Αυτό το app σε βοηθάει να χαζεύεις την βιτρίνα οποιουδήποτε καταστήματος όπου κι αν βρίσκεσαι | 0 bovary.gr
Αυτό το app σε βοηθάει να χαζεύεις την βιτρίνα οποιουδήποτε καταστήματος όπου κι αν βρίσκεσαι | 0 bovary.gr
11|01|2018 13:04
SHARE
WINDOW SHOPPING

Αυτό το app σε βοηθάει να χαζεύεις την βιτρίνα οποιουδήποτε καταστήματος όπου κι αν βρίσκεσαι


H τεχνολογία μπορεί στις μέρες μας να την εξελίξει την αγορά και να την πάει ένα βήμα παρακάτω, γεγονός που μπορεί να ωφελήσει τόσο τους καταναλωτές, όσο και τους καταστηματάρχες .

Όσο και αν σας φαίνεται οξύμωρο, η μόδα παλιότερα ενδεχομένως να ήταν περισσότερο δημιουργική από σήμερα, υστερούσε όμως στο εμπορικό κομμάτι, καθότι πολλά από τα σημερινά εργαλεία marketing και παρουσίασης προϊόντων παρέμεναν ανεξερεύνητα.

Σήμερα μπορούμε να έχουμε την μόδα κυριολεκτικά στα χέρια μας με την βοήθεια του κινητού και του υπολογιστή μας. Πώς φτάσαμε όμως εδώ;

Φανταστείτε  ότι κάνετε μια βόλτα σε έναν εμπορικό δρόμο τον 18ο αιώνα στο Λονδίνο, τι θα βλέπατε;

Θα βλέπατε εντυπωσιακές γυναίκες να φοράνε μακριά φορέματα, πλουμιστά με κορσέδες και διάφορα αξεσουάρ να τα συνοδεύουν (καπέλα διακοσμημένα με μεταξωτές κορδέλες και φτερά) τα καταστήματα δεξιά και αριστερά σας, ισόγεια , με μια πόρτα και έναν billboard παραδίπλα, στο οποίο ήταν γραμμένα τα προϊόντα και ουσιαστικά η ταυτότητα του καταστήματος ήταν η φωνή του καταστηματάρχη.

Για να προσελκύσουν τον κόσμο οι καταστηματάρχες στεκόντουσαν στην είσοδο του καταστήματος και προσκαλούσαν τον κόσμο να μπει στο κατάστημα.

Μέχρι που ο Francis Place, ο οποίος διατηρούσε ένα ραφείο στο Charing Cross του Λονδίνου στα τέλη του 18ο αιώνα, έγινε ο πρώτος που τοποθέτησε μια γυάλινη πρόσοψη μπροστά το κατάστημα του. Σημειώνεται ότι το κατάστημα του Francis Place συνεχίζει να υπάρχει μέχρι και σήμερα!

Η πρώτη βιτρίνα ήταν πολύ διαφορετική από αυτή που βλέπουμε σήμερα, καθότι το τζάμι αποτελείτο από μικρά panels γυαλιού και ουσιαστικά διαφοροποιούταν ότι έκανε το κατάστημα ‘διαμπερές’, μπορούσες δηλαδή να δεις τι περιείχε ο εσωτερικός χώρος χωρίς όμως να προβάλλονται τα προϊόντα στην βιτρίνα.

Η έννοια του “window-shopping” είχε όμως ήδη γεννηθεί!

To Selfridges ήταν ένα από τα πρώτα καταστήματα στη Βρετανία που εισήγαγε την έννοια του “Window Dressing” και σχεδόν ταυτόχρονα, πολλές εκατοντάδες βιομηχανίες στη Γερμανία ξεφύτρωσαν, οι οποίες κατασκεύαζαν κούκλες και props για βιτρίνες. Όλα με σκοπό να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών όσο περισσότερο γίνεται.

Η τεχνολογία βοήθησε ακόμη περισσότερο να αναπτυχθεί το “Window Shopping” και στις αρχές του 20ου αιώνα, χάρη στην εύκολη προσβασιμότητα στο ηλεκτρικό ρεύμα οι βιτρίνες εκτός του ότι μπορούσαν πλέον να τραβούν την προσοχή και κατά την διάρκεια της νύχτας, ακόμα και με tailor made κινούμενες κατασκευές. Η ανάπτυξη του γυαλιού βοήθησε τις βιτρίνες να πάρουν σιγά σιγά τη μορφή που γνωρίζουμε σήμερα, με χοντρά και μεγάλα, ενιαία και μονοκόμματα πάνελς που κάλυπταν όλη την πρόσοψη ενός καταστήματος.

