shutterstock
shutterstock
CONDE NAST & GOOP

Γκουίνεθ Πάλτροου και Αννα Γουίντουρ βγάζουν γυναικείο περιοδικό


Ο Απρίλιος συνεχίζει με νέες ανακοινώσεις συνεργασιών αφού πριν από λίγο ανακοινώθηκε ένα νέο δίδυμο, που αυτή τη φορά θα ενώσει τον κόσμο του ίντερνετ με τις έντυπες εκδόσεις. Ποια είναι λοιπόν η σχέση που θα δημιουργηθεί ανάμεσα στην Γκουίνεθ Πάλτροου και την Άννα Γουίντουρ;

Η διαδικτυακή σελίδα Goop της Γκουίνεθ Πάλτροου ανακοίνωσε τη συνεργασία του με τον μιντιακό κολοσσό  Condé Nast, καλλιτεχνική διευθύντρια του οποίου είναι η Άννα Γουίντουρ, με σκοπό να επεκτείνει τη φήμη του στον χώρο των μίντια. Η εκδοτική του περιοδικού, με έδρα τη Νέα Υόρκη, πρόκειται να κυκλοφορήσει μία τριμηνιαία έντυπη έκδοση της Goop, η οποία θα είναι διαθέσιμη από τον Σεπτέμβριο.

Σύμφωνα με τη Goop, η Condé πρόκειται να δημιουργήσει ένα περιοδικό –το οποίο θα λέγεται επίσης Goop- βασισμένο στο ψηφιακό περιεχόμενο, που θα εκδίδεται σε συνεχή βάση και θα διανέμεται σε εκλεκτούς διαδικτυακούς τόπους της Condé Nast, στο goop.com και σε άλλα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της μάρκας.

Η ανακοίνωση της Goop τόνισε πως «η πλειοψηφία του περιεχομένου σε κάθε εκδοτικό τεύχος θα είναι πρωτότυπη και θα παράγεται από τη Goop, ενώ το δημιουργικό κομμάτι θα είναι μία καλλιτεχνική συνεργασία μεταξύ της Goop και της Condé Nast». Μία εκπρόσωπος της εταιρίας μάλιστα, δήλωσε πως με τον όρο «καλλιτεχνική συνεργασία» εννοούν τα γραφικά και τις εικόνες που θα συμπεριλάβει στο περιοδικό η Condé.

Χαρακτηρίζοντάς το ως μία συλλεκτική έκδοση, το περιοδικό θα μεταφέρει όλες τις δημοφιλείς στήλες του brand σε αυτόνομες κατηγορίες. Ορισμένες από αυτές θα περιλαμβάνουν θέματα υγείας και άσκησης, μαγειρικής με την αναγραφή συνταγών, style και design και άλλα θέματα που αφορούν τη ζωή και το lifestyle, όπως τα ταξίδια και η ευεξία.

Για τη συνεργασία αυτή, όλα τα τμήματα του πολυπλατφορμικού περιεχομένου θα στρέφονται γύρω από ένα θέμα ευεξίας, το οποίο θα είναι κοινό και για τις δύο εταιρίες. Η Condé Nast ελπίζει να εδραιώσει και πάλι ένα έντυπο κομμάτι με άξονα την ευεξία, όπως αυτό του περιοδικού Self το οποίο διέκοψε την έντυπη κυκλοφορία του τον περασμένο χρόνο. Παρόλο που το Self διατηρεί τη ψηφιακή έκδοσή του, η συνεργασία με το Goop θα μπορέσει να ενισχύσει την αξιοπιστία του στον τομέα της υγείας και της ευεξίας, όπως επίσης και τα κέρδη του.

Η συνεργασία προέκυψε ύστερα από μία συζήτηση της ιδρύτριας της Goop, Γκουίνεθ Πάλτροου και της καλλιτεχνικής διευθύντριας της Condé Nast και αρχισυντάκτριας της Vogue, Άννα Γουίντουρ.

«Η Άννα είναι μία υπερδύναμη και μία από τις πιο αξιοθαύμαστες ηγετικές προσωπικότητες στον χώρο των μίντια. Η συνεργασία μαζί της και με την Condé Nast σε αυτή την πολυπλατφορμική εταιρική σχέση, με την επιθυμία η Goop να λάβει μία φυσική υπόσταση, ήταν μία ευκαιρία για εμάς να επεκτείνουμε τα όριά μας σε οπτικό επίπεδο και να προσφέρουμε στους καταναλωτές τις θέσεις και την οπτική γωνία της Goop με νέους, δυναμικούς τρόπους,» δήλωσε η Πάλτροου.

Η Γουίντουρ πρόσθεσε: «Γνωρίζω εδώ και πολύ καιρό πως η Γκουίνεθ έχει εξαιρετική αισθητική και όραμα, όμως με τη Goop αποδεικνύει πως έχει δημιουργήσει κάτι πραγματικά αξιόλογο, μία εντελώς σύγχρονη αντίληψη για τον τρόπο ζωής που ακολουθούμε σήμερα. Η Goop και η Condé Nast έχουν ξεκινήσει ήδη τη συνεργασία τους και είμαι ενθουσιασμένη που θα φέρει την προσωπική της άποψη στην εταιρία. Όλοι ανυπομονούμε να δουλέψουμε με την ίδια και την ομάδα της.”

Η Goop, η οποία ιδρύθηκε το 2008 από την Γκουίνεθ Πάλτροου βρίσκεται σε διαδικασία εφαρμογής νέων κινήσεων με στόχο την επέκτασή της, ύστερα από την απολαβή 15 εκατομμυρίων δολαρίων σε έσοδα το 2016. Το φθινόπωρο, η εταιρία στελεχώθηκε και πρόσθεσε στο δυναμικό της στη θέση της διευθύντριας σύνταξης τη Ναντίτα Κάνα, ενώ πρόσφατα πραγματοποίησε και συνεργασία με τη Net-a-porter για να πουλήσει τα προϊόντα ομορφιάς της Goop μέσω του site.