Στο πλαίσιο της Στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η εταιρεία καλλυντικών cosnova μετατρέπει σταδιακά τις σειρές προϊόντων της ώστε να περιλαμβάνουν συσκευασίες φιλικές προς το περιβάλλον.
Με τη μάρκα CATRICE, η cosnova γιορτάζει το πρώτο της ορόσημο: από τα τέλη του καλοκαιριού του 2020, η μάσκαρα με τις καλύτερες πωλήσεις, η "Glam & Doll", διατίθεται σε τέσσερις εκδοχές 1 των οποίων η εξωτερική συσκευασία είναι φτιαγμένη από υλικά που έχουν προκύψει από την ανακύκλωση άλλων καταναλωτικών προϊόντων.
Η cosnova είναι ένας από τους πρώτους κατασκευαστές προϊόντων ομορφιάς που χρησιμοποίησε, για τη μάρκα CATRICE, συσκευασίες από 80% υλικό που έχει προκύψει από ανακύκλωση καταναλωτικών προϊόντων (PCR) - ειδικά ανακυκλωμένο τερεφθαλικό πολυαιθυλένιο (rPET). Σε σύγκριση με την προηγούμενη συσκευασία από 100% παρθένο πλαστικό, η cosnova εξοικονομεί πλέον 39 τόνους παρθένου πλαστικού ετησίως και έτσι μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 70% (περίπου 92 τόνοι CO2). Χάρη στη χρήση ανακυκλωμένων υλικών, η κατανάλωση νερού μειώνεται κατά 35% ετησίως.
«Είμαστε περήφανοι που είμαστε πρωτοπόροι στη βιομηχανία καλλυντικών με την ανακυκλωμένη πλαστική συσκευασία μας. Ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με μια τόσο περίπλοκη συσκευασία προϊόντος, όπως η μάσκαρα: πρόκειται για μία πρόκληση, γιατί η μάσκαρα απαιτεί μία πολύ ευαίσθητη συσκευασία, στην οποία η αλληλεπίδραση που έχει το βουρτσάκι με το μπουκαλάκι και την υφή του προϊόντος είναι απόλυτα συντονισμένη», εξηγεί ο Axel Geiger, Executive Expert Purchase & Packaging της cosnova. «Ένας άλλος παράγοντας είναι ότι μία οπτικά ελκυστική συσκευασία είναι πολύ σημαντική για εμάς ως εταιρεία καλλυντικών. Παρά το πολύ υψηλό ποσοστό PCR-PET, η συσκευασία δεν είναι σε καμία περίπτωση κατώτερη, από άποψη αισθητικής και απόδοσης, από τον προκάτοχό της που αποτελούνταν από παρθένο πλαστικό.» Η cosnova εργάζεται ήδη για τη μετατροπή των υπόλοιπων πέντε εκδοχών της CATRICE Glam & Doll Mascara και μέχρι την άνοιξη του 2021 θα είναι κι εκείνες διαθέσιμες σε νέα συσκευασία από ανακυκλωμένα προϊόντα.