Με αφορμή τον εορτασμό των 100 ετών από τη δημιουργία του θρυλικού αρώματος No5, o οίκος Chanel κυκλοφορεί μια συλλεκτική συλλογή 17 προϊόντων η οποία αντλεί έμπνευση από την πλούσια ιστορία του αρώματος και συγκεκριμένα από τη διαχρονική συσκευασία του.
Καταναλωτικά προϊόντα συστήνονται εκ νέου στο κοινό και μεταμορφώνονται σε αντικείμενα πόθου μέσα από την εικόνα του No5.
Η εμπειρία της πολυτέλειας γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας.
Chanel Factory 5 -The Original N°5 Collection
To Νο5 έχει αντέξει στη δοκιμασία του χρόνου. Σήμερα, ο τρόπος που καταναλώνουμε έχει αλλάξει και η αξία ενός αντικειμένου υπερβαίνει το κόστος παραγωγής και τη χρήση του. «Μεγάλη αξία έχουν και τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε τακτικά, αλλά και τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε για πολύ ειδικές περιπτώσεις. Όλα σχετίζονται με την εμπειρία που σας προσφέρουν αυτά τα προϊόντα» λέει ο Thomas du Pré de Saint Maur, Head of Global Creative Resources Fragrance and Beauty της Chanel.
Επαναχρησιμοποιώντας 17 αντικείμενα που χρησιμοποιούμε καθημερινά, το Νο5 ανατρέπει τις λειτουργίες του, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι, η πολυτέλεια βασίζεται στην εμπειρία.
Η συλλογή Chanel Factory 5 συμβολίζει την επιστροφή στην ουσία -μια προσέγγιση που ξεκίνησε η Gabrielle Chanel και αφορά στην επιθυμία της να «σπάσει» τα στερεότυπα και να απελευθερωθεί από περιορισμούς. Μέσω αυτής της ιδέας, ο οίκος Chanel προτείνει την επιστροφή στην πρώτη συσκευασία του Νο5 -ένα απλό εργαστηριακό μπουκάλι, ένα λειτουργικό αντικείμενο που έγινε πολυτελές και iconic.
Το Chanel Factory 5 με αυτόν τον τρόπο αποτίνει φόρο τιμής στο πρώτο μπουκάλι, το οποίο, με την πάροδο των ετών, παραμένει διαχρονικό και συνοδεύει το εμβληματικό No5.