Αννα Σόροκιν: Η απατεώνισσα που έγινε σειρά στο Netflix «τα μαγείρεψε πάλι»
Αννα Σόροκιν/Getty Images
ANNA DELVEY

Αδίστακτη η Αννα Σορόκιν: Η fake κληρονόμος που βρίσκεται σε κατ' οίκον περιορισμό έκανε επίδειξη μόδας στην ταράτσα του σπιτιού της


«Δεν είμαι ψεύτικη κληρονόμος». Αυτό είπε η Αννα Σορόκιν, η οποία είναι ευρύτερα γνωστή ως «Αννα Ντέλβι».

Η ρωσικής καταγωγής Sorokin παραμένει σε κατ' οίκον περιορισμό στο διαμέρισμά της στο East Village, αλλά αυτό δεν την απέτρεψε από το να είναι συμπαραγωγός της επίδειξης πασαρέλας της ανερχόμενης σχεδιάστριας Shao Yang το βράδυ της Δευτέρας και να τη φιλοξενήσει... στην ταράτσα της πολυκατοικίας της.

Getty Images

Συνελήφθη το 2017 και κρίθηκε ένοχη για οκτώ κατηγορίες, μεταξύ των οποίων για απόπειρα κλοπής πρώτου βαθμού και κλοπή υπηρεσιών, καθώς είχε παρουσιαστεί ως μια καλά δικτυωμένη εύπορη Γερμανίδα και είχε εξαπατήσει πλούσιους της Νέας Υόρκης παριστάνοντας την κληρονόμο.

Φαίνεται όμως πώς όταν βάζει κάτι στο μυαλό της, δεν τη σταματάει τίποτα. Ακόμα και τώρα που βρίσκεται σε κατ' οίκον περιορισμό επειδή έληξε η βίζα της, η 32χρονη κατάφερε να «τρυπώσει» στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.

Λίγες ώρες πριν οι δημοσιογράφοι μεταβούν στη βροχερή ταράτσα του κτιρίου της όπου μένει στο East Village, μίλησε στο WWD για το τι μέλλει γενέσθαι. Όσο για το παρατσούκλι «ψεύτικη κληρονόμος», είπε: «Αυτό ήταν απλώς ένα δελτίο τύπου που δημιούργησαν οι εισαγγελείς. Όποιος κάνει τον κόπο να ψάξει την υπόθεσή μου θα καταλάβει ότι δεν είναι αυτή η ιστορία. Το 90% των δημοσιεύσεων επιμένουν να περιλαμβάνουν την "ψεύτικη κληρονόμο" στους τίτλους. Θα μπορούσα να το αντιμετωπίσω, αν αυτή ήταν η αλήθεια και αυτή είναι η τιμωρία μου. Είμαι απλώς ένας άνθρωπος που προσπαθεί να καταλάβει πώς να προχωρήσει στη ζωή του. Έκανα κάποια λάθη και απλά έτυχε να είναι πολύ δημόσια».

Όντας στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και με αφορμή τη σειρά του Netflix «Saving Anna» που σκηνοθέτησε η Shonda Rhimes - οι άνθρωποι αισθάνονται ότι είναι ελεύθεροι να εκφέρουν τις απόψεις τους, υποστήριξε. «Απλώς πρέπει να αντιμετωπίζω τα λάθη μου σε διαφορετικό επίπεδο από κάποιους άλλους ανθρώπους, οι οποίοι μπορούν να κάνουν μεγαλύτερα λάθη», υποστήριξε η Sorokin.

Η δραματική σειρά βασίστηκε στο άρθρο της Jessica Pressler στο περιοδικό New York για το πώς η Delvey ξεγέλασε ελίτ φίλους της Νέας Υόρκης, τράπεζες και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα με το τέχνασμα ότι σχεδίαζε να ανοίξει ένα κλαμπ με επίκεντρο την τέχνη και μόνο για μέλη.

