«Ο Διάβολος φοράει Prada 2»: Κυκλοφόρησε το πρώτο trailer της πολυαναμενόμενης ταινίας
Η Μέριλ Στριπ και η Αν Χάθαγουεϊ ξανασυναντιούνται στη μεγάλη οθόνη και το πρώτο teaser τρέιλερ για το «Ο Διάβολος φοράει Prada 2» είναι γεγονός!
Η Μέριλ Στριπ και η Αν Χάθαγουεϊ επιστρέφουν στις εμβληματικές τους ερμηνείες στη συνέχεια της αγαπημένης ταινίας «Ο Διάβολος φοράει Prada», σχεδόν είκοσι χρόνια μετά την κυκλοφορία της πρώτης. Το πρώτο επίσημο teaser trailer δόθηκε στη δημοσιότητα, προκαλώντας ενθουσιασμό στους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο. Η ταινία αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Μάιο του 2026 και υπόσχεται να συνδυάσει την κομψότητα και το κωμικό στοιχείο του αρχικού φιλμ με τη σύγχρονη πραγματικότητα της βιομηχανίας της μόδας και των μέσων ενημέρωσης.
Τη σκηνοθεσία αναλαμβάνει και πάλι ο Ντέιβιντ Φράνκελ, δημιουργός της πρώτης ταινίας του 2006, η οποία είχε βασιστεί στο μυθιστόρημα της Λόρεν Γουάισμπεργκερ. Η αρχική ταινία σημείωσε τεράστια επιτυχία με έσοδα άνω των 326 εκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως και χάρισε στη Μέριλ Στριπ μία ακόμη υποψηφιότητα για Όσκαρ για τον ρόλο της ως αμείλικτης αρχισυντάκτριας, Μιράντα Πρίστλι.
Δείτε το τρέιλερ του «Ο Διάβολος φοράει Prada 2»
Στο καστ επιστρέφουν και οι Έμιλι Μπλαντ και Στάνλεϊ Τούτσι, ενώ νέες προσθήκες περιλαμβάνουν τον Κένεθ Μπράνα ως νέο σύζυγο της Πρίστλι, καθώς και τις Σιμόν Άσλεϊ, Ρέιτσελ Μπλουμ και Λούσι Λιου. Ειδικές εμφανίσεις θα κάνουν η Lady Gaga και η Σίντνεϊ Σουίνι, προσδίδοντας στην ταινία μια επιπλέον δόση λάμψης.
Το
σενάριο τοποθετεί τη Μιράντα Πρίστλι
αντιμέτωπη με τη διάλυση της παραδοσιακής
εκδοτικής βιομηχανίας. Με τον έντυπο
Τύπο σε παρακμή και τα ψηφιακά μέσα να
κυριαρχούν, η Μιράντα Πρίστλι
καλείται να συνεργαστεί με την πρώην
βοηθό της, Έμιλι (Έμιλι Μπλαντ), η οποία
πλέον διευθύνει έναν διεθνή οίκο
πολυτελείας που ελέγχει τα μεγαλύτερα
διαφημιστικά κονδύλια. Η δυναμική τους
σχέση, άλλοτε βασισμένη στην εξουσία
της Μιράντα, μετατρέπεται
τώρα σε μια αναγκαστική συμμαχία.
Τα
γυρίσματα πραγματοποιούνται σε Νέα
Υόρκη, Μπρούκλιν και Μιλάνο, με το
ενδιαφέρον του κοινού και των φωτογράφων
να είναι τεράστιο. Η ταινία αναμένεται
να αποτελέσει όχι μόνο μια νοσταλγική
επιστροφή, αλλά και ένα σχόλιο για την
εποχή της ψηφιακής επιρροής, όπου οι
influencers αντικαθιστούν τους συντάκτες
και η μόδα διαμορφώνεται από τα social
media.