Ο διάσημος βρετανικός οίκος Burberry σε συνεργασία με την ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ A.E.E. του Ομίλου Fais, άνοιξε ένα ολοκαίνουργιο pop-up κατάστημα στο Nammos Village στην Μύκονο.
Αντλώντας έμπνευση από το ανανεωμένο flagship store του οίκου στην Regent street του Λονδίνου, η νέα Burberry boutique στο νησί των ανέμων, χαρακτηρίζεται από τις γήινες χρωματικές αποχρώσεις, με μεγαλύτερη έμφαση στο λευκό και το φυστικί χρώμα.
Για την κατασκευή του καταστήματος επιλέχθηκαν αρκετά ετερόκλητα μεταξύ τους τους υλικά, όπως ξύλο και παραδοσιακοί πλίνθοι, μέχρι καθρέφτες και λαμπερές μεταλλικές λεπτομέρειες, ενώ αίσθηση προκαλεί ο λευκός τοίχος όπου ουσιαστικά δημιουργεί έναν καμβά στο ισόγειο του καταστήματος, όπου οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να εκφραστούν και να διακοσμήσουν, όπως ακριβώς και στο κατάστημα του οίκου στην Bond street του Λονδίνου.
Το νέο pop-up κατάστημα φιλοξενεί τις πρώτες συλλογές του νέου Καλλιτεχνικού Διευθυντή του οίκου, Riccardo Tisci, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019 με τίτλο Kingdom, καθώς και τη νέα συλλογή Thomas Burberry Monogram, η οποία διατίθεται σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.