Σήμερα η Αννα Σορόκιν περνά τις περισσότερες ημέρες δουλεύοντας πάνω στην τέχνη της και συνομιλώντας με τους δικηγόρους της. Μετά την αποφυλάκισή της το περασμένο φθινόπωρο, η ομάδα της άσκησε έφεση. Η Σορόκιν ισχυρίζεται ότι είναι το μόνο άτομο στις ΗΠΑ που βρίσκεται σε κατ' οίκον περιορισμό επειδή έληξε η βίζα της, αλλά παραδέχτηκε ότι η τεκμηρίωση είναι δύσκολη λόγω του γεγονότος ότι δεν δημοσιοποιούνται όλες οι υποθέσεις μετανάστευσης. «Κανείς δεν γράφει γι' αυτό. Ο κόσμος θεωρεί δεδομένο ότι είμαι εγκληματίας. Απλώς συμπεριφέρονται σαν να είναι κάποια υψηλή αρχή που τα έχει υπολογίσει όλα. Κανείς δεν αναρωτιέται γιατί. Οι άνθρωποι δεν έχουν αρκετή προσοχή για να ασχοληθούν με την υπόθεσή μου και τη νομική μου κατάσταση».

«Σίγουρα αισθάνομαι ότι οι άνθρωποι προβάλλουν ό,τι βλέπουν στο Netflix και στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων. Δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις. Το Netflix δεν ήταν ντοκιμαντέρ. Ήταν μια δραματοποίηση πραγματικών γεγονότων. Πρόσθεσαν πολλά πράγματα που δεν συνέβησαν ποτέ. Το αποκάλυψαν στην αρχή των επεισοδίων, αλλά όλοι θέλουν να πιστέψουν την ιστορία. Και όλοι θέλουν να διασκεδάσουν. Εγώ απλώς προσπαθώ να το αντιμετωπίσω», δήλωσε η ίδια.

Αν και η Sorokin δήλωσε ότι δεν έχει δει ποτέ ολόκληρη τη σειρά του Netflix, είδε αποσπάσματα «που ήταν αναπόφευκτα. «Με έκαναν να φαίνομαι ότι πραγματικά εννοούσα αυτά τα πράγματα, πράγμα που είναι περίεργο. Δεν νομίζω ότι αυτός είμαι εγώ. Αλλά εναπόκειται στους άλλους να κρίνουν».

Η Sorokin ήταν 18 ή 19 ετών και ζούσε με τους γονείς της στο σπίτι της σε μια μικρή πόλη της Γερμανίας όταν είδε για πρώτη φορά την Cutrone στο ριάλιτι «Kell on Earth». "Πάντα γοητευμένη από τη μόδα", η Sorokin είπε ότι είχε και παραμένει κολλημένη με τα περιοδικά.

Σε αντίθεση με το βαρύ πορτρέτο της στο Netflix, η ίδια δήλωσε ότι δεν την αφορά η υλιστική πλευρά της μόδας. «Ό,τι αγοράζω για τον εαυτό μου τείνει να είναι υψηλής ποιότητας, αλλά πιο απλά κομμάτια. Αισθάνομαι καλύτερα να αγοράζω ένα ζευγάρι πιο φθηνές φόρμες που φοράω κάθε δεύτερη μέρα παρά ένα φόρεμα που θα φορούσα μόνο μία φορά».

Όσο βρίσκεται σε κατ' οίκον περιορισμό, προτιμά το μαύρο στιλ με αγαπημένα τα Rick Owens, The Row και άλλες μικρές εταιρείες. Για τις φωτογραφήσεις, η Sorokin συνεργάζεται με στυλίστες.

Η κατ' οίκον κράτηση, όπως είναι φυσικό, είναι περιοριστική από κάθε άποψη - δηλαδή «δεν έχω την ευκαιρία να ζήσω μια φυσιολογική ζωή», είπε. Τα πρότζεκτ που περιλαμβάνουν πολλά άτομα μπορεί να αποδειχθούν δύσκολα, καθώς υπάρχει μόνο λίγος χώρος στο διαμέρισμά της, είπε. «Δεν μπορούν να περιστρέφονται όλα γύρω από εμένα - δεν μπορούν να γίνουν όλα μέσα σε αυτό το κτίριο», δήλωσε η Sorokin. «Δεν μπορώ να ταξιδέψω. Μου λείπουν τα ταξίδια. Παλιά ταξίδευα συνέχεια και τώρα δεν ταξιδεύω καθόλου».

