Η Louis Vuitton αποβιβάζεται στη Σανγκάη με ένα κατάστημα που μοιάζει με κρουαζιερόπλοιο
Ο οίκος Louis Vuitton εγκαινίασε στη Σαγκάη το «The Louis», ένα πρωτότυπο κατάστημα που θυμίζει πλοίο και αποτελεί φόρο τιμής στην ιστορία και την κουλτούρα του brand, μέσα από έναν χώρο γεμάτο μπαούλα-σύμβολα.
Βρίσκεται στην κεντρική πλατεία του εμπορικού κέντρου HKRI Taikoo Hui της κινεζικής πόλης, και ξεχωρίζει για τη μοναδική του σχεδίαση που συνδυάζει πολυτέλεια και ιστορική αναφορά.
Το κύριο σώμα του πλοίου καλύπτεται από μεταλλικό μονογράμμα, ενώ μια ασημένια άγκυρα σε σχήμα του λογότυπου LV «πέφτει» από την πλώρη μέχρι το έδαφος. Οι ανώτεροι όροφοι αναπαριστούν τα κλασικά μπαούλα Louis Vuitton, στοιβαγμένα σε διαφορετικά μεγέθη, και μια βεράντα με ομπρέλες προσφέρει μια ατμόσφαιρα παραλίας.
Γιατί η Louis Vuitton δημιούργησε ένα κατάστημα σε σχήμα πλοίου
Η σχεδιαστική ομάδα της Louis Vuitton εξηγεί ότι το σχήμα του πλοίου είναι φόρος τιμής στο λιμάνι της Σαγκάης, που αποτελεί «Πύλη προς την Ανατολή», σημειώνει το περιοδικό Dezeen.

Παράλληλα, παραπέμπει στην παράδοση της εταιρείας να δημιουργεί μπαούλα για υπερατλαντικά ταξίδια. Το έργο αυτό σχεδιάστηκε με στόχο να αποτελέσει «ένα νέο πολιτιστικό ορόσημο» στην επιχειρηματική καρδιά της πόλης.
Το κατάστημα εκτείνεται σε τρεις ορόφους. Στους δύο πρώτους φιλοξενείται μια έκθεση που παρουσιάζει την ιστορία και την κουλτούρα της Louis Vuitton, ενώ στον τρίτο όροφο λειτουργεί το καφέ Le Café Louis Vuitton. Η είσοδος στην έκθεση γίνεται από την πλώρη του πλοίου, μέσα από μια εντυπωσιακή αψίδα που βυθίζει τον επισκέπτη σε μια οπτική εμπειρία.
Μια εξωτερική βεράντα βρίσκεται σε μια βυθισμένη περιοχή του καταστρώματος και διαθέτει ομπρέλες για να δημιουργήσει μια παραθαλάσσια ατμόσφαιρα.

Η εγκατάσταση «Trunkscape» αναδεικνύει τα μπαούλα με το χαρακτηριστικό μονογράμμα της Louis Vuitton, ενώ το φόντο αλλάζει με σκηνές από τη φύση. Σχεδιασμένη από τον Shohei Shigematsu, συνεργάτη της αρχιτεκτονικής εταιρείας OMA, η έκθεση έχει παρουσιαστεί και σε άλλες πόλεις, όπως η Μπανγκόκ και η Οσάκα.

Η αψίδα οδηγεί στην έκθεση «Visionary Journeys», όπου μέσα σε 1.200 τετραγωνικά μέτρα θεματικών δωματίων, η ιστορία της μάρκας ζωντανεύει μέσα από την παρουσίαση των μπαούλων ως θεμέλιο της Louis Vuitton.
Στα δωμάτια περιλαμβάνονται βιβλιοθήκη, εργαστήριο που αναδεικνύει την τέχνη κατασκευής μπαούλων, συλλογή με τροπαιοφόρα μπαούλα από μεγάλα αθλητικά γεγονότα και χώρος αφιερωμένος στη συλλογή μόδας και αρωμάτων.

Η έκθεση κλείνει με ένα κατάστημα δώρων που προσφέρει δερμάτινα είδη, αξεσουάρ, παπούτσια και ταξιδιωτικά προϊόντα.
Το καφέ στον τρίτο όροφο συνεχίζει το θέμα των μπαούλων, με ζεστές ξύλινες επιφάνειες και απαλό φωτισμό που θυμίζουν καμπίνα παλιού κρουαζιερόπλοιου.

Τα τελευταία χρόνια, το brand έχει ξεχωρίσει για την πρωτότυπη χρήση των μπαούλων στη σχεδίαση προσόψεων, όπως στη Νέα Υόρκη όπου έκρυψε το υπό ανακαίνιση κατάστημά της πίσω από μια πρόσοψη από αποσκευές. Στο Παρίσι πρόσφατα διακόσμησε το κατάστημά της με ένα φουσκωτό αντίγραφο της καλλιτέχνιδας Yayoi Kusama που κοιτάζει από την οροφή.
Η Louis Vuitton υποδέχεται το κοινό στο «The Louis» δωρεάν.