Οι επισκέπτες της έκθεσης HORECA είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια γεύση από το μοναδικό χαρτοφυλάκιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον.
Με ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων χωρίς αντίστοιχο στην αγορά, που της επιτρέπει να βρίσκεται δίπλα στους καταναλωτές, σε κάθε στιγμή της ημέρας τους, συμμετείχε φέτος η Coca-Cola Τρία Έψιλον στη HORECA.
H μεγάλη διεθνής έκθεση για την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό των Ξενοδοχείων και των επιχειρήσεων Μαζικής Εστίασης υποδέχτηκε και φέτος χιλιάδες επαγγελματίες και επισκέπτες στο Metropolitan Expo.
Στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο της Coca-Cola Τρία Έψιλον, οι επισκέπτες μπόρεσαν να γευτούν τα αγαπημένα αναψυκτικά της εταιρείας, τον καφέ Lavazza σε όλες του τις μορφές, cocktails και aperitifs με βάση τα spirits Aperol, Campari, Naked Grouse, Snow Leopard, Brugal 1888 και την πιο πρόσφατη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, το τζιν Bulldog, καθώς και non-alcoholic propositions με βάση προϊόντα Coca-Cola, Schweppes και Amita.