Ο νέος διευθυντής του οίκου, Hedi Slimane, αποκάλυψε την Κυριακή μέσω του επίσημου λογαριασμού στο Instagram στοιχεία σχετικά με τον νέο κόσμο που σχεδιάζει και το νέο λογότυπο του iconic label.
«Το νέο λογότυπο είναι εμπνευσμένο από την αρχική, ιστορική έκδοση που υπήρχε στη δεκαετία του 1960». Ο σχεδιαστής επέλεξε μια «μοντερνιστική τυπογραφία» που χρονολογείται από τη δεκαετία του 30 και αφαιρεί τον τόνο από το πρώτο «e» για μια «πιο ισορροπημένη αναλογία» που παραπέμπει στη συλλογή τoυ label στη δεκαετία του '60, όπως περιγράφεται.
Μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της μόδας, ο Slimane εντάχθηκε στο label της LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton τον Φεβρουάριο με την εντολή να διευρύνει το πεδίο εφαρμογής του οίκου και να προσθέσει γραμμές ανδρικές, couture και αρωμάτων. Η συλλογή του κάνει ντεμπούτο στις 28 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι.
Γνωστός για την ανανέωση του οίκου Yves Saint Laurent μεταξύ του 2012 και του 2016, που μετονομάστηκε σε Saint Laurent, ο Slimane είχε ήδη εδραιώσει τη φήμη του στο Dior Homme, όπου έμεινε επτά χρόνια, ξεκινώντας το 2000.
Το νέο λογότυπο Céline, με μαύρα γράμματα εμφανίζεται στο Instagram post κάτω από μια κινούμενη εικόνα μιας κουρτίνας από χρυσό.