Instagram @fashion_viadi
Instagram @fashion_viadi
CELINE LOGO

Ο διάσημος γαλλικός οίκος Céline έχει πλέον νέο λογότυπο -Υπό την διεύθυνση του Hedi Slimane


Ο νέος διευθυντής του οίκου, Hedi Slimane, αποκάλυψε την Κυριακή μέσω του επίσημου λογαριασμού στο Instagram στοιχεία σχετικά με τον νέο κόσμο που σχεδιάζει και το νέο λογότυπο του iconic label.

«Το νέο λογότυπο είναι εμπνευσμένο από την αρχική, ιστορική έκδοση που υπήρχε στη δεκαετία του 1960». Ο σχεδιαστής επέλεξε μια «μοντερνιστική τυπογραφία» που χρονολογείται από τη δεκαετία του 30 και αφαιρεί τον τόνο από το πρώτο «e» για μια «πιο ισορροπημένη αναλογία» που παραπέμπει στη συλλογή τoυ label στη δεκαετία του '60, όπως περιγράφεται.

Μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της μόδας, ο Slimane εντάχθηκε στο label της LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton τον Φεβρουάριο με την εντολή να διευρύνει το πεδίο εφαρμογής του οίκου και να προσθέσει γραμμές ανδρικές, couture και αρωμάτων. Η συλλογή του κάνει ντεμπούτο στις 28 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι.

Γνωστός για την ανανέωση του οίκου Yves Saint Laurent μεταξύ του 2012 και του 2016, που μετονομάστηκε σε Saint Laurent, ο Slimane είχε ήδη εδραιώσει τη φήμη του στο Dior Homme, όπου έμεινε επτά χρόνια, ξεκινώντας το 2000.

Το νέο λογότυπο Céline, με μαύρα γράμματα εμφανίζεται στο Instagram post κάτω από μια κινούμενη εικόνα μιας κουρτίνας από χρυσό.

Celine
Celine

Η απόσταση μεταξύ των γραμμάτων έχει εξισορροπηθεί και τα γράμματα έχουν πλησιάσει το ένα το άλλο.

Όλες οι προηγούμενες δημοσιεύσεις διαγράφηκαν, αντανακλώντας την νέα αρχή της μάρκας.

 

Η Phoebe Philo, η οποία έφυγε από την από τον οίκο τον περασμένο Δεκέμβριο μετά από μια δεκαετία, δημιούργησε μια ισχυρή συνέχεια με τα κομψά και υψηλής ποιότητας σχέδια της για τις γυναίκες.

Πριν λίγες μέρες είδαμε παντού φωτογραφίες της Lady Gaga να εντυπωσάζει, κρατώντας πρώτη, τη νέα τσάντα που σχεδίασε ο Hedi Slimane.

Στην δημοσίευση επίσης αναφέρεται πως η λέξη «Paris» δεν εμφανίζεται πλέον κάτω από το λογότυπο για τις διαφημιστικές καμπάνιες, παρά για τα ενδύματα και τις συσκευασίες.

Οι διαφορές είναι ελάχιστες και δύσκολα τις παρατηρεί κανείς, φαίνεται όμως πως ο κορυφαίος fashion designer έχει αποφασίσει να τα αλλάξει όλα.