Ισχύς εν τη ενώσει για καλό σκοπό. Η Diesel και η μαύρη γαζέλα των catwalk Ναόμι Κάμπελ, ενώνουν τις δυνάμεις τους και γίνονται «Παιδιά στην καρδιά».
H νέα συλλογή με τίτλο «Child at heart» έχει στόχο να αφυπνήσει τους ενήλικες σχετικά με τις συνθήκες διαβίωσης σε όλο το κόσμο, εκφράζοντας ένα οικουμενικό μήνυμα ανθρωπιάς.
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής το brand, Νicola Formichetti ανέφερε χαρακτηριστικά στη βρετανική Vogue ότι τα σχέδια των κομματιών- T-Shirts και φούτερ με κουκούλα είναι ζωγραφισμένα από παιδιά που παρακολουθούν μαθήματα στο νηπιαγωγείο που βρίσκεται τα κεντρικά γραφεία της Diesel στην Ιταλία. Τα έσοδα από την καμπάνια θα διατεθούν για την ενίσχυση του ιδρύματος της Nαόμι Κάμπελ, «Fashion for Relief» που έχει συνεργασία με άλλες ανθρωπιστικές οργανώσεις οι οποίες δρουν καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.
Τα παιδιά άφησαν την φαντασία τους ελεύθερη και δημιούργησαν σύμβολα αγάπης (όπως είναι η καρδιά και η πασχαλίτσα). Ο ενθουσιασμός τους, έκδηλος. Η Ναόμι Κάμπελ δήλωσε ότι το πρότζεκτ θα παράσχει υποστήριξη και θα αποτελέσει αρωγή στα παιδιά-πρόσφυγες.