Η Εκστρατεία για τον Kαρκίνο του Mαστού του ομίλου Estée Lauder Companies συνεχίζεται, με τη δημιουργία ενός ακόμα συλλεκτικού βραχιολιού, σχεδιασμένου από τον Δούκα.
Από το 1992 o όμιλος Estée Lauder Companies πρωτοστατεί στην εκστρατεία ενάντια στον καρκίνο του μαστού, παγκοσμίως. Στόχος της είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για την ζωτικής σημασίας, έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη. Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού ξεκίνησε με τη δημιουργία της χαρακτηριστικής ροζ κορδέλας και τη διανομή της από τα σημεία πώλησης των προϊόντων των μαρκών του ομίλου, σε όλο τον κόσμο.
Στην Ελλάδα, ο όμιλος Estée Lauder Hellas και με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, συνεργάζεται από το 2005 αποκλειστικά με τον γνωστό σχεδιαστή Δούκα, για το σχεδιασμό μιας statement συλλεκτικής σειράς βραχιολιών.
Κάθε χρόνο το «ροζ βραχιόλι» του Δούκα αποτελεί το σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, τυγχάνει θερμής αποδοχής από όλον τον κόσμο και πρωτίστως, συμβάλλει σημαντικά στη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση του σπουδαίου έργου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας.