6 Μαρτίου 2017. Επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για τη χειραφέτηση των γυναικών σε όλο τον κόσμο, η United Colors of Benetton με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας εγκαινιάζει το hash tag #UnitedByHalf, προκειμένου να προωθήσει τη διαφημιστική εκστρατεία για την ισότητα των φύλων που δημιουργήθηκε στην Ινδία και θα προβληθεί σε όλο τον κόσμο.
Σε περισσότερα από πενήντα χρόνια αγώνων για τα κοινωνικά θέματα, και προσφάτως με τη δράση της για τη βελτίωση της ζωής των γυναικών στο πλαίσιο του Προγράμματος Ισχυροποίησης Γυναικών, αυτή είναι η πρώτη φορά που η Benetton αμφισβητεί ευθέως κοινωνικές συμπεριφορές που επικρατούν σε μία από τις κυριότερες παγκόσμιες αγορές της.
Η νέα διαφημιστική εκστρατεία #UnitedByHalf –όπως και η #UnitedbyDonts, μια εκστρατεία που λανσαρίστηκε σε όλη την Ινδία το περασμένο έτος– επιχειρεί να δώσει ευρύτερη φωνή στις κοινωνικές ανησυχίες και να προωθήσει το Πρόγραμμα Ισχυροποίησης Γυναικών. Και οι δύο εκστρατείες αμφισβητούν ευθέως τα κοινωνικά στερεότυπα στην Ινδία σχετικά με το ρόλο των γυναικών.
Η νέα εκστρατεία που ξεκίνησε στην Ινδία την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, με την υποστήριξη κορυφαίων προσωπικοτήτων με μεγάλη επιρροή σε όλη την Ινδία, στοχεύει να προωθήσει την ισότητα των γυναικών μέσα στις σχέσεις τους. Με αφετηρία σε παγκόσμιο επίπεδο την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, έχει ως στόχο να κινητοποιήσει τους ανθρώπους ώστε να σκέφτονται, να μιλούν και να ενεργούν με τέτοιο τρόπο που να υποστηρίζουν την ισχυροποίηση και χειραφέτηση των γυναικών.
Οι εκστρατείες αυτές εμπίπτουν στο ευρύτερο Πρόγραμμα Ισχυροποίησης Γυναικών της Benetton. Βασισμένες στους Στόχους Βελτίωσης των Συνθηκών Διαβίωσης όπως αυτοί καθορίστηκαν από τον ΟΗΕ για το 2020, οι στόχοι των προγραμμάτων –που αφορούν στην ισότητα των φύλων και την ισχυροποίηση των γυναικών– θα επιτευχθούν μέσω πέντε βασικών πρωτοβουλιών: βιώσιμο επίπεδο διαβίωσης, όχι στις διακρίσεις, ναι στις ίσες ευκαιρίες, πρόσβαση στην υγεία, ποιοτική μόρφωση και τέλος σε κάθε μορφής βίας ενάντια στις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.