Γυναίκα στο δρόμο με γυαλιά ηλίου
Φωτογραφία: Shutterstock
ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Τι αλλάζει ριζικά στη βιομηχανία ομορφιάς το 2021 -H βασική προτεραιότητα των brands


Η βιομηχανία ομορφιάς ήταν πάντα στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας και της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου.

To 2021 δεν θα αποτελέσει εξαίρεση.

Από την καθαρή ομορφιά έως τις υπερ-εξατομικευμένες λύσεις περιποίησης δέρματος και καλλυντικών, οι έμποροι ομορφιάς αναζητούν πάντα να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους.

Με όλα όσα συνέβησαν το 2020, αξίζει πραγματικά να εμβαθύνουμε σε αυτόν τον συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο και να αναλύσουμε όχι μόνο τις κορυφαίες τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου ομορφιάς αλλά και όσα έχουν αλλάξει προς το καλύτερο.

Σε μια έρευνα που διεξήχθη από την εταιρεία δημοσκοπήσεων και έρευνας αγοράς, Nielsen, τα ευρήματα έδειξαν ότι στην Αμερική το θέμα της εξατομίκευσης της ομορφιάς και γενικότερα η τάση για ποικιλομορφία που επικρατεί είναι κάτι που απασχολεί το μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού.

Η ανάγκη να βρει κάθε γυναίκα το προϊόν που ταιριάζει απόλυτα στα χαρακτηριστικά της και τις ανάγκες της είναι η βασική προτεραιότητα.

Τα δεδομένα της παγκόσμιας βιομηχανίας καλλυντικών έδειξαν ότι οι πωλήσεις προϊόντων πολυπολιτισμικής ομορφιάς αυξήθηκαν με διπλάσιο ρυθμό από εκείνα της συμβατικής αγοράς, ενώ, παράλληλα εταιρείες που αγκαλιάζουν στιλ και γραμμές χωρίς αποκλεισμούς βλέπουν τις προσπάθειές τους να ανταμείβονται στα ετήσια έσοδα τους.

Too Faced και Fenty είναι μόλις δύο από τα δεκάδες brands που πρόσθεσαν πολλές ακόμη αποχρώσεις στο foundation, το concealer και γενικότερα στα προϊόντα τους, με σκοπό να καλύψουν κάθε ανάγκη (στο στιλ και τον τόνο της επιδερμίδας).

Θα πρέπει να σχολιάσουμε ότι αυτή η «εξέλιξη» μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να αποφέρει, όχι μόνο στο κομμάτι των πωλήσεων (αφού θα εκτοξευθούν) αλλά και στην «ηθική» κάθε beauty brand.

Η διάθεση προϊόντων για κάθε γυναίκα, ανεξάρτητα από την ηλικία, το στιλ, την εθνικότητα, το χρώμα είναι κάτι που θα έπρεπε να έχει εδραιωθεί εδώ και πολλά χρόνια, ωστόσο ποτέ δεν είναι αργά.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουμε ήδη δει να γίνονται πολλά βήματα, τα τελευταία χρόνια και αναμένουμε να δούμε ακόμα περισσότερα.





SHARE