ΑP Images

H νέα καμπάνια του οίκου Dior για το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα του 2017 αποθεώνει το μπλε

Η νέα καμπάνια του οίκου Dior για το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα του 2017 είναι γεγονός.

«Ηθελα μια ομάδα νεαρών γυναικών και κάθεμία να είναι διαφορετική από την άλλη. Ετσι απευθύνθηκα στην φωτογράφο Brigitte Lacombe, που κατά τη γνώμη μου έχει τη σωστή αντίληψη για να αιχμαλωτίσει με το φακό της την ένταση που πηγάζει από τη νέα γενιά και να «συλλάβει» τη δυναμική της. Ηθελα μια ομάδα νεαρών κοριτσιών- «αγριοκόριτσων», με αυθεντική προσωπικότητα. Κοριτσιών που έχουν τον έλεγχο της ζωής τους. Κοριτσιών που θέλουν να ασχοληθούν με το μόντελινγκ γιατί θέλουν να διαμορφώσουν το μέλλον τους» δηλώνει η σχεδιάστρια, Μaria Grazia Chiuri που με το δημιουργικό της ταλέντο αφήνει κάθε φορά ένα ισχυρό αποτύπωμα στον κόσμο της μόδας.

Τις πρώτες εικόνες από τη νέα καμπάνια του οίκου Dior για το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα του 2017 είδαμε στον επίσημο λογαριασμό του οίκου Dior στο Instagram.

«Η κολεξιόν της Maria Grazia Chiuri για το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα του 2017-2018 κάνει το ντεμπούτο της και η καταξιωμένη φωτογράφος Brigitte Lacomve είναι για μια ακόμα φορά η γυναίκα πίσω από τους φακούς. Ετοιμαστείτε να ανακαλύψετε μια σειρά από δυνατές εικόνες που παρουσιάζουν 9 από τα αγαπημένα πρόσωπα του οίκου Diot, καθένα από τα οποία έχουν μια μοναδική προσωπικότητα και μαζί συνθέτουν την δυνατή και «αυθάδη» Γυναίκα του οίκου Dior» αναφέρει ο οίκος.

Το μπλε αποθεώθηκε στο σόου του οίκου Dior στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού. Η Μαρία Γκράτσια Κιούρι εξέφρασε στην κολεξιόν της όλη την φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από αυτό το χρώμα που χαρακτηρίζεται ως το «νέο μαύρο». «Από όλα τα χρώματα, το navy blue είναι αυτό που μπορεί να ανταγωνιστεί το μαύρο, έχει τις ίδιες ιδιότητες» είχε δηλώσει ο οίκος.

Είναι κομψό, διακριτικό και γοητευτικό. Ισως να έχεις ήδη στην γκαρνταρόμπα σου navy blue κομμάτια που θα μπορείς να αξιοποιήσεις και να κάνεις την διαφορά στην εμφάνισή σου το φετινό χειμώνα. O oίκος Dior σε καλεί να αφεθείς στη γοητεία αυτού του χρώματος. Το μπλε σε όλες του τις αποχρώσεις. Azure, cerulean, navy, robin’s-egg, lapis.

Now that #MariaGraziaChiuri's Autumn-Winter campaign has been revealed, stay tuned for more exclusive content showing the unique #DiorSavoirFaire that has gone into the making of some of the collection's key pieces, coming soon to our Instagram account! #DiorAW17 © @BrigitteLacombe

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dior Official (@dior) στις Αύγ 2, 2017, 9:02πμ PDT

The model squad on set for #MariaGraziaChiuri's Autumn-Winter 2017-18 campaign! We're proud to have such a lineup of amazing young women to embody our newest collection! #DiorAW17

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dior Official (@dior) στις Αύγ 2, 2017, 6:23πμ PDT

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dior Official (@dior) στις Αύγ 2, 2017, 1:10πμ PDT

ERERE

What better way to bring #MariaGraziaChiuri's Autumn-Winter 2017-18 campaign to a conclusion than with the iconic Lady Dior? The classic House bag comes with a double dose of youthful fervor, combining a revisited look with a suitably contemporary beat! #DiorAW17 © @fabienbaron

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dior Official (@dior) στις Αύγ 1, 2017, 8:59πμ PDT

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dior Official (@dior) στις Ιούλ 31, 2017, 5:10πμ PDT

RTRTRT

French photographer @BrigitteLacombe has effortlessly expressed the assertive style of our nine fresh-faced Dior women and perfectly captured the collection in shades of blue throughout #MariaGraziaChiuri's newest campaign for Dior. In this last shot, take a good look at the D-Fence bag as worn by @SelenaForrest because it's destined to be a runaway hit! #DiorAW17 © @BrigitteLacombe

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dior Official (@dior) στις Αύγ 1, 2017, 4:54πμ PDT

From @WaruKatta and @RuthnotMay in their Dior sunglasses to an audacious @JingWenll in Look 33 and, last but not least, @EllenGhr tightly clasping the appropriately named 'DiorAddict' bag, the campaign for #MariaGraziaChiuri's Autumn-Winter 2017-18 collection represents the breadth of the designer's vision of desirability and the Dior woman. #DiorAW17 © @BrigitteLacombe

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dior Official (@dior) στις Αύγ 1, 2017, 12:58πμ PDT

Our Dior women standing united as ever in #MariaGraziaChiuri's Autumn-Winter 2017-18 campaign, ideal embodiments of the artistic director's blue creations - a color rich in symbolism and meaning, which plays on the contrasts between the workwear spirit of denim fabrics and the nobility of royal blue velvet. In a composition fairly filled with highlights, the globally-desired J'Adior flapbag is just one of the many standouts! #DiorAW17 © @BrigitteLacombe

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dior Official (@dior) στις Ιούλ 31, 2017, 8:56πμ PDT

Getty Images / Ideal Image"

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dior Official (@dior) στις Ιούλ 31, 2017, 1:02πμ PDT

#MariaGraziaChiuri's powerful Autumn-Winter 2017-18 campaign takes things up a notch with the injection of some pacey rhythm. Presenting the first in a series of short and catchy clips focusing on some of the key products from the collection, we kick things off with the irresistible Dior Oblique Canvas... Press play! #DiorAW17 © @fabienbaron

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dior Official (@dior) στις Ιούλ 30, 2017, 1:58μμ PDT

When denim is the watchword, Dior is well ahead of the game. This shot from #MariaGraziaChiuri's Autumn-Winter 2017-18 campaign distills the possibilities the eternally adored fabric holds. And the finishing touch? A classic 'Lady Dior' or an irresistible 'DiorAddict'! #DiorAW17 © @BrigitteLacombe

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dior Official (@dior) στις Ιούλ 30, 2017, 11:18πμ PDT

'I wanted a group of young women, each one very different from the other. And once again I called on the photographer @BrigitteLacombe who, in my opinion, has the right sensibility when it comes to capturing the intensity of a young generation aware of its own potential. I wanted a group of teenage girls with a tomboyish attitude and genuine personality. Girls very much in control of their own lives. Girls for whom being models means using fashion as an opportunity to shape their own future,' said #MariaGraziaChiuri about her latest campaign from Dior. #DiorAW17

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dior Official (@dior) στις Ιούλ 30, 2017, 8:25πμ PDT