η ένταση, η ψυχαναγκαστική ώθηση και έλξη είναι που κάνουν το χρήστη να επιστρέφει σε αυτά διαρκώς.

Μία οπτική ιστορία διαδραματίζεται παράλληλα με την οσφρητική ιστορία του OBSESSED. Το 1993, το Obsession κατέκτησε πραγματικά μια εμβληματική θέση όταν η Kate Moss έγινε το πρόσωπο του αρώματος, φωτογραφημένη από τον τότε σύντροφό της Mario Sorrenti. Αυτή η πρωτοποριακή και προκλητική απεικόνιση, αντικατόπτριζε μία αληθινή ιστορία αγάπης. Εκτός από την απεικόνιση μίας αμοιβαίας πρώτης αγάπης, οι εικόνες αποκαλύπτουν επίσης μία εμμονή του φωτογράφου με το αντικείμενο.

Καθώς η θρυλική καμπάνια πλησιάζει την 25ετή επέτειό της, το OBSESSED χρησιμοποιεί πρωτοεμφανιζόμενες εικόνες από εκείνη την εποχή και από προσωπική βιογραφία, επικαλούμενο την ιδέα της ανάμνησης και της περασμένης αγάπης.

Ως το πρώτο άρωμα που δημιουργήθηκε και προωθήθηκε υπό τη διεύθυνση του RAF SIMONS ως Chief Creative Officer του CALVIN KLEIN, το OBSESSED μπορεί να θεωρηθεί ως μία γιορτή των αρωμάτων CALVIN KLEIN για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.

Το OBSESSED διηγείται το πώς η μνήμη, ο αισθησιασμός και το οπτικό συνδέονται με το σήμερα.

Το OBSESSED προσφέρει απόλαυση σε αφθονία, που επιτυγχάνεται μέσα από έναν εκλεπτυσμένο, ισορροπημένο και σύγχρονο τρόπο. Ένας συνδυασμός οσφρητικής ανάμνησης και μοντέρνας επιθυμίας.

OBSESSED FOR WOMEN

Eνα Ανατολίτικο Αρωματικό Πράσινο Άρωμα

Κορυφή: Ιερά Εσπεριδοειδή, Απόσταγμα Νερόλι, Ελεμί

Καρδιά: Φύλλα Βιολέτας, Λευκή Λεβάντα, Μωβ Φασκόμηλο

Βάση: Musk Helvetolide, Ambrette Muscenone.

Μία αρρενωπή Fougère δομή, αντιπαραβάλλεται με θηλυκή ζεστασιά. Το άρωμα σχηματίζεται γύρω από τη βάση Λευκής Λεβάντας, ενώ τα κρεμώδη Musk την περιτυλίγουν και την απαλύνουν με αισθησιασμό. Η ένταση από τις αρωματικές νότες κορυφής με την απαλή κρεμώδη υφή που αναδύεται από πίσω, εξερευνά περαιτέρω την ένταση ανάμεσα στο αρσενικό και το θηλυκό.

Perfumer Annick Menardo

Master Perfumer Honorine Blanc

OBSESSED FOR MEN

Eνα Ανατολίτικο Ξυλώδες Κεχριμπαρένιο Άρωμα

Κορυφή: Λευκός Χρυσός, Γκρέιπφρουτ, Πιπέρι Σιτσουαν, Μαύρο

Κάρδαμο

Καρδιά: Κέδρος, Φύλλα Λάβδανου, Firnat, Ξανθό Δέρμα

Βάση: Πατσουλί, Φλοιός Μαύρης Βανίλιας,

Μία συναρπαστική καρδιά Μαύρης Βανίλιας εκλεπτυσμένα δομημένη με σκουρόχρωμα, πολυδιάστατα ξύλα, χαρίζει την ένταση που υπάρχει ανάμεσα στη θηλυκή μελωδικότητα και την αρρενωπή δύναμη. 

Perfumer Ilias Ermenidis

Master Perfumer Christophe Raynaud

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μία οπτική ιστορία διαδραματίζεται παράλληλα με την οσφρητική ιστορία του OBSESSED…

Το 1993, το Obsession κατέκτησε πραγματικά μια εμβληματική θέση, όταν η KATE MOSS έγινε το πρόσωπο του αρώματος. Ήταν 18 ετών όταν ο τότε σύντροφός της, MARIO SORRENTI,20 ετών, τη φωτογράφισε για την καμπάνια.

