Ο Ελβετικός οίκος Πολυτελούς Περιποίησης εμπνέετε από την κληρονομιά του ώστε να επανεξετάσει το εμβληματικό του λογότυπο - ανέγγιχτο από το 1978 - ενισχύοντας περαιτέρω την Ελβετική του ταυτότητα και τις ρίζες του.
Η εισαγωγή του θα συνοδεύεται από μια επανασχεδιασμένη γραφική ταυτότητα, η οποία αποκαλύφθηκε στην πρώτη επικοινωνιακή καμπάνια της La Prairie “Hold Time in Your Hands“, που έκανε το ντεμπούτο της παγκοσμίως στις 25 Ιανουαρίου.
‘’Το λογότυπο μας είναι o αντικατοπτρισμός της ψυχής της La Prairie. Ασπάζεται τις αξίες και την κληρονομιά του Οίκου. Εκφράζει την μοναδική του ταυτότητα στον κόσμο. Αντιπροσωπεύει ποιοι είμαστε και ποιοι θα είμαστε αύριο. Φυσικά, καθώς ο κόσμος αλλά και ο οίκος μας εξελίσσονται, αισθανθήκαμε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να επανατοποθετήσουμε το λογότυπο μας. Άθικτο για σχεδόν πενήντα χρόνια, αυτό το νέο λογότυπο αντιπροσωπεύει ένα βασικό ορόσημο στην ιστορία του brand. Είναι ένας τρόπος για εμάς να εξυμνήσουμε το παρελθόν μας, κοιτάζοντας συνεχώς στο μέλλον μας ‘’ δήλωσε ο Greg Prodromides, Chief Marketing Officer της La Prairie.