Όσο για το αν νιώθει τύψεις, η Σορόκιν δήλωσε: «Ναι, προσπάθησα να μάθω από την εμπειρία. Δεν μπορώ να γυρίσω πίσω και να αλλάξω τίποτα. Έχω πάρει πολλές κακές αποφάσεις, όταν ήμουν νεότερη. Εξέτισα την ποινή μου και πλήρωσα την αποζημίωσή μου. Δεν πρόκειται να κάνω τα λάθη που έκανα στο παρελθόν. Απλά προσπαθώ να δημιουργήσω κάτι θετικό από την κατάσταση».

«Το να πρέπει να βρίσκομαι συνέχεια κοντά σε ανθρώπους» ήταν μία από τις μεγαλύτερες δυσκολίες της φυλάκισης. Με έναν αδελφό, ο οποίος είναι σχεδόν 13 χρόνια μικρότερος, είπε ότι αισθάνεται σαν να μεγάλωσε ως μοναχοπαίδι. Η Sorokin δήλωσε: «Δεν χρειάστηκε ποτέ να μοιραστώ τίποτα. Μου αρέσει να είμαι μόνη μου. Γνώρισα τόσους πολλούς ανθρώπους που μισούν να βρίσκονται σε κελιά. Θα έκανα τα πάντα για να είμαι σε ένα κελί. Ο καθένας έχει τη δική του εκδοχή της κόλασης. Απλά δεν μπορώ να είμαι γύρω από ανθρώπους 24 ώρες το 24ωρο. Με αγχώνει».

Ο κατ' οίκον περιορισμός δεν αποτελεί περιοριστικός παράγοντας σε επαγγελματικό επίπεδο για την Αννα Σορόκιν

Ετσι, για λίγες ώρες το βράδυ της Δευτέρας, η ποτισμένη από τη βροχή ταράτσα του σπιτιού της Αννα Σορόκιν στο East Village φιλοξένησε μια πασαρέλα της Νέας Υόρκης, την οποία συνδιοργάνωσε για την ανερχόμενη σχεδιάστρια Shao Yang.

Getty Images

«Προφανώς δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα για την Εβδομάδα Μόδας - δεν μπορούμε να βγούμε από το σπίτι», δήλωσε η Αννα Σορόκιν στην Post, αλλά πρόσθεσε ότι «δεν αισθάνεται αποκλεισμένη».

Με φόντο τον ορίζοντα του Μανχάταν, οι fashionistas με στιλέτο αψήφησαν όχι μόνο τη βροχή για να ρίξουν μια ματιά στη συλλογή της Yang που έκανε θραύση - αλλά και για να δουν τη δαιμόνια «κληρονόμο» από κοντά.

Getty Images

Πριν από την εκδήλωση, η Σορόκιν είπε στην Post ότι το να φύγει από τη χώρα θα σήμαινε επίσης ότι δεν θα επέστρεφε ποτέ στη Νέα Υόρκη, την πόλη που της έκλεψε την καρδιά από τότε που προσγειώθηκε για τη φθινοπωρινή εβδομάδα μόδας πριν από ακριβώς μια δεκαετία.

Παρομοίασε την αντισυμβατική επίδειξη με τα «σχέδια της φυλακής», τα οποία σχεδίαζε ενώ βρισκόταν εκεί, αξιοποιώντας τα στυλό, τα μολύβια και το χαρτί που είχε στη διάθεσή της εκείνη την εποχή - κερδίζοντας εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια.

Και ενώ μια εκδήλωση στην ταράτσα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας δεν είναι κάτι το ανήκουστο, το γεγονός ότι πρόκειται για το σπίτι της είναι αρκετά τρελό.

«Αισθάνομαι ότι μερικές φορές όταν δεν έχεις καμία επιλογή, όπως όταν δεν έχεις απεριόριστους πόρους, δουλεύεις με αυτά που έχεις και προσπαθείς να δημιουργήσεις το καλύτερο δυνατό», είπε κλείνοντας. «Αυτό είναι που το κάνει ξεχωριστό».





SHARE