H&M και WWF ενώνουν τις δυνάμεις τους -Η παιδική σειρά έχει... ειδικό σκοπό! | 0 bovary.gr
H&M και WWF ενώνουν τις δυνάμεις τους -Η παιδική σειρά έχει... ειδικό σκοπό! | 0 bovary.gr
ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

H&M και WWF ενώνουν τις δυνάμεις τους -Η παιδική σειρά έχει... ειδικό σκοπό!


Η Η&Μ και η WWF ενώνουν τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν μια παιδική συλλογή που έχει ως στόχο να εμπνεύσει την παγκόσμια κοινότητα για την ευαισθητοποίηση του πλανήτη μας.

Όλα τα ρούχα είναι κατασκευασμένα από οργανικό βαμβάκι και χαρακτηρίζονται από τα ρεαλιστικά prints θρυλικών απειλούμενων ειδών. Η συλλογή είναι διαθέσιμη σε καταστήματα H&M παγκοσμίως, καθώς και online, από τις 29 Σεπτεμβρίου. Το 10% των εσόδων από τις πωλήσεις της συλλογής θα υποστηρίξουν το έργο της WWF για την προστασία απειλούμενων ειδών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η WWF, με περισσότερους από πέντε εκατομμύρια υποστηρικτικές είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο που δραστηριοποιείται σε πάνω από 100 χώρες. Η αποστολή της WWF είναι να σταματήσει την υποβάθμιση του φυσικού περιβάλλοντος της Γης και να δημιουργήσει ένα μέλλον, στο οποίο θα οι άνθρωποι θα συμβιώνουν αρμονικά με τη Φύση, προστατεύοντας την παγκόσμια βιοποικιλότητα, διασφαλίζοντας ότι η χρήση ανανεώσιμων φυσικών πόρων είναι βιώσιμη και προάγοντας τη μείωση της ρύπανσης και της αλόγιστης κατανάλωσης.

Στην παιδική συλλογή εμφανίζονται animal prints ειδών, όπως η τίγρη, το πάντα, η λεοπάρδαλη του χιονιού, η πολική αρκούδα και η νεοφώκαινα, τα οποία αντιμετωπίζουν πολλές απειλές όπως, μεταξύ άλλων, την απώλεια του ενδιαιτήματός τους, τη μόλυνση του νερού και τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής. Η συλλογή περιλαμβάνει κυρίως άνετα και ευκολοφόρετα ρούχα από οργανικό βαμβάκι, όπως μακρυμάνικα μπλουζάκια, t-shirt, φορέματα, κολάν, παντελόνια και πιτζάμες για βρέφη και παιδιά από νεογέννητα έως 14 ετών.

Τα ρούχα είναι σχεδιασμένα σε μια ουδέτερη χρωματική παλέτα από μπεζ, γκρι και υπόλευκα με κάποιες μπλε πινελιές που τονίζουν τη ρεαλιστική απεικόνιση των ειδών.

Σε κάποια από τα ρούχα υπάρχουν μηνύματα που εμπνέουν, όπως "Roar for wildlife", "Protect my habitat" ή "Let’s go wild". Στόχος της συλλογής είναι να εμπνεύσει τους πελάτες της H&M να νοιαστούν για τον πλανήτη.

Διαβάστε περισσότερα για τη συλλογή και τη μετασχηματιστική συνεργασία στη διεύθυνση: www.hm.com/sustainability www.panda.org/hm