Μια μίξη θεατρικής αποτύπωσης σε συνδυασμό με την άμεση διαφήμιση των προϊόντων αποτέλεσε τη συνταγή της επιτυχίας.

Έτσι, το επάγγελμα του “Window Dresser” είχε μόλις γεννηθεί.

Για window dressers επιστρατεύτηκαν εκατοντάδες σχεδιαστές, τεχνίτες και καλλιτέχνες σε μια εποχή που άνθιζε η δημιουργικότητα με τους καταστηματάρχες να προσπαθούν να ξεπεράσουν τα τετριμμένα, σε έναν αγώνα να διαφοροποιηθούν και να ξεχωρίσουν, ειδικά την περίοδο των εορτών όπου το window shopping είχε την τιμητική του.

Μεγάλα ονόματα της τέχνης συνέβαλαν σε αυτό. Ο ξακουστός στις μέρες μας και ιδιόμορφος καλλιτέχνης Salvador Dali στα πρώτα του καλλιτεχνικά βήματα, συνέβαλε και εκείνος στην εξέλιξη της κουλτούρας του “Window Shopping” με μια αμφιλεγόμενη σουρεαλιστική προσέγγιση στο κατάστημα ‘’Bonwit Teller’’ στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης δύο ξεχωριστές περιόδους το 1929 και 1939. Το τελευταίο του έργο προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις με πολλούς να την αποκαλούν την πιο αιρετική βιτρίνα του Μανχάταν. Μερικές ημέρες αργότερα, η σύνθεση του Salvador θα αποκαθηλωθεί πριν την ώρα της, γεγονός που θύμωσε πολύ τον καλλιτέχνη.

Ένας ακόμη πολύ γνωστός καλλιτέχνης, κάποιες δεκαετίες αργότερα αναμίχθηκε με την τέχνη του “Window Display” . Αναφερόμαστε στον πρωτοπόρο του κινήματος της ‘’Pop Art” Andy Warhol, όπου τον Απρίλιο του 1961, όταν ακόμη δούλευε ως διαφημιστής, παρουσίασε 5 από τους πρώτους Pop Painting πίνακες, επίσης στη βιτρίνα του Bonwit Teller στη Νέα Υόρκη με διορατικό του στόχο, να τονίσει τον καταναλωτισμό της εποχής. Οι πίνακες βασίστηκαν σε ταινίες κόμικς και διαφημίσεις εφημερίδων, ενώ οι κομψά ντυμένες κούκλες μπροστά ακροβατούσαν ανάμεσα στην ιδέα της τέχνης ως διαφήμιση.

Shutterstock
Shutterstock

Η μόδα τις επόμενες δεκαετίες θα έμπαινε στη χρυσή εποχή της και σε συνδυασμό με την πλήρη απελευθέρωση των γυναικών το Window Shopping έφτασε να αποτελεί μια αγαπημένη συνήθεια, με πολλές γυναίκες να τη παρομοιάζουν με ένα ρομαντικό ραντεβού.

Οι απαιτήσεις όμως της σύγχρονης γυναίκας έχουν ελαφρώς μεταλλάξει την αγαπημένη μας συνήθεια. Η σύγχρονη γυναίκα είναι πλέον πολυδιάστατη, και μπορεί ταυτόχρονα να είναι μια καλή μητέρα, νοικοκυρά, μια υπεύθυνη και αξιέπαινη επαγγελματίας όντας παράλληλα κομψή και στιλάτη. Ο χρόνος πλέον είναι περιορισμένος και πολλές φορές μια βόλτα στα καταστήματα μπορεί να μην αποτελεί στιγμή χαλάρωσης και απόλαυσης. Τα ψώνια μας γίνονται όλο και πιο στοχευμένα με τα μεγάλα εμπορικά κέντρα να κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας . Μια γυναίκα θα επισκεφτεί ένα εμπορικό κέντρο για ευκολία, τόσο για να σταθμεύσει το αυτοκίνητο της πιο εύκολα όσο και για να περιπλανηθεί στα καταστήματα που είναι δίπλα το ένα με το άλλο, κάτω από οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες έχοντας παράλληλα διάφορες άλλες δραστηριότητες να απασχοληθεί.

Αυτή η τάση έχει βοηθήσει πολύ τις fast fashion πολυεθνικές να αναπτυχθούν ραγδαία ενώ αντίθετα τις μικρομεσαίες Ελληνικές επιχειρήσεις, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά μιας οικονομίας, να υποφέρουν.

