γυναίκα με κομψά ρούχα και κόκκινο κραγιόν περπατά
Το trend της δεκαετίας /Φωτογραφία: Shutterstock
BEAUTY TREND

Αυτό είναι το μεγαλύτερο beauty trend της τελευταίας δεκαετίας


Αν νομίζετε ότι δεν έχουν αλλάξει πολλά στο χώρο της ομορφιάς, κατά τη διάρκεια αυτής της δεκαετίας, κάνετε λάθος.

Ας ξεκινήσουμε από το beauty brand που άλλαξε τα πάντα στο μακιγιάζ αλλά και το skincare. Ο λόγος για την αυτοκρατορία των Kylie Cosmetics, η οποία αξίζει δισεκατομμύρια δολάρια και πριν δέκα χρόνια δεν υπήρχε καν-σκεφτείτε η Kylie Jenner ήταν μόλις 12 ετών.

Επιπλέον τα social media και συγκεκριμένα το instagram είναι το μέσο που με τον ιδιαίτερο τρόπο του έχει περάσει πολλά trend ομορφιάς και όχι μόνο και τα έχουμε υιοθετήσει.

https://www.instagram.com/p/B6ZISuFHHms/

Ας ανακεφαλαιώσουμε όμως τις μεγαλύτερες τάσεις ομορφιάς της τελευταίας δεκαετίας, μερικές από τις οποίες ήταν αναβιώσεις και επανεμφανίσεις προηγούμενων τάσεων και πολλές από τις οποίες συνεχίζουν να ισχυροποιούνται καθώς μπαίνουμε σε μια νέα δεκαετία.

Οι smokey παλέτες αλλά και οι ροζ τούφες μαλλιών που πριν μερικά χρόνια ήταν ο πόθος κάθε γυναίκας, πλέον αποτελούν παρελθόν.

https://www.instagram.com/p/B6DZyd2AOS_/

Αντιθέτως οι ψεύτικες μεγάλες βλεφαρίδες, το ιδιαίτερο bob hairstyle αλλά και το γαλλικό μανικιούρ, looks που ήταν top trend τη δεκαετία του 90 έχουν επιστρέψει δυναμικά.

Ποιο ήταν όμως το μεγαλύτερο beauty trend της τελευταίας δεκαετίας;
Ποια ήταν η makeup πινελιά που υιοθέτησαν οι περισσότερες γυναίκες και που μέχρι σήμερα αποτελεί top beauty trend;

2010: Dark Lipstick
Το gothic look επέστρεψε το φθινόπωρο του 2010 και ήταν πιο stylish και sexy. Τα σκούρα χείλη πρόσθεσαν drama διάθεση στο μακιγιάζ και έδωσαν βάθος στο γυναικείο πρόσωπο. Bold, sexy and stylish ήταν τα τρία χαρακτηριστικά που αναζητούσε κάθε γυναίκα και μπορούσε να το πετύχει με τα matte, burgundy lips.

https://www.instagram.com/p/B5souWSjK_b/

Υπήρχαν οι πιο τολμηρές που είπαν ναι ακόμη και στο μαύρο κραγιόν, ωστόσο το σκούρο κόκκινο-cherry-είχε την τιμητική του και κάθε γυναικείο brand ομορφιάς ξεπούλησε τα προϊόντα που λανσάρισε.





SHARE