Phi-male: Η Ελβίρα Παναγιωτοπούλου σχεδίασε τα πιο funky σανδάλια του καλοκαιριού  | 0 bovary.gr
Phi-male: Η Ελβίρα Παναγιωτοπούλου σχεδίασε τα πιο funky σανδάλια του καλοκαιριού | 0 bovary.gr
PHI-MALE

Phi-male: Η Ελβίρα Παναγιωτοπούλου σχεδίασε τα πιο funky σανδάλια του καλοκαιριού


Σουβλάκι, κουκουβάγιες, συρτάκι, μαίανδροι, τσαρούχια…

Όλη η Ελλάδα σε δύο χρωματιστές, άλλες φορές μεταξωτές και άλλες δερμάτινες λωρίδες, που σχηματίζουν ένα Χ και σουλατσάρουν ανεμπόδιστες πάνω-κάτω στα σοκάκια των Κυκλάδων. Σηκώνονται με χάρη κάνοντας ένα ακόμη βήμα και προσγειώνονται στις καλύτερες ισπανικές εσπαντρίγιες.

Τις φωτογραφίζεις, τις ανεβάζεις στο Instagram, παίζεις μαζί τους. Είναι το πιο εντυπωσιακό new entry που είδαμε τελευταία. Σανδάλια με ελληνική υπογραφή και μια ξεχωριστή προσωπικότητα. 

Υπεύθυνη γι’αυτό το τόσο ιδιαίτερο παπούτσι είναι η Ελβίρα Παναγιωτοπούλου. Η ιδρύτρια του brand Di Gaia και ταλαντούχα σχεδιάστρια του Balmain. 
Μαζί με τον Νικόλα Τυρογαλά, είναι το δίδυμο πίσω από το ολόφρεσκο label Phi-male

Μιλήσαμε με την Ελβίρα για τη φιλοσοφία του Phi-male, τη fun πλευρά και την ελληνικότητά του.
Η ανάκριση ξεκινά…

Πώς γεννήθηκε το Phi-male και τι θέλει να μας πει το όνομά του;

Ο Νικόλας Τυρογαλάς και η Ελβίρα Παναγιωτοπούλου
Ο Νικόλας Τυρογαλάς και η Ελβίρα Παναγιωτοπούλου

«Το brand γεννήθηκε από μια ανάγκη να βγάλουμε στην αγορά ένα πιο προσιτό από οικονομικής πλευράς προϊόν σε αντίθεση με την καθιερωμένη πλέον Di Gaia, που να μην είναι φυσικά ανταγωνιστικό της, αλλά ούτε παραπλήσιο σε σχεδιασμό και φιλοσοφία.
Θέλαμε να καλύψουμε ένα άλλο κοινό. Τη γυναίκα-θηλυκό. Τη γυναίκα που είναι παιχνιδιάρα, γεμάτη αυτοπεποίθηση, χιούμορ και είναι η ψυχή της παρέας.
Γι αυτό το λόγο χρησιμοποιήσαμε τη λέξη θηλυκό στα αγγλικά, δηλαδή Female και παίξαμε με τη λέξη αυτή αντικαθιστώντας το Fe (πρόθεμα) της αγγλικής με το ελληνικό Φ (Phi).


Το Φ λοιπόν μπορεί να είναι: Φανταστικό, Φρέσκο, Φλογερό, Φαεινό, Φιλικό, Φωτεινό, Φίνο, Φαινόμενο και Φιλόδοξο.
Η ιδέα για το όνομα βασίστηκε στην έννοια «θηλυκό» το οποίο και αντιπροσωπεύει το brand μας, στα αγγλικά Female. 
Το Φ σύμβολο της χρυσής τομής, για μένα προσωπικά σαν σχεδιάστρια αντιπροσωπεύει τον ιδανικό συνδυασμό γραμμών, χρωμάτων και υλικών στα σχέδιά μου».

Ποια είναι η φιλοσοφία σας; Βλέπουμε ότι τα παπούτσια ξεφεύγουν από την κλασική αισθητική...

«Η φιλοσοφία του Phi-male είναι να προσφέρουμε στις γυναίκες ένα πρωτότυπο παπούτσι που θα χαρακτηρίζει όποια το φοράει ως θηλυκό που διασκεδάζει με τη ζωή.
Σίγουρα ξεφεύγει από την κλασσική αισθητική κι αυτό ήταν και το ζητούμενό μας. Η επιβεβαίωση της επιλογής αυτής μας ήρθε από την πρώτη κιόλας συλλογή, την οποία αγόρασε το Barney’s αποκλειστικά για όλη την Αμερική, όπως επίσης και άλλοι buyers ανά τον κόσμο και την Ελλάδα».

Πιστεύετε ότι πλέον δεν διασκεδάζουμε όσο πρέπει; Ότι παίρνουμε τους εαυτούς μας πολύ σοβαρά; (και ντυνόμαστε ανάλογα;)

«Ναι παίρνουμε τους εαυτούς μας πολύ στα σοβαρά και το ντύσιμό μας επίσης. Καιρός για Φρέσκες ιδέες και στο παπούτσι και απόλυτη ελευθερία στις ενδυματολογικές μας επιλογές».

Πώς και ένα τόσο «ελληνικό» brand έχει την παραγωγή του στο εξωτερικό;

To brand μας δεν είναι ελληνικό, η βάση μας είναι το Λονδίνο. Θέλαμε και οι δύο καθώς είμαστε Έλληνες, η πρώτη μας collection να αντλεί έμπνευση από την χώρα μας. Η Ισπανία είναι χώρα με παράδοση στην κατασκευή εσπαντρίγιας εξού και η επιλογή μας. 

Ποια είναι η αποδοχή του κοινού στην τόση ελληνικότητα;

«Η αποδοχή του κοινού βρίσκεται στη διαφορετικότητα και πρωτοτυπία των μοντέλων αυτής της συλλογής. 
Το ελληνικό στοιχείο είναι μια επιπλέον νότα που τραβάει τα βλέμματα πάνω σε ένα σανδάλι που εκπλήσσει με τον ευφάνταστο συνδυασμό χρωμάτων και υλικών».

Ποιος είναι ο στόχος σας τα επόμενα χρόνια;

«Να κατακτήσουμε την παγκόσμια αγορά!»

 

www.phi-male.com

Barneys NY, LA, Beverly Hills,

Bettina-kolonaki 

Hotel Canaves-Santorini

Kisira- Santorini

Parloux-Cyprus

Lemoni Store-Munich.
Instagram page