Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης στις πρόβες για το Τρίτο Στεφάνι
Φωτογραφία: theatrikesskines/Instagram
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡΑ

Τρίτο Στεφάνι: Πρόβα με μάσκες επί σκηνής -Η φωτογραφία με Μαρκουλάκη-Κίτσου και το μήνυμα στους θεατές


Eνα δυνατό έργο, ένας 20μελής θίασος με αξιόλογους ηθοποιούς, μια μεγάλη σκηνή: στις 10 Οκτωβρίου, το αριστούργημα του Κώστα Ταχτσή, «Τρίτο Στεφάνι», κάνει πρεμιέρα στο θέατρο Παλλάς.

Υπό το σκηνοθετικό βλέμμα του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη και με την πρωτότυπη μουσική του Μίνου Μάτσα, θα ζωντανέψει μια ολόκληρη εποχή επί σκηνής. Στους εμβληματικούς ρόλους της Εκάβης και της Νίνας, θα δούμε την Μαρία Καβογιάννη και την Μαρία Κίτσου.

Οι πρόβες που έχουν ξεκινήσει από το καλοκαίρι, συμβαδίζουν με τις τρέχουσες συνθήκες που διαμορφώθηκαν λόγω κορωνοϊού: οι συντελεστές φορούν τις μάσκες τους, δεν ξεχνούν να κρατούν αποστάσεις όσο δύνανται και όσο το κείμενο το επιτρέπει και τηρούν όλα τα μέτρα προστασίας για να διεξαχθούν όλα ομαλά την φετινή θεατρική σεζόν.

Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης μας άφησε να πάρουμε μια γεύση από τις πρόβες και δημοσίευσε μια φωτογραφία ενδεικτική της ατμόσφαιρας που επικρατεί και της ανάγκης όλων να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό.

Το μήνυμα του ηθοποιού:

«Εμείς, στο θέατρο Παλλάς, όπως και τόσοι καλλιτέχνες σε άλλα θέατρα, φοράμε με χαρά τις μάσκες μας, δουλεύουμε σκληρά στις πρόβες μας για το «Τρίτο Στεφάνι» και προχωράμε. Κι οι θεατές μας, όταν με το καλό έρθει η ώρα, θα προσέλθουν συγκροτημένα, τηρώντας όλα τα μέτρα, θα φορούν κι εκείνοι τις μάσκες τους σε όλη τη διάρκεια της παράστασης -κι όπως γινόταν πάντα στα θέατρα- δε θα τρώνε, δε θα πίνουν, δε θα μιλούν, μόνο θα βλέπουν και -ελπίζουμε- θα χαίρονται. Το καλοκαίρι, τα ανοικτά θέατρα δεν έδωσαν ούτε ένα κρούσμα. Οι άνθρωποι του θεάτρου θέλουν και ξέρουν να προστατεύσουν και να προστατευτούν -το ίδιο και το κοινό τους.

Στην ισορροπία ανάμεσα στην υγεία και την ομαλή λειτουργία, όταν τηρούνται όλα τα μέτρα και οι κανόνες, το θέατρο μπορεί να είναι ασφαλέστερο από τα περισσότερα άλλα είδη συγχρωτισμού. Αφού η χώρα πρέπει να λειτουργήσει, αφού πρέπει να μάθουμε να ζούμε με τον ιό, ας μην στοχοποιούμε το θέατρο ως μεταδοτικό. Αν κάτι κινδυνεύει να μεταδοθεί, είναι η χαρά».





SHARE