Όποιος ταξιδεύει καθημερινά ή συχνά με το Μετρό, γνωρίζει ότι μπορεί να περάσει ανάμεσα από τις μπάρες που έχουν εγκατασταθεί χωρίς να κάνει κάτι διαφορετικό από ότι έκανε μέχρι τώρα (αφού δεν είναι ακόμη σε λειτουργία).
Υπάρχουν ορισμένοι επιβάτες όμως, που δεν ταξιδεύουν συχνά και όταν φτάνουν στις μπάρες, κοντοστέκονται αμήχανα, μη γνωρίζοντας τι να κάνουν.
Επικοινωνήσαμε λοιπόν με το Μετρό, για να μας πει πώς ακριβώς θα δουλέψουν οι μπάρες, αλλά δεν είχαμε καμία τύχη, καθώς η μοναδική υπάλληλος που καταφέραμε να βρούμε μας είπε -αρκετά φωναχτά- να καλέσουμε το τηλεφωνικό κέντρο, στο οποίο δεν απάντησε κανείς. Ευτυχώς, ο δημοσιογράφος του Ypodomes.com, Νίκος Καραγιάννης έχει κάνει ήδη την έρευνα σχετικά με τη λειτουργία των μηχανημάτων και γράφει:
Οι μπάρες που έχουν τοποθετηθεί είναι σχετικά χαμηλές όμως όταν θα λειτουργούν ανάμεσα στα ογκώδη μηχανήματα θα υπάρχουν γυάλινες θύρες που θα φτάνουν περίπου στο 1,70 ύψος.
Οι θύρες για να ανοίξουν θα πρέπει ο επιβάτης να τοποθετεί το εισιτήριο του ή την "έξυπνη" κάρτα του στο ειδικό σημείο που υπάρχει μπροστά σε κάθε μηχάνημα για να μπορεί να εισέλθει στο δίκτυο του Μετρό.