Όλα ξεκινούν την στιγμή που ένα showroom επιλέγει να φιλοξενήσει μία συλλογή.
Ο σχεδιαστής της συλλογής επιλέγεται για την αυθεντικότητά του -το clear brand DNA όπως συνηθίζουμε να λέμε- και γιατί η ομάδα του εκάστοτε showroom πιστεύει ότι η συλλογή θα έχει εμπορική επιτυχία στην τρέχουσα αγορά.
Τι προυποθέσεις χρειάζονται όμως για να τοποθετηθεί ένας σχεδιαστής ή ένα designer brand σε ένα showroom και κατ’ επέκταση στην αγορά;
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά αριθμητικά μεγέθη. Κάθε συλλογή αποτελείται από διαφορετικά ρούχα ή σχέδια όπως είναι η εμπορική τους ορολογία -τοπ, παντελόνια, φορέματα, παλτό κτλ. Όλη αυτή η ποικιλία των σχεδίων πρέπει να μπορεί να σταθεί σε κάθε περίπτωση και ως μεμονωμένο σχέδιο αλλά παράλληλα να συνδυάζεται με άλλα σχεδια της συλλογής του σχεδιαστή. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα φοριούνται συνδυαστικά αλλά ότι πρέπει να δημιουργούν ένα ενιαίο σύνολο, σαν κομμάτια ενός παζλ που ταιριάζουν απόλυτα συμπληρώνοντας το ένα το άλλο. Αυτή είναι και η ιδέα μίας συλλογής γενικότερα. Πολύ σημαντικό είναι επίσης να υπάρχει ένας ικανοποιητικός αριθμός από σχέδια με ποικιλία ειδών, ώστε όταν παρουσιάζονται στον πιθανό αγοραστή της συλλογής να είναι ικανοποιητική και η επιλογή του πελάτη. Συνήθως οι μικρές συλλογές καλό είναι να αποτελούνται από 35-45 τεμάχια, ώστε να μπορεί ο πελάτης να έχει αρκετές επιλογές. Ικανοποιητικός πρέπει να είναι και ο αριθμός των χρωματικών επιλογών που αφορούν την κατασκευή του κάθε σχεδίου.