«Barro Negro» είναι ο μαύρος πηλός, που χρησιμοποιείται σε κεραμικά σκεύη, ξέρετε αυτά με τα μοναδικά σχέδια που προέρχονται από την πόλη της Oaxaca, στο Μεξικό.
Αυτά κοσμούν και την επιγραφή του νέου μπαρ που μόλις έκανε την εμφάνισή του στο κέντρο της πόλης, κάτω από την πολυσύχναστη πλατεία Καρύτση, που με σύμβολό του την αγαύη υπόσχεται να κάνει τις καλοκαιρινές μας νύχτες λίγο πιο δροσερές.
Τρεις φίλοι, ο Στέλιος Παπαδόπουλος (Jose Cuervo global brand ambassador), o Γιώργος Καβακλής και ο Θάνος Ξύκης, -που αγαπούν τον Μεξικό και την κουλτούρα του- έβαλαν κάτω τις γνώσεις τους, ένωσαν τις δυνάμεις τους με σκοπό να αναδείξουν τη μοναδικότητα και τη μυστηριώδη φύση των agave spirits.
To hashtag του μαγαζιού, άλλωστε, που μας συστήνεται με τη φράση #rethinkmexico μας καλεί να αναθεωρήσουμε ή να εντρυφήσουμε περισσότερο στα μυστικά ενός ιδιαίτερου πολιτισμού.