LILI-LAND: Το K-Beauty φεστιβάλ που έφερε την Κορέα στην καρδιά της Αθήνας

LILI-LAND: Το K-Beauty φεστιβάλ που έφερε την Κορέα στην καρδιά της Αθήνας

Την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025, τα LILI γιόρτασαν τη λάμψη και την ομορφιά με ένα μοναδικό, λαμπερό φεστιβάλ, παρουσιάζοντας το πρώτο K-Beauty Festival στην Ελλάδα.

Το LILI-LAND αποτέλεσε μια γιορτή αφιερωμένη στην περιποίηση, την καινοτομία και τις πιο viral τάσεις της κορεάτικης ομορφιάς, με πλήθος εκπροσώπων των media, beauty & lifestyle opinion leaders και σημαντικών stakeholders του κλάδου να δίνουν το παρών.

Η καρδιά της K-Beauty χτύπησε στην Αθήνα.

Στο πλαίσιο του LILI-LAND «The K-Beauty Edition», οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν μοναδικά θεματικά districts, να ζήσουν διαδραστικές εμπειρίες, να ανακαλύψουν trend zones & beauty corners σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, ενώ παράλληλα γνώρισαν την εκτενή γκάμα προϊόντων που προσφέρουν τα LILI. Από τη λάμψη και την ενυδάτωση μέχρι τη φρεσκάδα και τις καινοτόμες εφαρμογές στο μακιγιάζ, κάθε district προσέφερε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ομορφιάς:

  • Το Glow Square με το διάσημο 10 Steps Routine,
  • Το Color Town γεμάτο χρώμα και πειραματισμό,
  • Το Fresh Avenue που μας ανανέωσε και μας χάρισε στιγμές χαλάρωσης,
  • Και τα Hidden Gems με εκπλήξεις από τα LILI labels.

Η creative director και τηλεοπτική παρουσιάστρια Ζενεβιέβ Μαζαρί ανέλαβε την παρουσίαση της βραδιάς, υποδέχτηκε τους καλεσμένους με τη μοναδική της ενέργεια, τον αυθορμητισμό και την αυθεντικότητά της, δίνοντας την εκκίνηση του φεστιβάλ, ενώ παρουσίασε κι ένα Power Talk με θέμα: “Προετοιμασία Δέρματος - Τάσεις Κορεάτικων Προϊόντων”, μαζί με τον καταξιωμένο make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο, ο οποίος μοιράστηκε μυστικά και τεχνικές για το απόλυτο K-Beauty glow.

Η Ζενεβιέβ Μαζαρί ανέλαβε την παρουσίαση της βραδιάς ενώ beauty icons & special guests βρέθηκαν στο πιο λαμπερό φεστιβάλ ομορφιάς.

Ο Γιώργος Ντάβος μετέδωσε live στα Social Media τα highlights της εκδήλωσης, ενώ τη βραδιά τίμησαν, μεταξύ άλλων, οι: Τάμτα, Ελένη Τσολάκη, Νικολέτα Ράλλη, Ελένη Βουλγαράκη, Evangelia, Μαντώ Γαστεράτου, Μαρία Γεωργάκαινα, Όλγα Ντάλα, Νάνσυ Παραδεισανού, Κέισι Μίζιου, Αννούσα Μελά, Τζωρτζίνα Λιώση, Βενετία Καμάρα, και πολλοί ακόμη επαγγελματίες της ομορφιάς.

Η Κατερίνα Ψιμοπούλου έδωσε τον παλμό με τις μουσικές της επιλογές και η Ευαγγελία Τσιορλίδα απογείωσε την ενέργεια και τη διάθεση των καλεσμένων με ένα εκρηκτικό DJ set.

Με αυτή την πρωτοβουλία, τα LILI έφεραν στο προσκήνιο τα πιο viral brands της K-Beauty και δημιούργησαν μια αξέχαστη εμπειρία ομορφιάς για τους καλεσμένους τους.

Το πρώτο K-Beauty Festival άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.

Τα LILI φέρνουν στην Ελλάδα ένα μοντέλο καταστήματος που στο εξωτερικό είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο: το drugstore. Πρόκειται για έναν χώρο που συγκεντρώνει σε ένα σημείο όλα όσα χρειάζεται ο καταναλωτής για την καθημερινή του φροντίδα - από προϊόντα προσωπικής περιποίησης και καλλυντικά, μέχρι είδη υγιεινής, προϊόντα ευεξίας και βασικά είδη για το σπίτι.

Στόχος της αλυσίδας είναι να προσφέρει ποιοτικά και ταυτόχρονα οικονομικά προϊόντα για όλη την οικογένεια, ενώ διαθέτει καταστήματα σε όλη τη χώρα.

Στα καταστήματα LILI μπορεί κανείς να βρει προϊόντα:

  • Ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας (μακιγιάζ, αρώματα, προϊόντα σώματος και μαλλιών, ανδρική περιποίηση και πολλά άλλα),
  • Συμπληρώματα διατροφής και βιολογικά προϊόντα,
  • Βρεφικά είδη και προϊόντα για τη μητέρα,
  • Προϊόντα καθαρισμού και οικιακής χρήσης.

Η αλυσίδα έκανε την είσοδό της στην ελληνική αγορά το 2021, φέρνοντας μαζί της μια νέα, σύγχρονη προσέγγιση στον κόσμο της ομορφιάς. Από τότε σημειώνει εντυπωσιακή ανάπτυξη, εδραιώνοντας γρήγορα την παρουσία της.

Λάμψη, χρώμα και απόλυτο glow στο LILI-LAND.

Σήμερα, τα LILI διαθέτουν 33 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, με ισχυρή παρουσία στην Αττική αλλά και σε άλλες σημαντικές πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη, η Χαλκίδα, η Αλεξανδρούπολη και η Λάρισα. Το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας στηρίζεται σε έναν εκλεπτυσμένο συνδυασμό διεθνώς αναγνωρισμένων beauty brands και των αποκλειστικών labels LILI, δημιουργώντας έναν προορισμό που καλύπτει κάθε ανάγκη του κοινού από την περιποίηση και την οικιακή φροντίδα έως τις τελευταίες τάσεις στο μακιγιάζ και το skincare.

Με έμφαση στην καινοτομία και την αισθητική, οι καταναλωτές απολαμβάνουν μια ολιστική εμπειρία ομορφιάς.