Ο Demna Gvasalia παρουσίασε τη νέα συλλογή του οίκου Balenciaga στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού και ένα συγκεκριμένο αξεσουάρ έχει διχάσει το fashion κοινό.
Στην επίδειξη της νέας συλλογής για το φθινόπωρο και το χειμώνα 2024-25, ένα αξεσουάρ φαίνεται πως έχει διχάσει το κοινό καθώς πρόκειται για ένα ρολό κολλητικής ταινίας που ο Balenciaga το παρουσιάζει ως τοπ στιλάτο βραχιόλι.
Στην ελληνική αγορά ένα ρολό κολλητικής ταινίας κοστίζει κάτω από 4 ευρώ και το μόνο σίγουρο είναι πως ο Βalenciaga θα το κοστολογήσει πάνω από 400 ευρώ επειδή απλά υπάρχει το λογότυπο του brand (δεν είναι διαθέσιμο ακόμα στο σάιτ του οίκου).
Θυμίζουμε ότι τον περασμένο Νοέμβριο μια φούστα που ουσιαστικά ήταν απλά μια πετσέτα μπάνιου ήταν διαθέσιμη προς αγορά στο site του οίκου Balenciaga και κόστιζε σχεδόν 1000 δολάρια.
Το βραχιόλι του οίκου Balenciaga διχάζει το fashion κοινό: «Νόμιζα ότι ήταν ένα αστείο»
Αν γνωρίζετε από μόδα και έχετε παρακολουθήσει την δουλειά του οίκου Balenciaga, σίγουρα θα ξέρετε ότι αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που λανσάρει κάτι εξωφρενικά ακριβό που μοιάζει με αντικείμενο καθημερινής χρήσης.
Κάποιοι θα θυμούνται την τσάντα-σκουπιδοσακούλα που κόστιζε πάνω από 1000 ευρώ ή τα σκουλαρίκια που ήταν ουσιαστικά κορδόνια παπουτσιού δεμένα σε φιόγκο. Μην ξεχνάμε τα τρύπια sneakers που κόστιζαν κάτι λιγότερο από 2000 δολάρια και ήταν σχεδόν κατεστραμμένα.
Αυτή την φορά ο πολυτελής οίκος μόδας έγινε πάλι viral για το βραχιόλι «Gaffer Bangle», το οποίο είναι ουσιαστικά ένα ρολό διάφανης κολλητικής ταινίας που μπορεί ο καθένας να προμηθευτεί στο σούπερ μάρκετ.