Splash/Ideal image
Splash/Ideal image
ZARA

Τα Zara αλλάζουν το iconic λογότυπό τους δεύτερη φορά μετά από 45 χρόνια

Για δεύτερη φορά στην 45χρονη ιστορία τους τα Zara αλλάζουν το λογότυπό τους.

Ξαφνικά, το ισπανικό high street brand αντικατέστησε τo απόλυτα αναγνωρίσιμο λογότυπο από ένα νέο, το οποίο παρουσίασε μέσα από το επίσημο site του και τα κοινωνικά δίκτυα. Ωστόσο, έχει «διχάσει» τους φαν αλλά και όλο το διαδίκτυο.

Σχεδιασμένο από το διαφημιστικό πρακτορείο Baron & Baron, το νέο λογότυπο εμφανίζεται με διαφορετική γραμματοσειρά που φέρνει πιο κοντά τα γράμματα και προσθέτει έντονες καμπύλες στα "Z" και "R."

Το νέο design δεν φαίνεται να αρέσει σε πολλούς ενώ έχει ήδη δημιουργήσει meme.

 

Τα ZARA είναι η τελευταία εταιρεία που αποφάσισε να ανανεώσει την εικόνα του logo, αλλά η επιλογή της γραμματοσειράς serif ξεχωρίζει από τα καθαρότερα sans serif λογότυπα που έχουν κυριαρχήσει στη βιομηχανία της μόδας, όπως αυτό του οίκου Celine αλλά και Burberry.