Οταν ξέρεις ποιες είναι οι πραγματικές στιλιστικές σου ανάγκες, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα βρεις αυτό που ψάχνεις και αυτό που σου ταιριάζει.
Αυτό που αναδεικνύει τα δυνατά σημεία του σώματός σου και σε κολακεύει χωρίς προσπάθεια.
Στα 20s αγαπάς τους πειραματισμούς και αναζητάς την στιλιστική σου ταυτότητα. Αγοράζεις ρούχα χωρίς στρατηγική και πολλά καταλήγουν αφόρετα στην ντουλάπα σου με το καρτελάκι τους. Στα 30s σου χτίζεις μια διαφορετική σχέση με το σώμα σου, αρχίζεις να αγκαλιάζεις τις ατέλειές του, ξέρεις να επιλέγεις το κατάλληλο ντύσιμο για κάθε περίσταση και βρίσκεις τη χρυσή τομή ανάμεσα στο αυστηρό ντύσιμο -λόγω των επαγγελματικών σου υποχρεώσεων- και το girly ντύσιμο.
Στα 40 είσαι πια σίγουρη για τις επιλογές σου και φοράς ό,τι κάνει την καθημερινότητά σου πιο εύκολη. Ενα αγαπημένο brand που οι γυναίκες όλων των ηλικιών «ψηφίζουν» δυνατά είναι τα Zara. Οι πωλήσεις τους είναι η περίτρανη απόδειξη της δημοφιλίας τους.
Tα Zara, με τα οικονομικά τους κομμάτια που συμβαδίζουν με τις τελευταίες τάσεις της βιομηχανίας της μόδας, έχουν κερδίσει μια θέση στην καρδιά των απανταχού fashionista.
Μια γυναίκα στα 40, σε μια βόλτα της στα Ζara σαφώς δεν θα επιλέξει τα κομμάτια που θα επέλεγε στα 20 χρόνια της. Με κριτήριο την άνεση και την διαχρονικότητα, αυτά είναι τα κομμάτια που έρχονται πρώτα στις αγοραστικές της επιλογές.
1) Πανωφόρια: Το all time classic ρούχο της γυναικείας γκαρνταρόμπας. Το ρούχο που μας συντροφεύει από τις πρώτες ημέρες του φθινοπώρου μέχρι τις πρώτες ημέρες της άνοιξης. Ενα μοδάτο και φινετσάτο πανωφόρι πρέπει να έχει οπωσδήποτε να έχει μια θέση στην γκαρνταρόμπα μας κι αυτό οι γυναίκες στα 40 το ξέρουν καλά.