Η Μαρία Ναυπλιώτου στη νέα καμπάνια H&M Conscious
Η Μαρία Ναυπλιώτου στη νέα καμπάνια H&M Conscious
H&M CONSCIOUS

Πέντε Ελληνίδες οραματίζονται την μόδα όπως θα έπρεπε να είναι: Βιώσιμη


«Η κρίση του περιβάλλοντος είναι ένα παγκόσμιο πρόβλημα και μόνο μια παγκόσμια ενεργοποίηση θα το λύσει» είχε πει ο Αμερικανός οικολόγος στοχαστής, Barry Commoner: και αυτή η παγκόσμια ενεργοποίηση αποτυπώνεται σε δράση. Μικρές ή μεγάλες, ατομικές ή μαζικές ενέργειες με έναν κοινό στόχο: την διαφύλαξη της μοναδικής μας περιουσίας, του περιβάλλοντος.

Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία της μόδας δείχνει την πρόθεσή της να μετέχει σε αυτή την προσπάθεια και βάζει ένα μεγάλο στοίχημα: να γίνει πιο φιλική για το περιβάλλον. Η H&M εκφράζει για άλλη μια φορά την αναγκαιότητα της βιωσιμότητας στη μόδα και με αφορμή το ταυτόχρονο λανσάρισμα των δύο αειφόρων συλλογών της, H&M Conscious και Conscious Exclusive στις 11 Απριλίου, παρουσιάζει τη νέα της digital καμπάνια.

 

 

Πρωταγωνίστριες πέντε ξεχωριστές γυναίκες που εκφράζουν την ομορφιά -η κάθεμία της με τον δικό της, μοναδικό τρόπο. Μαρία Ναυπλιώτου, Έσθερ Μαστρογιάννη, Τζωρτζίνα Λιώση, Μαρίνα Σάττι, Έφη Βρακά.

Αυτές οι γυναίκες δεν επιλέχθηκαν τυχαία ως μούσες της καμπάνιας. Ξεχωρίζουν για τον τρόπο που βλέπουν τον εαυτό τους και τον κόσμο. Αγαπούν αυτό που κάνουν, διοχετεύουν τον δυναμισμό και την δημιουργικότητά τους στα πράγματα, έχουν κοινό όραμα. Την δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος.

Το περιβάλλον και η μόδα μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά, αν η δεύτερη δείξει υπευθυνότητα και διάθεση να γίνει πιο ανθρώπινη. Αυτές οι 5 γυναίκες ονειρεύονται ένα βιώσιμο μέλλον, όχι μόνο για τη μόδα αλλά και για ολόκληρο τον πλανήτη. Mέσα από digital videos, η κάθε μία από αυτές τις γυναίκες, στέλνει το δικό της μήνυμα και εκφράζει τον με τον δικό της τρόπο τον λόγο που επιλέγει να ντύνεται με βιώσιμα, H&M Conscious, υλικά. Η αλλαγή που θέλουμε να δούμε έρχεται μέσα από την αλλαγή του τρόπου με τον οποίο βλέπουμε τα πράγματα. Μέσα από την αλλαγή της συμπεριφοράς και της δράσης μας.

Η Μαρία Ναυπλιώτου, η Έσθερ Μαστρογιάννη, η Τζωρτζίνα Λιώση, η Μαρίνα Σάττι και η Έφη Βρακά μας παροτρύνουν να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας και να αναλάβουμε δράση.

Να κλείσουμε μαζί τον κύκλο ζωής της μόδας, συμμετέχοντας ενεργά στην Ανακύκλωση Ρούχων.

Oι πρωταγωνίστριες της καμπάνιας της H&M αποτυπώνουν την ομορφιά της απλότητας, το άγγιγμα της φύσης στη μόδα. 

Η Μαρία Ναυπλιώτου 

 

Η Έσθερ Μαστρογιάννη

 

Η Τζωρτζίνα Λιώση 

Η Έφη Βρακά 

Η Μαρίνα Σάττι 

Η νέα καμπάνια της Η&Μ ενσαρκώνει την πρόθεση της εταιρείας να αναλάβει ευθύνη και να ηγηθεί της αλλαγής προς μια πιο φιλική προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο, βιομηχανία μόδας.

Όπως αναφέρει ο Isak Roth, Global Sustainability Manager στην H&M, «Αυτή η Conscious συλλογή είναι ένα θαυμάσιο βήμα προς την επίτευξη ενός από τους κύριους στόχους μας - να χρησιμοποιούμε μόνο 100% ανακυκλωμένα ή άλλα υλικά που προέρχονται από αειφόρες πηγές μέχρι το 2030. Η βιωσιμότητα είναι μία από τις βασικές αξίες μας και ενώ χρειάζεται ακόμη να γίνει πολλή δουλειά σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας, είναι πάντα συναρπαστικό να βλέπουμε καμπάνιες που είναι διαθέσιμες σε όλα τα καταστήματα να προβάλουν πραγματικά το συνειδητό τρόπο σκέψης μας».

Από την 1η έως τις 13 Απριλίου, η Πρωτοβουλία Ανακύκλωσης Ρούχων που πραγματοποιεί  η H&M σε όλα τα καταστήματά της όλο το χρόνο ενισχύεται. Για κάθε σακούλα με ρούχα και οικιακά υφάσματα που θα προσκομίζετε, δύο εκπτωτικά κουπόνια 15% για δύο τεμάχια της επιλογής σας, θα σας περιμένουν για την επόμενη αγορά σας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 95% των ρούχων που πετιούνται, θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν ξανά με πολλαπλούς τρόπους. Να ξαναφορεθούν, να επαναχρησιμοποιηθούν ή να ανακυκλωθούν.

Το «Τίποτα δεν πάει χαμένο» είναι ένας τρόπος να βλέπεις τα πράγματα. Ένας άξονας της φιλοσοφίας που πρεσβεύει η Η&Μ. Ανακυκλώνοντας τα ρούχα που πιστεύετε ότι έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο τους στη ζωή σας, δίνετε μια ανάσα στο περιβάλλον. Για την Η&Μ, όλα τα υφάσματα είναι ευπρόσδεκτα, ανεξαρτήτως μάρκας ή κατάστασης. 

Η συλλογή H&M Conscious για την Άνοιξη του 2019 θα είναι διαθέσιμη από τις 11 Απριλίου σε όλα τα καταστήματα παγκοσμίως και στο hm.com. Η συλλογή Η&Μ Conscious Exclusive θα πωλείται στην Ελλάδα αποκλειστικά στο κατάστημα Η&Μ Ερμού 54, στην Κύπρο στο κατάστημα της Λευκωσίας (Λήδρας 171-179) και online.