Η συγγραφέας και σεναριογράφος Κωνσταντίνα Γιαχαλή, εκτός του ότι υπογράφει το σενάριο της σειράς «Κι όμως είμαι ακόμα εδώ», που βλέπουμε από τη συχνότητα της ΕΡΤ με την Κατερίνα Γερονικολού και τον Γιάννη Τσιμιτσέλη, φέτος κυκλοφόρησε το πρώτο της μυθιστόρημα με τίτλο «Ποτέ δεν ξέρεις», από τις εκδόσεις Αρμός, μια ρομαντική ιστορία, που εκτυλίσσεται στην Αθήνα του 2004.
Κεντρική ηρωίδα η Κατερίνα, μια γυναίκα με πλούσιο βιογραφικό σε αποτυχημένες έως καταστροφικές σχέσεις, που έχει κατεβάσει τα ρολά στην αγάπη, αποφασισμένη να μην ξανακάνει τα ίδια λάθη. Ο έρωτας, όμως, δεν ρωτάει και τη βρίσκει ακριβώς εκεί που έχει κρυφτεί: σπίτι της, στον νέο της γείτονα. Από μια πολυκατοικία στα Ιλίσια μέχρι το λιμάνι της Ύδρας και τους πανηγυρισμούς για τη νίκη της Ελλάδας στο Euro, η Κατερίνα και θα ερωτευτεί και θα φοβηθεί και θα κάνει πίσω και οι φίλοι της θα τρέχουν να τη βοηθήσουν να μην τα κάνει μαντάρα. Που θα τα κάνει, αλλά εμείς στο μεταξύ θα έχουμε γελάσει, γιατί αν δεν μπορείς να γελάσεις με τον φόβο, δεν μπορείς και να τον νικήσεις.
«Το "Ποτέ δεν ξέρεις" είναι το πρώτο μου μυθιστόρημα. Έχω γράψει κι ένα μικρό διήγημα, που είχε κυκλοφορήσει σε μια συλλογή με τίτλο "Το Μικρό" από τις εκδόσεις Παράκεντρος. Στην αρχή, η ιστορία της Κατερίνας προοριζόταν για σήριαλ, που τελικά δεν έγινε. Είχε γράψει έντεκα επεισόδια για να πάρει έγκριση η σειρά, αλλά λίγο πριν από το γύρισμα, τραβήχτηκε η πρίζα. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί, αλλά αυτό το έφερα κάπως μέσα μου. Οι χαρακτήρες με έναν τρόπο μού ζητούσαν να ζωντανέψουν. Το πήγα ως σενάριο και σε άλλους, αλλά ήθελαν να το μεταφέρω στο σήμερα. Όμως, για μένα είναι μια σημαντική στιγμή το 2004. Όπως και για τη σχέση της Κατερίνας, που ορίζεται από τους δυο αγώνες, τον ημιτελικό και τον τελικό, του Euro.
Η έμπνευση για την ιστορία ήρθε όταν ζούσα στα Ιλίσια, σε μια πολυκατοικία, όπου έμεναν μόνο συνταξιούχοι, ή οικογένειες με παιδιά. Με την αδερφή μου ήμασταν οι μόνες τριαντάρες. Κάποια μέρα λοιπόν, βασικά ένα βράδυ, μετά από μια έξοδο, αποχαιρετώντας τις φίλες μου, από το ασανσέρ βγαίνει ένας νεαρός. Αυτή η εικόνα εκείνου του άνδρα που βγαίνει από την πόρτα και τέσσερα κορίτσια τον κοιτάζουν έκπληκτα, μου καρφώθηκε στο μυαλό.