O οίκος Louis Vuitton υπέγραψε τον Απρίλιο του 2003 με τη Τζένιφερ Λόπεζ ένα συμβόλαιο για τη διαφημιστική του καμπάνια για το φθινόπωρο και το χειμώνα, αξίας 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων . Εκείνη την εποχή, ο σχεδιαστής Marc Jacobs εξέφρασε την επιθυμία του για ένα σύγχρονο είδωλο που θα εκπροσωπούσε τον οίκο και η Τζένιφερ Λόπεζ ήταν το κατάλληλο πρόσωπο λόγω της εκλεπτυσμένης επιρροής της.
Μάλιστα όταν ο Jacobs ανακοίνωσε τη Λόπεζ ως το νέο πρόσωπο της Louis Vuitton, αυτό θεωρήθηκε ως μια μεγαλοφυής κίνηση, με την ελπίδα να επεκτείνει την απήχηση του brand στο χιπ-χοπ κοινό, το οποίο αποτελεί μέρος της μουσικής βάσης των θαυμαστών της.
Παρά τον αρχικό ενθουσιασμό, όμως, φαίνεται πώς η συνεργασία τους δεν εξελίχθηκε όπως περίμεναν. Ενώ οι εκπρόσωποι της Louis Vuitton απέφυγαν να σχολιάσουν τις φερόμενες ενέργειες της Λόπεζ, δήλωσαν ότι η συνεργασία της με τον οίκο ήταν ένα συμβόλαιο μόνο για μία φορά.
Πριν η Τζένιφερ Λόπεζ αναλάβει τον ρόλο του προσώπου της Louis Vuitton, η Τσέχα ηθοποιός και πρώην μοντέλο Εύα Χερτζίκοβα διετέλεσε πρέσβειρα του οίκου.