fbpx Εκπομπή του 1989 εξηγεί πώς θα είναι ο κόσμος το 2020 -Το viral video που κάνει τον γύρο του διαδικτύου | BOVARY
Παρουσιαστές BBC
«Πώς θα είναι ο κόσμος το 2020;»/ Φωτογραφία: BBC
SHARE
ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΠΕΣΕ ΜΕΣΑ

Εκπομπή του 1989 εξηγεί πώς θα είναι ο κόσμος το 2020 -Το viral video που κάνει τον γύρο του διαδικτύου


Ένα βίντεο από εκπομπή του BBC του 1989 κάνει τις τελευταίες μέρες τον γύρο του διαδικτύου κι έχει γίνει viral, στο οποίο οι παρουσιαστές εξηγούν πώς προβλέπουν ότι θα είναι ο κόσμος το 2020!

Η εκπομπή λεγόταν Tomorrow’s World και η μια από τους παρουσιαστές είναι η Christine MacNulty, η οποία από τότε έχει εκδώσει και δύο βιβλία σχετικά με το μέλλον της τεχνολογίας. Στο viral βίντεο ακούμε διάφορες προβλέψεις, η οποία δεν υφίστανται, όπως ότι τα παράθυρα θα μετατρέπονται σε τοίχους ή οθόνες υπολογιστή με το πάτημα ενός κουμπιού ή ότι τα gadgets θα φορτίζονται στον τοίχο, μέσω ειδικών υποδοχών. Κάποια στιγμή μάλιστα, ένας μελετητής προβλέπει ότι τα φώτα στο σπίτι θα ανάβουν και θα σβήνουν αυτόματα, μόλις κανείς μπαίνει ή βγαίνει από ένα δωμάτιο.

Κάποιες προβλέψεις ωστόσο είναι ακριβείς! Για παράδειγμα, μια από τις προβλέψεις στο viral βίντεο είναι ότι, θα μπορούσαμε να ενεργοποιούμε το ηχοσύστημα στο σπίτι για να ακούσουμε μουσική μόνο τη φωνή μας. Πρόβλεψη βέβαια που παραπέμπει στους δύο σύγχρονους virtual βοηθούς, την Alexa της Amazon και στο Google Home!

1989: Tomorrow's World: Home of the future

In 1989, Tomorrow’s World predicted what the home of the future would look like in 2020. Only a few hours left to make some adjustments.

Posted by BBC Archive on Tuesday, December 24, 2019

Στο τέλος του ολιγόλεπτου κλιπ, ακούμε τους ομιλητές να κάνουν λόγο για εξοικονόμηση ενέργειας -μια συζήτηση που το 2020 είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Αν και οι ίδιοι είχαν προβλέψει ότι όλες οι σωστές κινήσεις πιθανόν να είχαν γίνει μέχρι σήμερα, για να μιλάμε πια για ένα οικολογικό παρόν, δυστυχώς υπάρχει ακόμα τεράστια σπατάλη ενέργειας.

Βέβαια, δεν μπορεί κανείς να αρνηθεί την έντονη οικολογική χροιά της σύγχρονης εποχής, με πολλά brands και εταιρίας να αγκαλιάζουν την περιβαλλοντολογική φιλοσοφία, ωστόσο
πολλές ακόμα ενέργειες πρέπει να γίνουν, για να μπορέσουμε πια να μιλάμε για μια eco-friendly εποχή.





SHARE