Ο Sorrenti έδειχνε ήδη τεράστιο ταλέντο ως φωτογράφος, ενώ η Moss γινόταν γρήγορα όχι μόνο ένα μοντέλο, αλλά και σταρ. Ο ίδιος ο CALVIN KLEIN, έχοντας δει από τον καλλιτεχνικό διευθυντή Fabien Baron κάποιες από τις ανεπίσημες φωτογραφίες του Sorrenti από διακοπές με τη Moss, έστειλε το ζευγάρι μόνο του διακοπές, στις Παρθένες Νήσους.

Τους ζητήθηκε να αναπαραστήσουν την οικειότητα και το ανεπίσημο της προηγούμενης φωτογράφησης για το OBSESSION. Δεν υπήρξε καμία φωτογραφική ομάδα, με στυλίστες, make-up artists, κομμωτές ή καλλιτεχνικούς διευθυντές.

Οι πρωτοποριακές και προκλητικές εικόνες που ακολούθησαν αντανακλούσαν την αληθινή ιστορία αγάπης του ζευγαριού.
Οι εικόνες αποκαλύπτουν την αμοιβαία πρώτη αγάπη στο ξεκίνημά της αλλά και την εμμονή του φωτογράφου με το αντικείμενο.

Καθώς η θρυλική καμπάνια πλησιάζει την 25ετή επέτειό της, το OBSESSED χρησιμοποιεί πρωτοεμφανιζόμενες εικόνες από εκείνη την εποχή και από προσωπική βιογραφία, επικαλούμενο την ιδέα της ανάμνησης, της περασμένης αγάπης.

Μεταμορφώνοντας μερικές από τις πρωτοεμφανιζόμενες φωτογραφίες – είναι περισσότερες από 250 στο σύνολο – σε συνθέσεις άψυχων όντων, ο ίδιος ο Mario Sorrenti επανεξετάζει τη δική του ιστορία.

Χρησιμοποιώντας επιπλέον επίπεδα βάθους, ζεστασιάς, οικειότητας και ονειροπόλησης, η καμπάνια του OBSESSED ξεδιπλώνει περαιτέρω την αληθινή ιστορία πίσω από ένα φωτογραφικό και αρωματικό ορόσημο. Με τη λιτή, ασπρόμαυρη απλότητά του, την εξίσωση και την ανάκληση του αρώματος μέσω της μνήμης, απεικονίζει ταυτόχρονα το παρελθόν και το παρόν.

ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ

Απογυμνώνοντας όλα τα εξωγενή στοιχεία, τα μπουκάλια του OBSESSED είναι σχεδόν μία ανάμνηση του εαυτού τους.

Τα μπουκάλια του OBSESSED, πιο στρογγυλεμένα, πιο γεμάτα και ολοκληρωτικά διάφανα, επικεντρώνονται στην ανάμνηση μέσα από το ίδιο το άρωμα. Αν και δεν είναι ακριβώς ένα κενό φύλλο χαρτί, τα μπουκάλια δηλώνουν μια σαφή, μετριοπαθή και σύγχρονη αναχώρηση.

Παρόλο που βαδίζει στα χνάρια του αρώματος OBSESSION, που σχεδιάστηκε από τον ίδιο τον CALVIN KLEIN και λανσαρίστηκε το 1985, το OBSESSED είναι το πρώτο άρωμα που κάνει την εμφάνισή του στον οίκο υπό την καθοδήγηση του RAF SIMONS. Τα μπουκάλια και οι συσκευασίες αντανακλούν την επιθυμία του Simons να επανέλθει στην αισθησιακή καρδιά του CALVIN KLEIN, στις γυμνές βάσεις του Οίκου και στα εμβληματικά του αρώματα, ενώ παράλληλα θα σηματοδοτεί μία νέα αρχή.

Στα μπουκάλια, τις συσκευασίες, τα αρώματα και τη διαφήμιση του OBSESSED, υπάρχει μία τάση να γυρίσουμε πίσω ώστε να προχωρήσουμε μπροστά. Μία γιορτή για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του CALVIN KLEIN.