Παράλληλα η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η εξοικείωση με αυτή έχει ανοίξει νέους ορίζοντες. Το να βλέπουμε πλέον online, ρούχα, αξεσουάρ και υποδήματα είναι κομμάτι της καθημερινότητάς μας.

Shutterstock
Shutterstock

Πως θα σας φαινόταν όμως να μπορούσατε από την οθόνη του κινητού σας να βλέπατε τις βιτρίνες των αγαπημένων σας καταστημάτων μαζί με κάποια επιλεγμένα εμπορεύματα, αυτά τα οποία θα ανανεώνονται διαρκώς;

Κάπως έτσι γεννήθηκε η ιδέα του Window Shopping, μιας εφαρμογής κινητού για λειτουργικά Android και iOS η οποία σε μεταφέρει αρχικά έξω και στη συνέχεια μέσα στα αγαπημένα καταστήματα της πόλης. Μπορεί κανείς, αρχικά μέσα από 6 επιλεγμένες περιοχές (Κηφισιά, Γλυφάδα, Κολωνάκι, Ερμού Χαλάνδρι, Μαρούσι) να παρακολουθεί σχεδόν σε πραγματικό χρόνο 230 καταστήματα.

Τώρα η βόλτα στις βιτρίνες γίνεται ενώ πίνετε καφέ ή έχετε χαλαρώσει στον καναπέ σας. Δεν χρειάζεται να χάνετε χρόνο ή να τρέχετε κάτω από τη ζέστη ή τη βροχή για να κάνετε τις αγορές σας.

Γνωρίστε μια νέα εφαρμογή που μετατρέπει το κινητό σας στο απόλυτο εργαλείο για να κάνετε virtual tour στις βιτρίνες των γυναικείων καταστημάτων ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ. Δεν είναι απλά μία οπτική περιήγηση είναι η νέα πρόταση που σας «λύνει» τα χέρια, κάνοντας τις αγορές σας εύκολες, διασκεδαστικές, γρήγορες και πάνω από όλα οικονομικές.

Εκατοντάδες καταστήματα είναι καταχωρημένα σε αυτό το χρηστικό application, το οποίο μάλιστα περιλαμβάνει και χάρτη για να τα εντοπίσετε, με όλες τις νέες παραλαβές σε ρούχα και αξεσουάρ, με τις τιμές και τις ειδικές εκπτώσεις. Και όχι μόνο.

Μπορείτε να ενημερωθείτε πρώτες για τις τάσεις που θα επικρατήσουν, να έχετε μια συνολική εικόνα για ό,τι νέο υπάρχει στις ωραιότερες βιτρίνες της πόλης.

Eίναι ευχάριστο, έξυπνο στην εφαρμογή και φέρνει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα ό,τι πιο νέο από τις βιτρίνες στο χώρο σας. Το Window Shopping θα αποτελέσει τον απόλυτο οδηγό αγοράς για τις γυναίκες της πόλης και της περιφέρειας.

Πρόκειται για ένα «ζωντανό» app, το οποίο σας προσφέρει δημιουργικές διεξόδους αγοράς και σας χαρίζει ευχάριστο χρόνο.

Επιπλέον, εάν ένα κατάστημα έχει κατηγοριοποιηθεί στα αγαπημένα ενός χρήστη, αυτομάτως θα του έρθει ειδοποίηση (notification) στο κινητό του, ότι το αγαπημένο του Χ κατάστημα μόλις ανανεώθηκε.

Το Window Shopping είναι η νέα τάση για τις καλύτερες αγορές όπου και εάν βρίσκεστε. Είναι η νέα έκφραση του Shopping Therapy με τη διαφορά ότι δεν περιορίζεται από το χρόνο ή τα γεωγραφικά όρια.

Πως δουλεύει:

Επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε όπως ρούχα, παπούτσια τσάντα κλπ.

Αμέσως μετά επιλέγετε την περιοχή που θέλετε να περιηγηθείτε (Κολωνάκι, Κηφισιά, Γλυφάδα, Χαλάνδρι, Μαρούσι και Ερμού).

Εστιάστε στο κατάστημα της επιλογής σας από τον χάρτη που εμφανίζεται στην οθόνη.

Σύροντας την οθόνη προς τα δεξιά μπορείτε να απολαύσετε την βόλτα σας πηγαίνοντας από το ένα κατάστημα στο επόμενο.

Είναι διαθέσιμο για τα δύο κύρια λειτουργικά iOS και Android και μπορείτε να το κατεβάσετε δωρεάν στο κινητό σας!


Επιτέλους, ήρθε το απόλυτα γυναικείο application που αφορά… όλους!
Το μόνο δύσκολο θα είναι να το κρατήσετε… μυστικό!