fbpx Η 62χρονη καλλονή πρώην εκδότρια της Vogue και η απίστευτη διαδρομή της | BOVARY
Η 62χρονη καλλονή πρώην εκδότρια της Vogue και η απίστευτη διαδρομή της | 0 bovary.gr
Η 62χρονη καλλονή πρώην εκδότρια της Vogue και η απίστευτη διαδρομή της | 0 bovary.gr
SHARE
ΕΓΙΝΕ Η ΙΔΙΑ... BRAND KAΛΛΥΝΤΙΚΩΝ

Η 62χρονη καλλονή πρώην εκδότρια της Vogue και η απίστευτη διαδρομή της


Είναι μια εμβληματική φυσιογνωμία της μόδας, εκδότης του CR Fashion Book, Global Fashion Director του Harpers Bazzar, μούσα και σύμβουλος μεγάλων σχεδιαστών, όπως του Tom Ford και του Karl Langerfeld και αναζητά τον επόμενο στόχο, το επόμενο εγχείρημα που θα της κεντρίσει το ενδιαφέρον. Αυτό είναι και το μυστικό της επιτυχίας της μαζί με το γεγονός ότι, στα 62της σκέφτεται να μείνει νέα ( το έχει πάρει απόφαση) και να περιστοιχίζεται από νέους ανθρώπους.

Η Carine Roitfeld έχει μείνει στην ιστορία ως η τολμηρή editor in chief, της γαλλικής Vogue, στην οποία παρέμεινε επί μια δεκαετία (2001-2011) όταν και παρέδωσε τα ηνία στην διάδοχό της Emmanule Alt. Όταν αποχώρισε από τον γαλλικό τίτλο, στον οποίο αναγνώρισε το credit της δημοσιότητας που είχε αποκτήσει, δεν είχε ξεκάθαρα πλάνα απλά ήξερε ότι δεν ήθελε να ξεκουραστεί, να αποσυρθεί, ούτε να πάει σε κάποιο spa. Άρχισε αμέσως να συμμετέχει σε νέα projects και ανέλαβε, σχετικά σύντομα, Global Fashion Director του Harpers Bazaar, το οποίο την κυνηγούσε από το 2006, γεγονός που την ξαναέβαλε στο παιχνίδι αφού εμφανιζόταν και στις 32 εκδόσεις του τίτλου ανά τον κόσμο. Ταυτόχρονα προχωρούσε σε εγχειρήματα που πρόσθεταν στο Carine Roitfeld brand, γιατί έτσι αντιμετώπιζε και αντιμετωπίζει τον εαυτό της, σαν ένα εμπορικό brand που πρέπει να επεκτείνεται και δυναμώνει.

Σχεδιάζει και δημιουργεί μια ελιτίστικη έκδοση για την μόδα, το CR Fashion Book, το οποίο λανσάρεται ως έκδοση υπεράνω διαφημίσεων, κάτι σαν δεν με ενδιαφέρουν όλες οι διαφημίσεις αλλά μόνο αυτές του private club που θεωρώ ότι ταιριάζουν και προσθέτουν στην έκδοση. Έχει τον λόγο της ‘’δεν είναι θέμα χρημάτων αλλά δημιουργικότητας και ειλικρίνειας. Δεν θέλω να παραχωρήσω χώρο σε διαφημίσεις που αντιγράφουν άλλες’’, όπως δ'ηλωσε στο CNN Style.com.  Θέμα αισθητικής μάλλον αλλά και άλλου προσανατολισμού αφού αυτό που την ενδιαφέρει είναι οι αναγνώστες και ο ανταγωνισμός στο παιχνίδι προσέλκυσής τους. Ότι και να είναι διαφοροποιείται για μια ακόμη φορά, δίνει το στίγμα της.

Το οποίο χτίζει με την τρίτη κατά σειρά συνεργασία της με την ιαπωνική εταιρία Uniqlo, το αποτέλεσμα της οποίας θα βγεί στα καταστήματα της Αμερικής τον Οκτώβριο, με την επανεξέταση των πλάνων για το περιοδικό της, νοιώθει ότι το ‘’μωρό’’ της μεγάλωσε και στέκεται πιο γερά στα πόδια του, και βέβαια με νέο project στα σκαριά, σιγά μην σταματούσε το δημιουργικό της γαιτανάκι. Λανσάρει το Σεπτέμβριο σειρά αρωμάτων, τα οποία προετοιμάζει για δύο ολόκληρα χρόνια, συμμετέχοντας ενεργά και προσωπικά σε όλα τα στάδια, από την δημιουργία έως τον σχεδιασμό των μπουκαλιών. Και επειδή και αυτός ο στόχος επετεύχθη περνάει στον επόμενο, την βελτίωση της online δραστηριότητας της γιατί όπως έχει δηλώσει έχει συνειδητοποιήσει ότι μια έκδοση σαν το CR Fashion Book δεν μπορεί να σταθεί χωρίς online στήριξη, εκεί βλέπει το περιθώριο ανάπτυξης που θέλει. Μέχρι τον επόμενο...