H Diesel βραβεύτηκε με 13 Λιοντάρια στο Advertising Film Festival στις Κάννες, το οποίο βραβεύει τις καλύτερες καμπάνιες της χρονιάς.
Ο ανταγωνισμός ήταν υψηλός και η Diesel ήταν η μόνη από την κατηγορία των ρούχων που κέρδισε το χρυσό! Τα 13 βραβεία πήγαν σε 3 διαφορετικές καμπάνιες του brand κάνοντας τη Diesel να ξεχωρίσει.
Τρία βραβεία πήγαν στην καμπάνια "Go With The Flaw", η οποία έκανε το ντεμπούτο της το φθινόπωρο του 2017. Σκηνοθετήθηκε από τον François Rousselet και μέσω αυτής η Diesel στράφηκε εναντίον της τελειότητας. Ο Rousselet έκανε μια ταινία που αναδεικνύει τη μοναδικότητά του καθενός μας με τα ελαττώματά του- ντυμένη με το soundtrack του 'Non, je ne regrette rien' της Edith Piaf.
Ένα ακόμα βραβείο πήρε η καμπάνια "Go With The Flaw 2" η οποίο κυκλοφόρησε μια σεζόν μετά με θέμα: Τι συμβαίνει όταν κάνετε ό, τι μπορείτε για να κρύψετε τις φυσικές ατέλειές σας;
Τουλάχιστον 9 (εννέα!) βραβεία πήγαν στο project "DEISEL", το τρελό πείραμα που διοργανώθηκε κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Fashion της Νέας Υόρκης το Φεβρουάριο του 2018.