Η Έλεν Μίρεν στα 74 της χρόνια αποδεικνύει ότι η μόδα, το στιλ και η ομορφιά δε χωρούν σε καλούπια, ούτε πρέπει να «προσαρμόζονται» στην κάθε ηλικία.
Πανέμορφη και λαμπερή, η πολυβραβευμένη ηθοποιός αποτελεί μούσα της L’ Oreal Paris εδώ και έξι χρόνια. Οπότε, δε θα μπορούσε να λείψει από τη νέα καμπάνια του κορυφαίου οίκου ομορφιάς σε συνεργασία με τη μη κυβερνητική οργάνωση The Prince’s Trust, ιδρυτής της οποίας είναι ο πρίγκιπας Κάρολος και βοηθά νέους που βρίσκονται σε ανάγκη. Η καμπάνια πραγματοποιείται με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.
Φορώντας ένα rock chic σύνολο, που συνέθεταν μια υπέροχη, extravagant φούστα από τούλι κι ένα δερμάτινο τζάκετ τύπου perfecto, μέσα από το οποίο διακρινόταν ένα ρομαντικό τοπ με pussy bow.
Στόχος της καμπάνιας, η οποία έχει τίτλο «Self Worth, Worth Sharing» είναι να στηρίξει τις νέες γυναίκες που αντιμετωπίζουν προβλήματα αυτοπεποίθησης «Έχω βιώσει ανασφάλειες όλη μου τη ζωή και συνεχίζω να τις βιώνω ακόμα και σήμερα -γεγονός που μπορεί να εκπλήσσει πολλούς. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η κοινωνική πίεση βρίσκεται στα ύψη, οπότε το έχει κανείς τη σωστή υποστήριξη είναι πολύ σημαντικό».