Η Moncler ένωσε τις δυνάμεις της με 8 σχεδιαστές για το νέο μπουφάν
MONCLER

Η Moncler ένωσε τις δυνάμεις της με 8 σχεδιαστές για το νέο μπουφάν

Στην πρεμιέρα της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου, παρουσιάστηκε ο επανασχεδιασμός του signature μπουφάν της Moncler σε ένα ιδιαίτερο project.

Κάθε δωμάτιο ήταν αφιερωμένο σε μία από τις οκτώ κολεξιόν, κάνοντας το Genius project μια πρωτοβουλία, που περιγράφεται από το brand ως «κέντρο εξαιρετικών μυαλών που δουλεύουν σε αρμονία ενώ ταυτόχρονα καλλιεργούν την μοναδικότητά τους».

Η Moncler ανέθεσε σε καθέναν από τους 8 συνεργάτες της, όπου περιλαμβάνονται οι σχεδιαστές από το Λονδίνο Simone Rocha και Craig Green, να επανασχεδιάσουν τα μπουφάν της.

Αυτοί έπρεπε να λάβουν υπόψη τους τη λειτουργικότητα του μπουφάν, εξασφαλίζοντας ότι θα παρέμενε ένα ζεστό πανωφόρι. 

«Κάθε project έχει το κλασικό μπουφάν της Moncler σαν κύριο στοιχείο, από μόνο του, αλλά και σε συνδυασμό», αναφέρει το brand. «Κρατώντας τη λειτουργικότητα στον πυρήνα και προσεγγίζοντας το υλικό σαν αντικείμενο, επακολουθούν μοναδικά πειράματα».

ΑΡ
ΑΡ

Η πρώτη κολεξιόν, με το όνομα Moncler 1, περιελάμβανε την «καθαρή ουσία» του brand. Ο σχεδιαστής Pierpaolo Piccioli απογύμνωσε το μπουφάν δημιουργώντας minimal ρούχα σε μακριές σιλουέτες, βασισμένα σε προηγούμενες συλλογές.

Το Moncler 2 βασίστηκε στην κληρονομιά του brand. Ως φόρος τιμής, τα ενδύματα Moncler 1952 βασίζονται στα κλασικά σχέδια του brand, αλλά με έντονα χρώμα και μεγάλα λογότυπα. 

AP
AP

Το Moncler 3 βασίζεται στη Grenoble, μια πόλη στις Γαλλικές Άλπεις όπου ξεκίνησε το brand. Αν και φτιαγμένα από mix-and-match υφάσματα με print, τα παλτά είναι σχεδιασμένα σαν τεχνικός εξοπλισμός για ορειβασία και πεζοπορία στο βουνό. 

Για την τέταρτη συλλογή, η Moncler ένωσε τις δυνάμεις της με τη σχεδιάστρια μόδας Simone Rocha, που δημιούργησε ογκώδεις σιλουέτες βασισμένες στις φωτογραφίες Βικτωριανών ορειβατών με μεσοφόρια.

AP
AP

Ο σχεδιαστής ανδρικής μόδας Craig Green ήταν πίσω από την πέμπτη συλλογή. Σκοπό είχε να αφαιρέσει το σώμα μέσω της κολεξιόν του, που δημιούργησε με μονόχρωμα υφάσματα. 

Μαύρο ύφασμα χρησιμοποιήθηκε αποκλειστικά από τη σχεδιάστρια Kei Ninomiya, που μεταμόρφωσε το μπουφάν της μάρκας σε μια σειρά από αρθρωτά στοιχεία στο Moncler 6.

AP
AP

Το Μοncler 7 του Hiroshi Fujiwara ασχολήθηκε με τις υποκουλτούρες του ντυσίματος του δρόμου ενώ η μάρκα Palm Angels του Λος Άντζελες χρωμάτισε το Μοncler 8 με έντονα γράμματα.

Με τη δημιουργία αυτών των 8 διάχυτων συλλογών, η Moncler ευελπιστεί να απευθυνθεί στην «μοναδικότητα του καταναλωτή». 

«Αφήνοντας τη δημιουργικότητα να διαπεράσει την ταραχή, δυναμώνει τη μοναδικότητα της Moncler. Επιτρέπει στο προϊόν να μιλήσει από μόνο του καθώς παίρνει άλλη μορφή ανάλογα με το concept του κάθε project».

AP
AP

«Η μοναδικότητα των project καθρεφτίζει τη μοναδικότητα των καταναλωτών».