H Τζέσικα Άλμπα
H Τζέσικα Άλμπα/Φωτογραφία: AP Images
27|03|2021 09:00
SHARE
PLANET HOLLYWOOD

Η Τζέσικα Άλμπα αποκαλύπτει γιατί «εξαφανίστηκε» στο peak της καριέρας της


Η 39χρονη ηθοποιός και συνιδρύτρια της The Honest Company, Τζέσικα Άλμπα, ποζάρει στο εξώφυλλο Μαρτίου του Romper και μιλά για το 2008, την εποχή που γέννησε την κόρη της Όνορ και πώς ο ερχομός της, άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο είδε την υγεία και την καριέρα της.

«Η μητέρα μου είχε καρκίνο σε πολύ νεαρή ηλικία. Πολλές γυναίκες στην οικογένειά μου έχουν πεθάνει από διάφορους τύπους καρκίνου -κανένας από αυτούς ωστόσο δεν είναι γενετικός», είπε η Τζέσικα Άλμπα, προσθέτοντας ότι η ίδια έχει μεγαλώσει με χρόνια ασθένεια.

«Είχα ήδη κάνει πέντε χειρουργικές επεμβάσεις πριν καλά-καλά γίνω 11 ετών. Είχα χρόνιες αλλεργίες και νοσηλεύτηκα πολύ ως παιδί. Θέλησα λοιπόν να ζήσω αυτή τη στιγμή και να περάσω όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο με αυτό το μικρό πλασματάκι που έφερα στον κόσμο και να μείνω», είπε η ηθοποιός. «Η υγεία μου έχει σημασία. Ήθελα αυτό το μικρό πλάσμα να είναι υγιές. Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να είσαι ευτυχισμένος αν δεν είσαι υγιής».

«Αυτό με παρακίνησε», είπε η πρωταγωνίστρια του Sin city. «Δεν σκεφτόμουν αν θα ξαναπροσληφθώ ποτέ. Ειλικρινά, ήμουν στο peak της καριέρας μου».

Μετά τη γέννηση της Όνορ, η Άλμπα συνειδητοποίησε ότι δεν μπορούσε να επιστρέψει σε αυτό που έκανε πριν και να συνεχίσει να είναι αυθεντική. «Απλώς δεν μπορούσα. Δεν με ένοιαζε πια όπως παλιά. Ήταν κάτι μεγαλύτερο».

Η ηθοποιός έχει μαζί με τον 42χρονο σύζυγό της άλλα δύο παιδιά τη Χέβεν, 9 ετών και τον Χέις, 3 ετών.

Η The Honest Company

Όλα ξεκίνησαν όταν, η Τζέσικα Αλμπα έμεινε έγκυος στην πρώτη της κόρη. Τότε είχε δοκιμάσει ένα δημοφιλές απολυμαντικό για μωρά με αποτέλεσμα να βγάλει εξανθήματα. Έχοντας ως παιδί μετρήσει πολλές ημέρες στο νοσοκομείο εξαιτίας κρίσεων άσθματος μεταξύ άλλων, ήθελε να προστατεύσει την κόρη της από μία ανάλογη τύχη.

Μετά από αρκετή έρευνα, ίδρυσε το 2012 την The Honest Company. Πρόκειται για μια εταιρεία καταναλωτικών αγαθών, που δίνει έμφαση στα οικιακά προϊόντα και την ηθική κατανάλωση. Το 2017 είχε αξία κάτι λιγότερο από ένα δισεκατομμύριο δολάρια, σύμφωνα με το Dow Jones VentureWire.





SHARE