Συνήθως όταν ακούμε για δημοπρασίες, στο μυαλό μας έρχονται έργα τέχνης, σπάνιοι πίνακες, γνωστοί οίκοι και πολλά λεφτά.
Κι όμως, ο Κίμων Τουσμάνωφ, ένας νέος επιχειρηματίας, έφτιαξε μια πλατφόρμα δημοπρασιών για τα απλά καθημερινά της ζωής. Εδώ, λοιπόν, μπορείτε να αγοράσετε ένα γεύμα σε αγαπημένο σας εστιατόριο, να πιείτε ένα δροσερό κοκτέιλ, ή να κάνετε μια περιποίηση σώματός ακόμα και με ένα ευρώ.
To arpato είναι η πρώτη προσπάθεια τέτοιου είδους που γίνεται στην Ελλάδα.
Ο Κίμωνας είδε ανάλογα εγχειρήματα στην Ολλανδία όπου και σπούδασε και διαπίστωσε πως λειτουργούν θετικά τόσο για τις επιχειρήσεις και δη τις καινούργιες, όσο και για τους καταναλωτές. Οι επιχειρήσεις, λοιπόν, βρίσκουν έναν τρόπο να προσελκύσουν τον κόσμο, προσφέροντας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σε πολύ καλές τιμές.
Έτσι, για παράδειγμα ένα εστιατόριο μπορεί να αυξήσει το ποσοστό της πληρότητάς του σε μέρες που η κίνηση είναι μειωμένη, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να αυξήσει και τα έσοδά του καθώς οι νικητές μιας δημοπρασίας, αν μείνουν ευχαριστημένοι μπορεί να γίνουν θαμώνες, ή ακόμα και να καταναλώσουν περισσότερα από όσα κέρδισαν. Οι δε πελάτες έχουν την ευκαιρία με μικρά πόσα να απολαύσουν παροχές για τις οποίες κανονικά θα έπρεπε να πληρώσουν πολλαπλάσια πόσα.